sobota, 4 października 2014

Fruits on looks #3 + Look "Dress party"

Witam piękne panie.
Wiem, że ostatnio nie pisałam. Jak mówiłam, mam wiele zajęć dodatkowych, testów, konkursów, książek do przeczytania i tym podobnych. Mimo to, znajduję czas na dwa, trzy posty w ciągu tygodnia. Co do dzisiejszej notki: będzie to trzecia, ostatnia część serii. Czemu? Ponieważ nie lubię kontynuować tego samego w nieskończoność. Lepiej wprowadzić coś nowego, ciekawszego. Poza tym, wprowadzę dziś dodatek look'owy. W ostatnim czasie, lubię tworzyć kreacje. Teraz, wypadałoby zrobić wieczorową; z reguły tworzę sportowe, musi być jakaś odmiana. Dobrze, zacznijmy.

Wiśnia:

Wydaje mi się, że wyszło ładnie. Czerwona sukienka ze srebrnym zamkiem, dobrze łączy się z włosami, pudrem, kolczykami. Boli mnie jednak to, że odcień sukni nie jest wiśniowy, tylko pomidorowy. Ten element, akurat schrzaniłam. Hmm... przykryjmy ten szczegół kurtyną miłosierdzia.

Arbuz:

Wyszło pięknie. Zupełnie odzwierciedlam tu, owoc, który wybrałam. Zieleń, róż, to kolory, które łączą się doskonale. Dawno nie stworzyłam tak udanego kompletu. Nadaje się on na jesienne, wiosenne, czy letnie dni. Mimo to, nie będzie wyglądał dobrze na jakimś przyjęciu.

Teraz dodatek. Look "Dress party".
Prezentacja:

Nie no, kocham go. Look jest taki elegancki, jak te, które noszą modelki w reklamach perfum. Kreacja, stworzona jest specjalnie na jakąkolwiek uroczystość. Śmieszy mnie to, że składa się tylko z czterech elementów: piegów, butów, włosów, sukienki. Widać, że nie trzeba zakładać tysięcy dodatków, by wyglądać ładnie. Właśnie nie powinno się tego robić. Omówmy kolorystykę. Są to nietypowe odcienie niebieskiego, szary, blond. Kreacja przebija nawet arbuzowy ubiór. Zapraszam do kupienia, bądź polubienia!

To tyle.
Pozdrawiam,
/Heniaczka.

10 komentarzy:

  1. Świetne looki <3 Aw, arbuz.. Kocham. Ale trochę za jasny róż. Wisna - super. Właśnie, szkoda, że pomidorowy ;p
    Dress party - omfg cudowny. Podoba mi się. Ale on jest twój? Bo twarz się różni od twojej.
    Ładna jesteś ;P Czmu zawsze te oczy w górę? XD
    ~Zuzia
    Ps Pierwsza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww,Haniu!Jaki piękny jest ten arbuz<3 Wgl dzis looki takie piękne.:))Moge kupic arbuza?/Kot bella

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania zmieniłaś sie nie do poznania. Śliczna teraz jesteś :*
    Arbuz- cuudo, chociaż gdyby różowy był ciemniejszy, wyszłoby jeszcze lepiej ♡
    Wiśnia- też piękna ♥
    Ale najbardziej podoba mi sie ostatni look. Cud, miód i orzeszki xD

    Posdr

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mowiac tez chodze do piatej klasy i nie mamy tyle zadane,chodz mamy ten sam program, alemoze u Ciebie jest inaczej, wiec sie nie czepiam. Twarz masz teraz sliczna! Wreszcie zmienilas usta, ktore tak mi sie nie podobaly! bez obrazy dla ich posiadaczy :D
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww! Ten arbuzowy jest świetny..Jak wejdę na kompa, to polubię wszystkie Tw look'i. Wisienka cudoo *.*, chociaż czerwień mogłaby być jaśniejsza. Wow, ja takich look'ów nigdy bym nie zrobiła, bo nie umiem. Może któregoś look'a kupię, jeśli mogę.
    Śliczna jesteś. <3


    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!