środa, 1 października 2014

Konkurs na redaktora - Etap II!

Heii!
Na początek przepraszam, że tak bardzo spóźniła się ta notka, jednak nie miałam dostępu do komputera.
Poza tym, mam trzy konkursy kuratoryjne, więc muszę się przygotowywać.
Dobra, nie przedłużam bo i tak będziecie mieli co czytać.
Zacznamy!

Malinasia

Hej *O*
Z tej strony Malinasia. 
Tak wiem, następny post o modzie, ale postaram się też kiedyś napisać o czymś innym. Dobra. Nie przedłużam, przejdźmy do tematu posta.

Tak jak z tytułu widzicie - dzisiaj walka stylów, które są na naszym MSP!
Najpierw na potrzeby notki zorganizowałam ''ankietę'' na temat: ''Który z tych stylów wolisz?''
Zapytałam 10 moich znajomych online.(chciałam 20 ale reszta nie ogarniała albo nie odpisywała.;-;) Wyniki były następujące:
Anime - 90% - czyli 9 osób.
Niemiecki - 10% - czyli 1 osoba.
Nie spodziewałam się takiego wyniku. Myślałam, że więcej osób będzie za Niemieckim, bo jest dość popularny wśród naszych użytkowników.


Tak więc, że wygrał styl anime - przejdźmy do przykładowego looku, stworzony przez moją znajomą - kiti20000, którą serdecznie pozdrawiam!.
Oto on:

-Opis:
Jak widać w tym stylu przeważają kolorowe włosy, dużo świecących dodatków wzorowanych na Anime. Większość takich strojów użytkowników opiera się na wyglądzie różnych postaci z tych japońskich kreskówek. Dość blisko spokrewniony z Niemiecki stylem - dużo dodatków. Jeżeli nie wiecie, jak wyglądają te ''osoby z bajek''...Dam wam przykład postaci.:



Tak właśnie wygląda przykładowa postać z anime. 
Co do powstania stylu...Można uznać, że właśnie wykreował się przez ten wygląd postaci. Niektóre ciuchy są... Niegrzeczne? XD 
Jednak według mnie, najbardziej charakterystyczne są włosy – muszą być wielkie jeśli są rozpuszczone, wysokie kucyki oraz zawsze nienaturalny kolor. Dość... Ciekawo to wygląda? 

-Czego masz szukać w sklepie - duże włosy, błyszczące dodatki, bluzki z dużym dekoltem, krótkie spodenki, miniówki, buty na obcasie lub creepersy.

-Twarz - dowolna, byle nie opalona skóra.
Spodobał Wam się ten styl? Ja muszę przyznać, że jest dość fajny; kolorowy i wesoły. A wy co sądzicie?


Przejdźmy do ''przegranego'' stylu - Niemieckiego. Przykładowy look:



Rety pasztety. Ile tu tego nabrane... XDDDD
Tak, Niemiecki styl.
- Opis : Kremowe usta, opalona skóra, przedłużone rzęsy, dużo dodatków - typowe Niemki. XD Styl, jak widać z nazwy - wykreowały go Niemki, a kto nikt inny? Dość popularny także u nas. Co o nim sądze? Przesada... Niezbyt przypadł mi do gustu, szczególnie charakterystyczna twarz.
Więc...
Tak sądze, że Niemki wzorowały się na wyglądzie Nicki Minaj. Oto jej 2 zdjęcia:


​​
Tak... Widać, że na niej. Opalenizna, sztuczne rzęsy oraz dodatki. DUŻO DODATKÓW.
Czego masz szukać w sklepie - włosy z ''lakierem'', mocny makijaż (choidzi mi tu o piegi), rzęsy, bluzki;buty,spodnie- dowolne, byle żeby były w rażących kolorach

-Twarz - (przejdź do opisu; dwie pierwsze rzeczy)

Tak skończyliśmy na dzisiaj post. Dziękuję za uwagę i mam dla was 2 pytania.

- Podobał się post?
- Który wolisz z wymienionych wyżej stylów, i co o obydwu sądzisz?
Dziękuję jeszcze raz i swoje odpowiedzi piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam gorąco!



Muffinka11x

​​​​​​​​Heii kochani! Z racji, że dawno tego nie było postanowiłam znów o tym napisać...
A o czym??? :D 
.... ...... ...... ..... O WYWIADZIE!
I znów poznamy kolejną, świetną użytkowniczkę Moviestarplanet! Dowiemy się na jej temat więcej niż to możliwe, poznacie ją od prawdziwej strony! Ale tu niespodzianka! Tę panią znacie już od dawien dawien dawna...


                              To... Kathey! 

