niedziela, 5 października 2014

Czy tylko ALAKINGA ma 62 lvl na Polskim Msp?

Heii!
Ok. Na początek spytam się was, czy moje przywitanie (Tzn. Heii) nie znudziło się Wam. Taki trochę mój znak rozpoznawczy, albo raczej moich postów.
Napiszcie w komentarzach.
Dobra, dobra, spokojnie. To nie będzie post informacyjny.
O co chodzi z tym intrygującym tytułem?
Mianowicie dzisiaj z nudów grałam w MSP-owe mini gry. Akurat nawinął mi się casting. Czekałam na usunięte, krwawe (Hehehee) animacje, a ich nie było. Nie miałam co robić, więc kliknęłam na Samanthę (Ulubiona postać modów, prezentuje animacje w castingu. Pierwsza postać "extra")... Kiedy zobaczyłam temat dzisiejszego posta (Tzn. Nie tą notkę, tylko to, co jeszcze wtedy nie było nią. Rozumiecie? Mam nadzieję że tak), opadła mi szczęka.
Ej, ale o co chodzi?
O TO!



CZY WY TO WIDZICIE?! Samantha, ulubienica moderatorów, ma 62 POZIOM! Czy to nie jest przesada? Bo wg mnie tak. Jak widać na załączonym screenie - ALAKINGA i Samantha mają ten sam poziom... Przypadek? Nie wiem. Zastanawia mnie tylko to, czy kiedy Ali podskoczy lvl, temu NPC też.
Samm od razu skojarzyła mi się z innymi postaciami (extra). Są one dostępne poprzez wejście w "dodatki" w edytorze filmów (Dodawanie aktorów do filmów). Pomyślałam że ich poziomy nie są tak wyrąbane w kosmos jak tej pierwszej...



...Jednak myliłam się. 60 lvl... Widzicie to, czy tylko ja mam dziwne przywidzenia? Obydwie postacie mają Vipa na 4ever, judge i nie mają nic w CTR. Myślałam, że ten pierwszy przywilej będzie miała każda postać extra...



...Jednak znowu nie miałam racji. Oczywiście sam (extra) ma poziom wyrąbany w kosmos, ale VIPa już nie. Co ciekawe, jest to jedyna postać wykreowana przez modów, która nie ma tego ekskluzywnego statusu... Zastanawiające, prawda? Żeby nie było, zobaczcie sobie na profile innych postaci (extra). Każdy z nich ma poziom godny... Zastanowienia?



KAŻDY ma wielki lvl, KAŻDY (Prawie xd) ma VIPa, KAŻDY ma judge... Czy to nie przesada?
A Wy, co sądzicie o postaciach (extra)? Czy ich poziom to nie przesada?
Piszcie w komentarzach (Tak samo o moim przywitaniu).

Do następnego posta! ♥

13 komentarzy:

  1. Oki, ja bym nie zmieniała powitania.
    /Heniaczka
    P.S. Fak, głowa mnie boli.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to dziwne i niesprawiedliwe, Sam czuje sie osamotniony ;c xD
    A tak na serio, to wydaje mi sie, ze to wiaze sie z poziomem najlepszej ms, w tym przypadku ALAKINGI. Czyli jak jej poziom podskoczy, to Samanthy pewnie tez.
    Oczywiscie to tylko moje przypuszczenia.
    Po "Heii" cie rozpoznaje xD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie te postacie (extra) powinny mieć 0 lvl, bo po co im taki wielki level?
    Ciekawi mnie czy Samantha ma też 62 level, np. na angielskim MSP.
    Co do Twojego przywitania. Mi się ona nie nudzi :P
    Pozdrowienia z Las Vegas!
    /Kuba

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnee XD Fajny post.
    Ja w ogóle nie wiedziałam, ze postacie extra to.. postacie w grze. XD myslalam ze sa stworzone tylko do filmow. Coz ;p
    Mnie tam twoje przywitanie sie nie nudzi, wrecz przeciwnie, po nim cie poznaje ;pp
    Jeszcxze raz, super post.
    /Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że postacie (extra) mają zbyt duże lvl'e. To chyba przesada.
    Nie zmieniaj "Heii", bo mi się to nie nudzi. XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm intrygujace jest, ze nie mozna nic z tymi postaciami robic, jak w przypadku usunietych urzytkownikow..
    'Lala #COMIALAODRABIACLECJE XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom, ciekawa jestem czy kiedy przeskocze na ALAKINDZE do 63 lvl to oba też. Ciekawe...
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, a tak wogle to jak dodaje się postać (extra) do filmu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak osobie z najwyższym lvl (W tym przypadku ALAKINGA) podskoczy lvl to samantcie też podskakuje lvl (źródło http://pl.naszemsp.wikia.com/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna)

    OdpowiedzUsuń
  10. a tu dowód że korzystają z msp bo Football hero na zdj ma 52lv a jak u siebie wchodzę to ma 55

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE OBRAŹCIE SIĘ ALE : Gdyby te postacie miały np. lvl od 0 do 8 to teżbyściee marudzili że za mały... XDDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!