wtorek, 30 września 2014

Słup #1

Cześć!
Dziś szybko i konkretnie. Mam dla Was moją nową serię, którą nazwałam Słup. Dzięki, Cynia. B)) 
Wiem, że miałam to napisać w poniedziałek, ale nie miałam czasu. Serię tę będę realizowała co wtorek. Bez zbędnego gadania, zaczynamy.

Artbook tygodnia


Artbook został stworzony przez .Pięknota. Niby jest zwyczajny, aczkolwiek bardzo pomysłowy. Te motylki. <33 W tym tygodniu mam jakąś fazę na dokładnie taki odcień różowego. Wybrałam go ze względu na.. nie wiem, jak to nazwać. Jest prosty, ale szczerze? Nigdy na coś takiego bym nie wpadła. Nie wiem, co jeszcze mogę dodać. Należą Ci się brawa. ;*

Teledysk tygodnia


Jest to teledysk do piosenki "I need your love" Cassandry_g. Wybrałam go w dużej miarze ze względu na piosenkę. Poza tym postacie się ruszają. <33 Denerwuje mnie tylko głos. Nie lubię tego głosu z "Alvina i wiewiórek". Boże. Dziś nie mogę się wysłowić. 

Look tygodnia


Zakochałam się. *.* Look należy do Independent Girl. Jest taki słodki i dziewczęcy. Ten "wyblakły wiśniowy" tak lekko komponuje się z białym. Osobiście kocham te włosy, i używam ich do niemal każdych moich looków, ale do tej sukienki są niemal stworzone. Jeśli Independence mi pozwoli, może skuszę się na jego kupno, bo jest bezbłędny. <3

Czytelnik tygodnia



Czytelnikiem tygodnia zostaje Sweet Elena (se)! Komentowała ona moje wszystkie posty i wysłała to piękne zdjęcie. Oddaj urodę. :< Masz śliczne włoski i oczka. ^^ Przypominam, dostajesz ode mnie autograf. Gratulacje!

Pytania

Ponieważ nie zadaliście mi pytań, sama je wymyśliłam. :33

#1. Czy masz jakiegoś zwierzaka?
Tak, mam psa. Owczarka niemieckiego, który wabi się Bora.

#2. Od kiedy grasz na msp?
Zaczęłam grać w styczniu 2013 roku, a konto KisieleeeQ stworzyłam w listopadzie 2013 roku.

#3. Jaka była ostatnia przeczytana przez Ciebie książka?
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej pioruna", czyli I część PJ. Obecnie kończę czytać drugą.

#4. Jakie masz motto?
Narazie nie mam. Lolz. xd

#5. Kiedy założyłaś Swojego pierwszego bloga?
Dokładnie 21 stycznia 2014 roku, i co ciekawsze; on nadal istnieje i ma już 25 tys. wejść. B)

#6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Przeżyć do 24.02.2015 - koncertu Katy Perry w Polsce. <3

#7. Jak myślisz, ile będziesz pisać na tym blogu?
Myślę, że w styczniu Abieska mnie wywali. :d

#8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Kocham technikę i j.polski. Na tych lekcjach jestem najbardziej zaangażowana i mogę wyrazić siebie.

#9. Jak nazywało się Twoje pierzwsze konto na msp, kiedy i dlaczego je założyłaś?
Moje pierwsze konto nazywało się natka595. Założyłam je we wiosnę 2012 roku, bezumyślnie. Pewnie chciałam sprawdzić, co to jest "MovieStarPlanet". Weszłam na nie ok.
5 razy i zapomniałam hasła. Miałam wtedy 9 lat.