(wyśrodkujesz jak będziesz wstawiać? bo nie mogę na gmailu jakoś >.<  i tak samo z pozostałymi? )
Chyba nie muszę więcej mówić:). Wiecie kto TO, ale, że tradycja mi nakazuje - muszę to napisać! 
                                                           KRÓTKI OPIS 
Jest to 12 letnia dziewczyna, kochająca robić looki ( co pewnie wiadomo dzięki blogu) i pełna sekretów.:3

POZNAJCIE JĄ BLIŻEJ! 
                                           WYWIAD
M - Muff - ja 
K - Kathey
1. M - Mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad? 
    K -  Nawet teraz :P

2. M - Dziękuję.:) Więc jak masz na imię i ile masz lat?
    K - Brzydko. Zosia. Nie lubię tego imienia. A lat mam 12, młodocian ze mnie XD 

3. M - Zosia to bardzo ładne imię.  Od kiedy grasz na MSP? 
    K - Ogólnie od lutego 2012, a na Kathey od lipca 2013. 

4. M - Jeśli ogólnie grasz od 2012, to znaczy, że Kathey nie jest twoim pierwszym kontem?
    K - Nie, jest chyba 3 z kolei. 

5. M - Czy pamiętasz któreś z tych kont?
    K - Pierwszym była Zosia Zet. Potem miałam kłopoty finansowe i założyłam konto Ankha. Potem zobaczyłam na jakimś blogu ładne, początkowe stroje i tak powstałą Kathey. XDD

6. M - A jak zaczęła się twoja przygoda z tą grą?
    K - No, reklama w telewizji XD Nieciekawie xd 
7. M - Hah xd A co najbardziej lubisz w tej grze? 
    K - To, że można się wykazać kreatywnością, a w szczególności looki i filmy ♥ 

8. M - A czy jest coś co chciałabyś tu zmienić ?
    K - Hm, może błędy? ;//

9. M - Co sądzisz o innych użytkownikach?
    K - Sądzę, że każdy jest wyjątkowy na swój sposób. 
10. M - Po za MSP czym się interesujesz? 
      K - Interesuję się sportem, malowaniem i aktorstwem. 

11. M - Kim chciałabyś być w przyszłości? 
       K - W przyszłości nie wiem kim chcę być, ale lubię aktorstwo. :) 

12. M - Opowiesz nam swoją historię z blogowaniem? 
      K - Moja historia z blogowaniem jest taka, że kocham MSP i chciałam o nim pisać na blogu , ( kratki :c) się blogiem Abi.:) 

13. M - Czy myślałaś kiedyś o opuszczeniu bloga? 
      K - Nie, nie myślałam zbytnio kocham tego bloga i ludzi.:) 
14. M - O. To wszystkie pytania.:)
      K - Dzięki za wywiad.:)
      M - Proszę bardzo.:)
                                         BIOGRAFIA


​Pisze w niej krótką wiadomość o sobie. 

            FILM Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ ODSŁON 
Niestety film z jej rekordem wyświetleń usunięto, toteż aktualnie na podium znajdują się " Dzieci niczyje" cz.2. ( 150 wyświetleń). Jak wiadomo z pierwszej części - nastoletnia Ann doznaje szoku, kiedy okazuje się, że znaleziono ją w śmietniku. Zdesperowana ucieka z domu i poznaje inną dziewczynę , w tej samej sytuacji. Zamierzają trzymać się razem i nazywają " dziećmi niczyimi. " Jednak Annice coraz bardziej zaczyna się podobać Anastazja. Co z tego wyniknie? Zobaczcie sami!


        ARTBOOK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ LOVE IT
Nosi tytuł " Wojna płci". I posiada 368 lovków! Art mówi o " wojnie", w której dziewczyny muszą dać love it, a chłopacy skomentować. Oczywiście wygrały dziewczyny.



LOOK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ LOVE IT 
Jest to look pt. " Street Girl" - " Uliczna dziewczyna". Ma aż 136 love it !    
Look jest bardzo ładny, nawet ja go zakupiłam! :DDD 

                                        
POKÓJ 
Prosty, a jakże oryginalny i ładny. Mimo iż świeci pustkami, nie jest przynajmniej napchany.*-*

 DZIENNY 

No i to wszystko! Poznaliśmy Zosię z drugiej strony ekranu, inną dziewczynę.:) 
Z tego co zauważyłam ma wspaniały talent to robienia filmów i zestawów ubrań! Z resztą chyba nie tylko ja..:3 

PODOBAŁ SIĘ WYWIAD? CZY CZEGOŚ NOWEGO DOWIEDZIELIŚCIE SIĘ O KATHEY? 

    CHCESZ BYĆ ZA TYDZIEŃ W WYWIADZIE? ZGŁOŚ SIĘ W KOMENTARZU, I NIE ZAPOMNIJ WYRAZIĆ ZDANIA NA TEMAT POSTU! 

I niespodzianka! Oprócz nowej kategorii ze zdjęciami dodaję na koniec pamiątkowy " kolaż" z Waszą MovieStar!


/MUFF 

Czarna Zuellas
`Witam, cześć i czołem!
Zgadnijcie, kto to :) Oczywiście, że Zuzia, cieszycie się? Wiem, że nie. XD Nieważne. Przygotowałam dla was dość dziwną serię, a co. Muszę być oryginalna i.. dziwna. Wkońcu Watashi wa shikada. ♥ O co w niej chodzi?

