czwartek, 2 października 2014

We can change our reality by be different - #Look

Heii!
Tutaj... Ja, Katheja, ostatnio zwana Voldemortem.
Dzisiaj mam dla was, uwaga, uwaga, uwaga, zaskoczenie...

L-O-O-K-A.

Nie spodziewaliście się, nieprawdaż?
Nosi nietypową ale zarazem taką mądrą nazwę, a brzmi ona (Jak już wiecie z tytułu)

WE CAN CHANGE OUR REALITY BY BE DIFFERENT.

Tak bardzo oridżinal.
Nazwa ta oznacza "Możemy zmienić naszą realność będąc innym".
Mimo dosyć dziwnej i nietypowej nazwy, komplet według mnie jest śliczny.
Jest to jeden z moich najlepszych (Moim zdaniem) komplet.
Tak wygląda:


Zakochałam się. ♥
Wzór zarówno jak na spodniach i opasce jest taki sam, szelki ślicznie wyglądają z tą bluzką, włosy nie rzucają się w oczy, a buty... Są takie normalne.
Generalnie kojarzy mi się... Uwaga, za chwilę będzie u Was widoczny fejspalm.

TEN KOMPLET PRZYPOMINA MI TO, JAK JA SIĘ UBIERAM.

*Facepalm* Wiem że dziwne skojarzenie, ale serio.
Często noszę wzorzyste legginsy, zwykłe buty, normalną bluzkę i spinam włosy. Jedyne co, to nie noszę szelek. *w*
Okej... Może nareszcie jakiś skład?


2250 sc. Nie wypada to najlepiej, ale z drugiej strony źle też nie jest.
Oszczędzamy na butach, szelkach i opasce, ale włosy dowalają ceną.
Generalnie to te rzeczy mogą przydać Wam się w przyszłości, ale pasują szczególnie do tego kompletu.
Inne wersje kolorystyczne?
Masz, Voldemorcie?
Mam.

I Wersja Kolorystyczna

Taka sobie śliwka.
Ładna, ładna, taka śliwkowa.
Tutaj mamy bardziej klasyczny kolor szelek, który napewno przyda się nam na przyszłość.
No, przynajmniej mi.
Jest całkiem ok, ale oryginał wypada jakby lepiej.
 











II Wersja Kolorystyczna

Boże *O*
Cudo <3
Taka oryginalna, bardzo oryginalna, bo kto łączyłby kolor niebieski <Wpadający w szarość> z czerwonym <Dosyć intensywnym>?
Dam Wam odpowiedź.
JA.
No, ale jak dla mnie wersja pro.
I tak oryginał lepszy.








 
 III Wersja Kolorystyczna

N-A-J-L-E-P-S-Z-A.
Może oryginał lepszy, ale ta jest C-U-D-O-W-N-A.
Taka mięta z delikatnym brązem, aww *O*
Zakochałam się w tym połączeniu barw.
Napewno zrobię kiedyś komplet z takimi kolorami w
oryginale. ♥
Naprawdę.

















Ogz. Skoro inne koloryzacje kompletu mamy, może przejdziemy do sesji?
Najpierw tylko powiem, że możecie zagłosować na (Wg Was) najlepszą wersję kolorystyczną (Oryginał też się liczy). Mi osobiście najbardziej podoba się oryginał i III wersja. ♥
Oto sesja:


Jestem taka sobie z Polski, i puszczam bańki.
Czy ktoś tu widzi jakikolwiek błąd?
Bo ja nie.
Ogółem komplet bardzo dobrze trafia w mój gust, a Wam?
Możecie go kupić u mnie (Kathey), pod nazwą 'We can change our reality by be different. ♥, a może zalajkować?
Powiem jeszcze, że...

BIJEMY REKORD LOVKÓW NA TYM LOOKU!

Mamy bodajże 20 (Albo 30), a musimy mieć ok. 150. DAMY RADĘ :3

Tyle. Pa. Głosujcie w ankiecie na swoich ulubionych kandydatów na redaktora.

Do następnego posta!

 

7 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się oryginał.
    Jest taki Aww ;3. Myślę nad jego kupnem, bo jest taki ładny.. Lubię taki styl. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliwka <3
    Cudowny look. Mam te ubrania, ale trochę inne kolory (mh, inne, czarne i białe ;-;)
    Cena rzeczywiście zwala z nóg ;c
    Awrawrawr. Look - zaskoczenie jeśli chodzi o Kathey. xd
    Fajne logo.takie heppi hihi
    Voldemorcie, ja. Na.obozie byłam Voldemortem :o PJONA XDDDD
    Sory za błędy, telefon.
    ~brownie
    ~Zue
    ~Watashi Wa Shikada

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny look, osobiście nie przepadam za tymi włosami, ale u ciebie jak zwykle wszystko świetnie wygląda!
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny look , zakochałam się w nim ! <3 (tak jak w większości Twoich look'ów) <3 Która wersja mi się najbardziej podoba? Szczerze?.....
    Wszystkie mi się podobają ! <3 Chyba sb wszystkie kupię! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle śliczny look. ♥
    Najładniejsza pierwsza wersja i oryginał.

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!