#10. Czy grasz w jakieś gry komputerowe (nie licząc msp)?
Czasem gram w simsy. Ogólnie, WOLĘ LSIĄŻKĘ. (y)


***

Dziśvto już wszystko. Nie napisałam  Filmu Tygodnia, ani Sucharów, bo o filmie nie miałam możliwości napisać, a sucharów nikt mi nie wysłał. :<
Chciałam Was również poinformować o tym, że posty na blogu będą się pojawiały ok 2 - 3 razy w tygodniu (wtorek, czwartek, niedziela) Czasem mogą ograniczać się tylko do jednego.
Na koniec, chłopaki! Wszystkiego najlepszego! :*

~KisieleeeQ <3

Ps. Wysyłajcie suchary i zdjęcia do ulubieñca (nie koniecznie Wasze) na mój email - kisieleeeq@gmail.com.


15 komentarzy:

  1. Owowow, co za zaszczyt *-* Jasne, ze mozesz kupic looka, serducha nie psauja, ale sa sprzed tygodnia unikatow i nie mialam dobranego koloru xD Ogolnie to post supi chrupi, a tytul mnie rozwalil xD
    Pozdrawiam!
    ~Independent Girl (mam nadzieje, ze moj najlepsiejszy telefon nie doda tego koma cztery razy, tak jak to sie stalo we wczesniejszym poscie xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Słup. :D Napisałam to dla beki,a ty... Wzięłaś to dosłownie, ale okej. B) Jesteś szalona ( Mówię ci... ) Wysyłam focię. Uła, uła... Suchar: Jesteś spocona, mówię ci. Nawet rexona nie pomoże ci, nie jesteś pachnąca mówię ci - jesteś spocona!!!! ;-; I drugi: Mówi się, że najmądrzejszy człowiek tak naprawdę nie wie niczego. TO NA CO NAM 15 PRZEDMIOTÓW W SZKOLE?!
    No, nauczyciele. Jeżeli jesteście tacy mądrzy to odpowiedzcie na te pytania.
    ~~ Klauducha

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Chciałabym zadać jakieś pytanie, albo napisać suchar, ale nic mi nie przyhodzi do głowy ;_; Słup to taka pienkna nazwa. :D

    Ama

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyłam nazwę SŁUP, stanęłam słupem.
    Fajny post, wyczuwam Banshee.
    Wyślę zdjęcie (Hehe.), chociaż i tak pewnie nic z tego nie będzie XDD
    ~ Sami wiecie kto.
    ~ Katheja
    ~ NIE Voldemort.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz sucharów? Sprawdź mój artbok " Suchary" - tam znajdziesz coś suchego xD ~ Muffinka11x

    OdpowiedzUsuń
  6. Czóje sje zaszczyczonym czowełkjem.
    Ale moja mrordeła nje ejzd ałdna :/
    Ja nje kumać, czo f niej łatneko.
    :((
    Mam jeszcze kilka pytaniuf:
    1. Ile razy max. mozna byc czytelnikiem tygodnia ??

    2. Czy na czytelnika można wysłać GIFa lub filmik ?

    3. Czy pytania mogą być głupie ??


    Daj odp. w kom, OK ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie ma ograniczeń. C:
      2. TAGGG!
      3. Jak najbardziej. :3

      Dziękuję wszystkim <;

      Usuń
  7. Super seria. Słup, fajna nazwa.
    Awrawrawr. XD
    JaWysyłaćSuchegoSucharkaIJaRobicZdjecie. XD
    ~Zu

    OdpowiedzUsuń
  8. http://totalna-porazka-opowiadania.blogspot.co.at/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowowowowow seria bardzo mi się spodobała. :)
    Mam pytanie! ;c
    Jaki jest Tw ulubiony film/serial?
    Mam nadzieję, że odpowiesz. ;)

    ~monia(000)
    PatQa

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobrze więc Kisielu... Hmmmm...
    (P) Od kiedy jesteś Potterhead?
    *Wizzy*

    OdpowiedzUsuń
  11. My sje jeszcze nie znamy... tak moja mordka jest piękna...Xd Okey ale ja jestem M a j u $ k a wiem taka crazy nazwa B-)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!