Nomz, to wybieram kilka osób, które napisały komentarz, ze zgłoszeniem (pod koniec posta podam, co powinno zawierać) i ten, no... wy podajecie jakiegoś looka, dowolnego. Ja go oglądam, oceniam i jeśli mi się coś nie podoba - zmieniam to w sklepie MSP. Ale! W komentarzach pod tym postem wybiorę, jak mówiłam, 5 osób. W każdej części odpada jedna. Wy podajecie looki, lecz ja daję temat. Np. - las. Miasto. Wojna. :)
Osoba, która wygra całą serię otrzyma nagrodę w postaci :
- prezentów z listy życzeń lub z mojej szafy,
- kilka autografów z różnych moich kont,
- obejrzenia 5 filmów, artbooków i looków (oczywiście polubienie w cenie XD)

Dzisiaj tzw. część próbna, więc wybrałam jedną osobę z moich znajomych i wybrałam jej przypadkowego looka. Zapomniałabym dodać, że tematu nie ma, bo oczywiście, look przypadkowy.

Justine011 z lookiem Tak na nude (((:


Wow, widać, że Justine stara ubierać się modnie i "z pazurem", a przynajmniej ja tak widzę ten look. Bardzo mi się podoba. Co do butów, są okej... ale zmieniłabym je na inne. Ocena looku : 8,5/10 
"Przemiana" :


Zapomniałam zdjąć moje tatuaże z nóg, choć przyznam, że wyglądają nieźle. 

A teraz, co powinno zawierać zgłoszenie :

- zdanie "Zgłaszam się",
- nazwa looku,
- nick,
- opinia o serii.

I oczywiście temat następnych looków! - Las, czyli praktyka i styl w dziczy.

~To by było na tyle, trzymajcie się no i cześć!

Nomz, Zosiu, i to już jest post który mi się podoba i to jego umieść na blogu, okej? (: Jeszcze przypomnę swój nick : Czarna Zuellas
Mam nadzieję, że ci się podoba i po raz setny dzięki za wybranie mnie do drugiego etapu ♥
Pozdrawiam,
Zuzia, Zue, Zu, Czarna, czyliiiiiiii...
JELEŃ ♥ XD 

Mysiaax
Hejj. ;) Czy mieliście kiedyś problem z wyborem muzyki do filmu? Myślę, że większość czytających ten wpis miała taki problem i to nie jeden raz. Postanowiłam zrobić opis każdej melodii, jaka znajduje się w sklepie muzycznym, czyli np. do jakiej sytuacji pasuje, czy oraz ocenić w skali od 1 do 10, czy mi się podoba lub, czy pasuje do danej kategorii Mam nadzieję, że te opisy pomogą Wam bardziej dobierać muzykę. W sklepie muzycznym znajduje się 18 kategorii.
Bożonarodzeniowa:
I Saw Three Ships:
Pominę fakt, iż musiałam przesłuchać tę melodię jakieś pięć czy sześć razy. Nie kojarzy mi się ze świątecznym klimatem bardziej pas mi do kategorii tanecznej. Melodia pasuje mi, do komediowego musicalu a osoby występujące w nim tańczą balet. 4/10
jingle Bells:
Super! Idealne dopasowanie do kategorii nie mam żadnych zastrzeżeń. Melodia również pasuje mi do jakiegoś musicalu tyle, że świątecznego takiego, że ludzie tańczą i życzą wszystkim wesołych świąt. ;) 6/10
Joy To The World:
Tu też nie mam zastrzeżeń. Nie spodziewaliście się pewnie tego. Jest, pewien film o Mikołaju niestety zapomniałam, jak się nazywa, ale piosenka przypomina mi wioskę elfów z tego filmu. Przygotowywały, się do świąt robiły zabawki dla dzieci po prostu to, co robią elfy. ;) 6/10
Silent Night:
Wyobraziłam sobie taką sytuację, że wszyscy mieszkańcy jakiegoś miasta zbierają się w jednym miejscu, łapią się za ręce, tworząc krąg a w środku tego kręgu stoi choinka. Dopasowanie do kategorii oczywiście dobre. 10/10
Tannenbaum:
Kojarzy mi się z tą sytuację opisaną powyżej, ale wysilę swoją wyobraźnie i postaram się wymyślić jakaś inną. Powiedzmy, że pewna dziewczyna była rozczarowana, gdyż rodzicie, nie przyjadą na święta, a tu nagle otwiera drzwi i taka niespodzianka, jednak przybyli. Moja wyobraźnia i ja XD 5/10
The First Noel:
Powiedzmy, że poszliśmy do opery i wsłuchiwaliśmy się w tę melodię. Kategorii bym nie zmieniła. 9/10
The Holly And The Ivy:
Znów nie mam pomysłu na sytuacje, rozdawanie dzieciom z domu dziecka prezentów i śpiewanie przy tym piosenki. 7/10
We Three Kings Of Orient Are:
Pasowałaby mi bardziej do kategorii magicznej. Kiedyś jako mała dziewczynka oglądałam Barbie 12 tańczących księżniczek. XD Bardzo mi się kojarzy z tą bajką nie wiedzieć czemu. 6/10
We Wish You A Merry Christmas:
Mikołaj z garażu wyciąga wielkie sanie i rusza przez świat wraz z elfami i reniferami rozdawać prezenty dla grzecznych dzieci. Jak się domyślacie opis sytuacji sam za siebie mówi o kategorii. 9/10

