niedziela, 5 października 2014

Unikaty z VIP'a na rok

Witam, moje drogie dziatki.
Głowa mnie boli, fak. Musiałam uczyć się szesnastu nazw województw i ich stolic. Jak dotąd, nigdy wcześniej nie miałam więcej rzeczy do zapamiętania, przed kartkówką. Cały dzień siedziałam nad książką od przyrody. Ogólnie mam dość. Mimo to, pomyślałam, że warto napisać jakąś notkę. A co będzie jej tematem? Otóż ciekawostki, tajemnice, które skrywają unikalne przedmioty, ubrania z VIP'a na rok. W poście, znajdą się między innymi tak zwane "królowe unikatów", najciekawsze okazy! Zacznijmy.

Co to takiego VIP na rok?
Otóż VIP na rok, to elitarny pakiet, który możemy kupić w grze MSP. Jego posiadacze, mogą kupować ubrania, rzeczy, animacje, które są o wiele ekskluzywniejsze, niż te zwykłe. Dokonując zakupu owego pakietu, otrzymujemy niespotykane w sklepach włosy, sukienkę, bądź tunikę, czasami spodnie, rzecz, zwierzaka. Dodatkowo, na profilu widnieją dwie plakietki: złota i niebieska. Możliwość zakupu, została wprowadzona w roku 2010.

Jak rozpoznać ubranie z VIP'a na rok?
Ta czynność, nie jest zbyt trudna. Wymaga jednak skupienia. Odróżniając ubrania, zwykłe, od elitarnych, musimy wiedzieć, że:
  • ubrania dla VIP'ów, są oparte na nowej grafice, są błyszczące.
  • nie spotyka się ich w sklepie.
  • nie da się ich kupić.
Zanim będziesz chciał wymienić się z kimś takim ubraniem, musisz mieć stuprocentową pewność, że ciuszek spełnia te trzy warunki.
Podpowiedź: jeśli masz pozornie VIP'owskie ubranie, na głównym koncie, zrób konto pomocnicze. Wykonaj z niego look, dla konta głównego, z niby-unikatem, spróbuj go kupić. Jeśli będziesz mógł kupić rzecz, to falsyfikat.

Przykład rzeczy z VIP'a:


Przykład normalnego ubrania:


Widać różnicę, prawda?
Dobrze, teraz trochę o "królowych unikatów". Obecnie, znam trzy takie osoby. Na razie, unikalnymi rzeczami wymieniałam się tylko z jedną z nich. Z radością stwierdzam, że jest zanadto uczciwa, a transakcje z nią to sama przyjemność. Otóż pierwszą jest... czarna7676lala. Jej profil, prezentuje się tak:
Aż miło patrzeć. Kulturalny status, słodki zwierzak i genialny komplet. Właśnie takich znajomych szukam na MSP. Czarna, to pomocna, naprawdę miła osóbka. Nie dziwię się, że jest posiadaczką wielu, wielu cennych rzeczy. Umie się targować, a odmawiać kulturalnie.

Druga królowa unikatów - sisi052. Jej profil:
Sisi poznałam około pięć miesięcy temu. (czy to ważne?...) Od razu się z nią zaprzyjaźniłam. Jest kulturalna, tolerancyjna, wręcz zacna. Pisanie z nią, jest przyjemną czynnością.

Trzecia królowa - Ari Zzang:
Uważam, że Ari prezentuje się najlepiej, wśród królowych. Ma na sobie sukienkę, włosy, czapeczkę, jeżeli w ogóle tak to można nazwać, z helloween'owego VIP'a 2012. Szukałam kiedyś takiego kompletu, ale nie znalazłam, ponieważ jest rzadko spotykany.

Najciekawsze pakiety:





(źródło: google grafika)
Mam nadzieję, że dowiedzieliście się co nieco o unikatach.
Myślę, że pomogłam.
Pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. O kurde, te rzeczy są niesamowite *o*
    Ja mam tylko tą sukienkę, z walentynkowego pakietu, jeśli się nie mylę (pierwszy pakiet z najciekawszych). Dostałam ok przyjaciółki, ponieważ już nie gra *3* I od razu mówię, że się za nią nie wymieniam xD
    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, Ari Zzang ma mnie w naj. <33
    ALAKINGE. XDDDD
    Chcę te uni :C
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym do tych królowych użytkowniczkę Miśkaa7. Też ma wieeele unikatów!
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niej nie słyszałam zbyt dobrych opini nawet się sama przekonałam.

      Usuń
  4. Dziękuję. <3 ;*
    /Heniaczka
    P.S. Klauda MSP, jesteś ALAKINGĄ? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, ja chcę te rzeczy z 3 i 5 pakietu! :D Wlaśnie, Klauda nie ogarniam bo wszędzie piszesz, że jesteś ALAKINGA ;----;
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczcie ile ma Anu442 !
    Tez jest mila

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO nie polecam RareKaty. Oszukala wiele osob (jak to jest prawda, bo ja sie nie znam ;_;) ale ja jej nie spotkałam. Radze na nią uważać (ale serio nie wiem czy to prawda xD)
    Polecam użytkowniczkę SamosiaZoosia, ma wiele dobrych wpisów, ode mnie też ;)
    Wymieniłam się z nią: Goldy ode mnie za księżniczkowe (chyba w zmienionych) i koczki z hala też w zmienionych :)

    ~Anaiseq~

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna przydatna stronka

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!