Ogólnie kategorię oceniam 4/10, ponieważ te piosenki są tak do siebie podobne, iż nie miałam pomysłu na sytuację. Załoga MSP mogłaby bardziej się wysilić przy tej kategorii.
Rock:
Trought Infinity:

Gdy przesłuchałam to, do końca czułam, jakby goniła mnie policja. xD Pasuje mi bardzo do jakiejś czołówki filmu akcji. Zmieniłabym kategorie na Nostalgiczną. 7/10
Rock out:
Sytuacja, jaką wymyśliłam do tej melodii jest naprawdę komiczna. Dziewczyny walczą, o jednego chłopaka sądząc, po rytmie muzyki rywalizacja jest bardzo zacięta i żadna się nie poddaje. 10/10
Lap17:
Kategorię rock zmieniłabym na taniec. Nie widzę tej piosenki w żadnym filmie. 1/10
Hard Work:
Do szkoły przychodzi nowy uczeń i stwarza duże problemy dla nauczycieli, jak i swoich opiekunów. Melodia IDEALNIE pasuje do kategorii. 10/10
Exstreme Flight:
Melodio co ty tu jeszcze robisz, ;o powinnaś się znaleźć w kategorii tanecznej, pasuje mi bardzo do stylu Hawajskiego. Powiem, iż nie jest ani zła, ale najlepsza również nie. Niestety nie widzę jej w żadnym filmie. 3/10
Cruise Control:
Idziemy na miasto spotkać się z przyjaciółmi i rozmawiamy o różnych rzeczach. Jestem na taki i nie. Nie wiem, czy bym zmieniła kategorię, ale myślę, że pasuje i do dwóch kategorii rock i swobodna. 7/10
Crash Course:
Zakładamy, się z kolegami kto pierwszy poderwie pewną dziewczynę. Brak zastrzeżeń z czystym sumieniem daję 9/10
Burn Out:
Zmieniłabym kategorię na taniec. Uczniowie szkoły tańca ćwiczą pewien układ z tą piosenką. 8/10
Bullet Prof: Nie podoba mi się i to bardzo. 1/10
Piosenki znajdujące się w tej kategorii są naprawdę fajne, ale i też kiepskie. Niektóre w ogóle nie powinny się tutaj znaleźć. 7/10
Hip Hop:
Walk da Raptor:

Zmieniłabym kategorię na epicką. Pewnego dnia dziewczyna spotyka kogoś ze swojej przeszłości. 7/10
Split This Beat:
Tę melodię zawsze dodawałam do filmu podczas rozmowy postaci. Moim zdaniem powinna się znajdować w kategorii swobodnej 8/10
Sneaky Spirals:
Taka sama sytuacja jak wcześniej. Również dodałabym do kategorii swobodnej. 8/10
Sleppy Fish:
Znów taka sama sytuacja jak na górze albo ja naprawdę nie znam na muzyce, lub załoga MSP pomyliła kategorie niektórych piosenek. ;) 7/10
Skin Bling:
Dwie koleżanki rozmawiają np. ciuchach. Zmieniłabym kategorię oczywiście na swobodną. XD 8/10
Respect-Regret:
Proponuję zmianę kategorii na epicką. Sytuacja może być taka, iż złodziej kradnie dla staruszki torebkę. 9/10
Night Howler:
Melodie są różne, ale nie mogę wymyślic sytuacji ta złośliwość losu. Myślę, że kategoria dobra. 8/10
Make It Bounce:
Mam zachciankę, żeby była w kategorii swobodnej. Idziemy do centrum handlowego i nagle widzimy samochód swojej matki. Wiem nie ciekawa sytuacja.
Like This Like That:
Melodia znajdująca się na początku gry. Nie mogę nic do niej wymyślić, jestem na nie. 1/10
Funky East Side:
Do kategorii nic nie mam. Spokojny wcześniej chłopak zamienia się w istne zło. 8/10
Find The Party:
Dobre dobranie kategorii. Znów na brak pomysłu na sytuacje. 8/10
VIP Danger Man:
Lubię to. 10/10
Concrete Cruise:
Idziesz sobie po chodniku nagle puf głową o chodnik. 9/10
Bass Regulator:
CUDOO !! 10/10
Ankara Star:
Zła i jeszcze raz zła kategoria. Szczerze mówiąc, myślałam kiedyś, że ta piosenka jest w kategorii rock. O.o 8/10
Ogólna ocena kategorii 8/10. Tutaj miałam największy problem z wyborem sytuacji, ale myślę, że melodie z tej kategorii sprawdzą się w prawie każdej sytuacji.
Mam nadzieję, że post was zaciekawił i, że pomógł z dobraniem melodii do Waszej nowej ekranizacji. :)
Trzymajcie się/ Mysiaax
 Independent Girl


Cześć!
Przepraszam cię, Kathejo, zabijesz mnie; mówiłaś, żeby napisać notkę tak, jakbyśmy już dawno tu pisały, ale…
Muszę o sobie napisać choć dwa zdania, nie wyobrażam sobie, żeby ktoś czytał mojego posta w ogóle mnie nie znając.

Mam na imię Julia, mam 14 lat i chodzę do II GIM. Nie zniechęcajcie się tym, jeśli bym (DAJ BOŻE) została wybrana, to będę miała czas na pisanie, obiecuję. Na msp jestem jako Independent Girl. Pisanie na tym blogu to moje marzenie, mam nadzieję, że się spełni, życzcie mi powodzenia! Nie wiem, jakie mam szanse, wiem jednak, że nie bardzo mnie tu znacie, więc to mi na pewno nie pomoże, muszę zadowolić was postem. Mam nadzieję, że wam się spodoba.


DOBRA, PRZEJDŹMY DO POSTA XD.


Podobnie jak Kathey, uwielbiam robić looki, no, może nie robię ich tak często jak ona, ale to z powodu braku funduszy. Tak naprawdę jestem prawdziwym chomikiem, zawsze muszę mieć zapas tych dwudziestu tysięcy, na wypadek, jakby stało się coś niespodziewanego; najlepszym przykładem na to był tydzień unikatów, który się właśnie zakończył – dowiedziałam się o nim chyba w poniedziałek. Do czwartku było bardzo mało czasu i ci, którzy nie zbierali sc na pewno nie byli zadowoleni z ich ilości. A mi na wszystko starczyło xD
Dobra, jak to mówi nasza „ukochana” pani od angielskiego – nie gderam.
Ogólnie to interesuję się modą, doborem ubrań i tworzeniem looków. Lubię to.
Jest jeszcze jedna rzecz, którą uwielbiam…
PROJEKTOWANIE UBRAŃ.
Nie zawsze mam na to czas i nie zawsze mam pomysł; projektuję tylko wtedy, kiedy do głowy wpadnie mi coś naprawdę dobrego. Zazwyczaj projektujemy razem z moją przyjaciółką, wtedy jakoś łapie mnie wena. Każdy projekt wymaga ode mnie wielu starań, wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. Moja przyjaciółka mogła dawno skończyć szkicować i brać się za kolorowanie, gdy ja cały czas ślęczałam nad zarysem żakietu lub kurtki.

Mam dwa szkicowniki, jeden do looków a drugi do bluzek. Zajmijmy się jednak tym pierwszym, który wygląda tak:



Kupiłam go za ok. 30 złotych na allegro, z przesyłką wyszło ok. 40 zł.

Pierwsze projekty były mega nieudane, ale wtedy dopiero się uczyłam szkicować, miałam kiepskie kredki i nie wyglądało to najlepiej. Teraz też cały czas się uczę, ale widać efekty - więcej cieniuję i bardziej się przykładam.

Na czym będzie polegał mój post?
Pokażę teraz kilka moich projektów i postaram się je odwzorować na msp.
Przy pokazywaniu looków z msp będę posługiwać się moim drugim, awaryjnym kontem, bo na nim make-up jest bardziej przybliżony do make-upu moich postaci.

(Kliknij na zdjęcia, aby powiększyć, bez powiększenia jest lipa)

Pierwszy look, zestaw Rock And Roll (co za ambitna nazwa xD).


Nowe kredki! *-* Look jest naprawdę bardzo ładny, nutka słodkości zestawiona z nutką drapieżności. Ma pazur.
Włosy: Nie miałam pewności, czy wybrałam dobre, ale szczerze mówiąc nie było nic lepszego. Niestety, nie ma fioletowej grzywki jak w oryginale.
Sukienka: Dłuuugo jej szukałam, ale uważam, że bardzo trafnie odzwierciedla mój projekt.
Buty: Tutaj nie zastanawiałam się ani chwili. Martensy są martensami. To właśnie one dodają drapieżności lookowi i przyciągają uwagę.
Dodatki: Wiedziałam, co wybrać już od początku, ale nie zachwyciło mnie to, że "obroża" jest mało widoczna. Trudno.
Ładny, tani, budzący kontrowersje.








Drugi look, zestaw Pretty Young Girl.



Co za zła jakość. W dodatku na tę stronę była wylana herbata, w takich trochę głupich okolicznościach xD. Ale look spoko.
Włosy: Wspaniale dobrane, zapomniałam o nich, przemierzałam cały sklep, aż w końcu je znalazłam!
Kurtka: Tu była trudność. Nie wiedziałam, jaką wybrać. W końcu wybrałam tę, wygląda dosyć ładnie.
Spódnica: Jest ok, na początku miałam wybrać bardziej rozkloszowaną, ale ta lepiej pasuje.
Buty: Nie jestem za bardzo zadowolona, głównie przez ten brokat, ale nie jest źle.
Dodatki: Chyba jedyna rzecz, która bez dwóch zdań jest świetnie dobrana. Naszyjnik jest jedynym, ale za to świetnym dodatkiem.
Ładny, dosyć drogi, delikatny.






Trzeci look, zestaw Soft and Elegance.


Przepraszam za druzgocącą jakość, nie robiłam tego zdjęcia mikrofalówką, naprawdę. Nie lubię rysować na tej "facetce", ale ten look akurat bardzo mi się podoba.
Włosy: Idealne! Co tu dużo mówić... Super!
Sukienka: Fajnie pasuje, ale wielka szkoda, że nie ma czarnego paska, bo do niego były dobierane detale.
Buty: Podobnie jak w pierwszym zestawie, one są tu najbardziej wyraziste. Do nich jest również dobrany makijaż, tylko że nie bardzo tu widać. Wszystko pasuje, tylko że nie ma czarnej platformy, szkoda. No i znowu brokat.
Dodatki: Łańcuszek - jedyny dodatek, którego kolor był dobierany do paska, którego nie ma. Ach, smutne. Mimo to pasuje do czarnych sznurówek w butach, więc jest ogz.
Ładny, tani, wyrazisty.

Jejku, widzicie to samo, co ja? Jaka jest różnica pomiędzy jednymi kredkami (pierwszy projekt), a drugimi (pozostałe projekty)... Na żywo nie widać tego aż tak!
Uważam, że cosplay'e i tego typu rzeczy to super zabawa! Można odkryć wiele fajnych ubrań, a przede wszystkim wykazać się kreatywnością!
Który projekt wam się najbardziej podoba? Który cosplay jest najbardziej udany?


Na dzisiaj koniec. Starałam się jak mogłam, chciałam, żeby ten post był oryginalny i przyjemny, pozostaje mi tylko prosić o dobrą ocenę. Mam nadzieję, że nie będzie to mój ostatni post na tym blogu :)

~Independent Girl

YoungEver / Yayoi

Witajcie ciasteczka! :33 Tu wasza YoungEver, inaczej Yayoui.

No więc na wstępie chciałam podziękować Kathey za wybranie do II etapu. Jest to dla mnie duże wyróżnienie. Naprawdę! Tak się tak ucieszyłam, że rozlałam herbatę!!! Dobrze, chciałam jeszcze coś dodać a mianowicie kilka informacji o moim byciu redaktorem ; Będę godnie reprezentować bloga. Będę rozwiązywała konflikty w komentarzach i na czacie. Będę karała nieodpowiednie zachowania na blogowym czacie a przedewszystkim będę pisała długie posty. Chciałam też dodać, że jeśli zostanę redaktorką, będę pisała posty w poniedziałek i piątek.
Dobra, przechodzimy do posta.
Jako że jest piątek, mam dobry humor i pisze dla was posta :D Będziemy dziś oceniać zwierzaki, a więc bez zbędnych uwag przechodzimy do samego posta ponieważ wiem że przynudzam.

Pierwszy zwierzak, nazwałabym go Joanne XDD.


Tak Brazylijsko, tak Sexy XDD Kojarzy mi się z mundialem, brazylią, dobrą zabawą. Ogólnie zwierzak nie za ładny, bardzo ,,Powpychane" dodatki. Mi osobiście zwierzak się średnio podoba, ale są osoby które go mają i ich kreacja NAPRAWDĘ BARDZO PASUJE do Boonies'a, a przy tym jest śliczna. Dobra, lel, ale się rozpisałam XD

Następny zwierzaczek, tym razem nazywał by się (DumDumDuuuum XD) Luna lub Parvati (Tak, wszystkie imiona związane z HP XDD)

  
Oooo... Ale słodki :33 Uważam, że jak w tamtym przypadku, jest ,,Nawalone" za dużo dodatków i detali, ten Boonie ma też taki niepewny wyraz twarzy, jakby był smutny...Bardzo mi się kojarzy z balem maskowym... Taka elegancka, tajemnicza, skryta w sobie, piękna dama za maską (Lel, ale skojarzenia xD) Ogólnie to Boonie nie jest taki zły, aczkolwiek przesłodzony.

Kolejny boonie.. Nazwałabym tego Boonie Cho-Yang. (Znów trochę z HP XD)


​ Awwww *O* Kupiłabym, to oczywiste. Taki Azjatycki... (Pozdro dla Ohany xD) Przypomina mi taką Azjatkę, którą widziałam jak byłam na Hawajach (Miała 14 lat, zaprzyjaźniłyśmy się ;D) Ten Boonie jest cudnyyyyyy... Aww, szkoda, że wszystkie sc przetumaniłam na jakieś meble które przetworzyłam ;w; Chętnie takiego boonie bym kupiła, kojarzy mi się z Hawajską imprezą, z dniem na plaży, z relaksem, światła, te emocje, te wybuchy. Tak, głupawka, lel. I jeszcze cena taka rozsądna...Postanowienie : Zbieram na tego Boonie.

No i ostatni Boonie, czyli ten oto słodziak. Nazwałabym ją Fresh, Summer lub Liv. (Wow, jedyne imiona niezwiązane z Hp :o)


​ AAAAAA... Ten Boonie wygrywa świat! Jest taki słodki, i jeszcze ten jego uśmiech! :33 Poprostu cud, miód i orzeszki! Naprawdę, schrupałabym tego Boniaka XD Kojarzy mi się z Poolparty, lato, wypoczynek, lody, długie dni.. Taka po prostu czysta zabawa. Pastelowe kolory to coś co kocham. Łatwo do niego dobrać strój, chętnie kupiłabym look i zwierzaka oraz dumnie pokazywała się w konkursach, lookach i w Artach. 

Dobrze, teraz przechodzimy do looków.


​ Look pasuje do Brazylijskiego boonie, składa się z 6 rzeczy. Ogólnie look nie jest zły, jednak nie kupiłabym go. Do tego looka pasuje również ciemna skóra. Krótka spódniczka, kolczyki i kwiaty na ręce w pastelowych, Brazylijskich kolorach podkreślają ten egzotyczny klimat. 2575 sc, dość tanio :).
Dobra, przechodzimy do drugiego looka!


​ Tajemnicza, zamaskowana i elegancka kobieta. Widzisz ją na balu, na drugi dzień... Znika. Takiego efektu oczekiwałam. Jest ślicznie, lecz dałabym maskę zamiast okularów, ale cóż... Nie znalazłam nic takiego, więc poprostu byłam zmuszona dać okulary. Jednak sądzę że dobrze się komponują z całością. Look jest dopasowany do drugiego Boonie. 2950 sc, drogo lecz do uzbierania.

Trzeci look, tym razem Hawajski


​ Ooo tak. O to chodziło. Look pasuje do trzeciego Boonie. Mogą już iść na plażę. Look przewiewny, Hawajski, letni i idealny <3 No po prostu efekt powala na kolana, look bardzo mi się podoba (Ach ta skromność xd) Look wynosi 2300 sc, jak przy wcześniejszych lookach mówiłam ; Do uzbierania :)

I ostatni look, będzie on letni.


​ Nie tak dobry jak inne, chociaż myślę że mi się udał. Trudno było dopasować bluzkę, ponieważ nie ma zbyt wiele topików. Hmm.. Look wyszedł słonecznie, dość wesoło, cena nie aż taka duża, jednak myślę że czegoś tu brakuje a jednak gdy dodaje coś jeszcze wydaje mi się że już tego za dużo. Niestety nie podam ceny, ponieważ już wyłączyłam MSP :w: Przepraszam was.

Dobrze,myślę że post się spodobał. Do zobaczenia!

Wygląda na to, że to tyle.  
Przypominam, że wolne są dwie posady!
Kto okaże się Waszym faworytem? Kto zostanie na blogu?
Wyniki już niebawem!

  
Nowe logo, wowowowoowow. Jestem z niego zadowolona. ♥

36 komentarzy:

  1. Ojejej *-*
    WRESZCIE NOTKI!!1
    Super notki, dziewczyny, nie potrafie wybrac najlepszej!
    A co myslicie o moim poscie? B))
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Julson ostro tyle głosów na Ciebie xD Gratuluję, na pewno jest to jeden z najlepszych postów B)

      Usuń
  2. Fajne posty...wszystkie! Nie wiem kogo mam za faworyta...O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notki, dziewczyny! Wiadomka, że my mamy większe ambicje niż faceci B)).
    Muffs, fajny wywiad.
    Independencence, ślicznie rysujesz.Mam nadzieję, że mój post też był Okej.
    Pozdrawiam
    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam zapytać, do kiedy ankieta?

      Usuń
    2. Ojejej, dziekuju :* Dopiero sie rozkrecam w rysowaniu B) xD Twoja notka rowniez jest fajna i ciekawa, trzymam za ciebie, jak i za kazda uczestniczke konkursu kciuki! :)
      ~Inde

      PS Dolaczam sie do pytania! Ile bedzie trwala ankieta?

      Usuń
  4. Mi podoba się post Inde i Muff, ale wszystkie są tak dobrze napisane, że nie wiem kogo bym wybrała.
    Masz ciężki wybór Kathejo. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wszystkie posty są cudowne! <3 Najbardziej spodobał mi się post Independent Girl i Mysiaax.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy, tyle cieplych slow... Pozostaje mi powiedziec to jedno slowo... Dziekuje! :***

      Usuń
    2. Dziękuję Nicol :* cieszę się, że mój post się komuś spodobał :D

      Usuń
  6. Najlepsze ?
    Inde (tak ją nazwę XD) i Mysiaax <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, problem...
    Dodałam ankietę, ustawiłam żeby kończyła się 10 października, patrzę a tu ANKIETA ZAMKNIĘTA. Edytowałam to 3 razy, potem z kompa i nic. Zaraz zrobię notatkę w kolumnie obok.
    ~Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń ankietę i dodaj jeszcze raz może poskutkuje

      Usuń
  8. HEHEHEHH, A JA TEGO KRÓTKIE POSTA WYSŁAŁAM. Kathejo już się biore za wysyłanie dłuższej wersjii.;-;
    Super notki, ach nie można by było nas wszystkie dodać? :/
    Fajnie by było, jakby przeszły 3 dziewczyny. B)
    Inde, ja też bardzo lubię projektować MS, pjona! :3
    Pozdro ;-;
    AXZY

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł Inde mnie zaskoczyła *-* Miałam bardzo podobny pomysł, dobrze, że notki nie wysłałam... :) Też lubię projektować! Pjona wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  10. No a więc tak ... Już wiem, na kogo zagłosuje, kto od początku był moim faworytem. Jednak teraz dwie dziewczyny mnie zaskoczyły, i to pozytywnie. Miałam problem, wielki, ale trzeba kogoś wybrać. Dziewczyny, świetnie się WSZYSTKIE spisałyście, najchętniej, wybrałabym wszystkie. Moim faworytkami są Inde i Mufi. Mufi ... Kiedy tu pisała, jej posty były świetne, teraz tak pozostało ! Inde ... No brak mi słów ! Kobieto, masz TALENT I TO WIELKI ! Nie zmarnuj go, to okazja. Ty piszesz zajefajne posty XD. Gratuluję talentu kochana, życzę powodzenia. Mam nadzieję że ty, i Mufi przejdziecie. Pozdrawiam.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  11. Independet Girl, Mysiaax i Czarna Zuellas, jak dla mnie - NAJLEPSZE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 wo, dwóm osobom podobała się moja notka. ;/ nie ukrywam, jest mu smutni bo przy was czuje się jak beztalencie.
      Independent, jesteś genalba. Wszyscy komentują twój post, jesteś najlepsza. Gratuluję.
      Wiem kto wygra - independent i mysia.aczkolwiek Mi się post Mysi nie podobał. Przepraszam, pi prostu był trochę nudny, jaj dla mnie ;/
      Choć i tak wygrasx ;)
      Eh marzenia legły w gruzach ale po prostu piszecie świetnie - a ja staram się z całych sił, choć i tak nikt na mnie nie zagłosuje. Supi.
      ~Smutno ;(
      Ps Dzięki za poprawne napisanie mojego nicku
      Ps 2 przepraszam za błędy, telefon.

      Usuń
  12. Oł maj gaszing XDD Wchodzę i patrze - jak zwykle posty lepsze od mojego ;-; Mój taki zwykły i oklepany, Inde jest zajefajny i ogólnie oryginalny, i jeszcze Mysiaaxx, ogólnie wszyscy świetni prócz mnie :) Ale czemu moje zdjęcia się nie wyświetlają? :( Inne sie wyświetlają, tylko nie moje.. Czy tylko to wina mojego mułowego kompa? -.-
    Eh, nie ważne. Trzymam kciuki za wszystkich i powodzenia, choć i tak wiem, kto wygra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, co ty gadasz ?! Piszesz świetne posty, trzymam za Ciebie i Inde kciuki ! Twoje posty są bardzo fajne.

      olliwka1000

      Usuń
  13. I ta mufinka jeszcze jest supi.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozwolę sobie skomentować każdą z osobna :).
    Malinasia: Notka bardzo fajna. Ja wolę styl Niemiecki, ale anime też jest fajny xd. Jeszcze raz- super notka! :)
    Muffinka11x: Super! Fajnie, że wybrałaś Kathey, bo przynajmniej jest ciekawie :).
    Czarna Zuellas: Nie wyświetlają mi się Twoje zdjęcia (Muffinki11x i YoungEver też ;-;), więc nie widzę looków, które oceniałaś. Ale sam pomysł na notkę ciekawy!
    Mysiaax: Genialna notka! Od samego początku trzymałam za Ciebie kciuki. Przyznaję, że najbardziej spodobała mi się Twoja notka! :))
    Independent Girl: Ślicznie rysujesz! I tak, widzę tą różnicę pomiędzy pierwszym projektem a pozostałymi, jeżeli chodzi o kredki :D Look'ów jakoś nie potrafię ocenić, są w miarę na tym samym poziomie. Ale projekty świetne!
    YoungEver: Nie wyświetlają mi się zdjęcia :(. Ale sam pomysł super :)
    O jeju, tyle tych notek, że musiałam kilka razy czytać żeby ogarnąć kogo to które XD. Mam swoją faworytkę, wiem na kogo głosuję. Gratuluję świetnych notek i dostania się do II etapu :).
    Powodzenia!

    ~Nataliaa =)
    Ps. Nie pominęłam kogoś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim za słowa pochwały, jeju, ale się cieszę, że tylu osobom podoba się moja notka! Moje szczęście jest po prostu nie do opisania!
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie dziewczyny spisały się na medal ♥ najbardziej do gustu przypadł mi post Independent Girl , naprawdę niesamowity post :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się post Indepentdet girl, jest bardzo oryginalny. Posty pozostałych też są świetne, lecz ja trzymam kciuki za Inde :3

    Pozdro, Ama

    OdpowiedzUsuń
  18. Tost musze przynać, że ODDAWAJ TALENT DO RYSOWANIA XO ZUZU ZA DUŻO HP CX
    *Wizzy/Herbata*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja Herbo :* Fenks ze uwazasz ze ladnie rysuje! :3

      HIHI A TAK A PROPOS HP TO NAZWALAM NOWEGO CHOMIKA "MRUZKA" ^^

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!