poniedziałek, 6 października 2014

Jak kolory odmieniają nasze komplety? (+ Meow! - #Look)

Heii!
No i znowu PYTANIE w tytule posta.
No dobra. Trudno.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać tak na dobrą sprawę dwa looki, na pierwszy rzut oka zupełnie inne... Jednak jeśli przyjrzymy się im bardziej dokładnie, stwierdzimy... Że są identyczne.
Może nie będę gadała bez potrzeby, tylko pokażę Wam te stroje. Oto one:
 

Jedyną różnicą między tymi kompletami są buty.
Każdy element jest identyczny...
...Oprócz kolorów. I tu mamy temat dzisiejszego posta.
Jak kolory odmieniają nasze looki?
Z przykładu powyżej, bardzo. Pierwszy look (Na Katheji) zdaje się być taki słodziutki, niewinny, natomiast drugi - wręcz odwrotnie - Niegrzeczny.
Może na początek, skoro ten post jest o kolorach, pokażę paletę?

 
Ale tu nakreskowane, hehe.
Czerwona ramka jest to ta "niegrzeczna" wersja, natomiast niebieska - "niewinna" koloryzacja.
Dobra, o co chodzi z kreskami?
Jeśli przekreśliłam kolor na czarno, oznacza to że jest to barwa wesoła, czyli pasująca do grzecznych kompletów, natomiast biała do tych drugich.
Oczywiście idąc takim sposobem, mogłabym zaznaczyć całą paletę, jednak mam nadzieję że po tym poście zrozumiecie, na jakiej zasadzie to działa.
Więc! (I wersja to ta grzeczna, II - przeciwieństwo).
Kolory pasujące do I wersji są delikatne, dziewczęce, jednak niekoniecznie zimne - Jak widać fiolet i niebieski też są zaznaczone.
Musimy pomyśleć, które kolory podkreślają styl I.
Natomiast II wersja - Barwy ciemne, mocne, intensywne idealnie pasują do tego rodzaju.
Rozumiecie?
Mam nadzieję.
Tak troszkę nabazgrane, hehs.
Dobra, nawet jak mnie nie zrozumieliście, możecie korzystać z palety wyżej.
Og. W sumie to skoro look'a zaprezentowałam do połowy - Mogę zaprezentować go w całości.
Wiecie, jak wygląda.
Taki jest skład i (ZŁA!) cena.


Nie patrzcie na serduszka.
Cena kompletu wynosi 18OO sc - Spodenki zrobimy w Desing Studio.
Komplet nie wymaga VIP-a, a włosy tutaj wymagają tego statusu, bo są o 50 sc tańsze od tych nie - Vip. Kiedyś już to tłumaczyłam.
Dobra...
Może pokażę inne wersje kolorystyczne?

I Wersja Kolorystyczna

Niegrzeczna.
Miał.
Ładna, podobna do "spokojnego" oryginału - Jednak jednocześnie zupełnie odwrotna.
Polecam ją dla tych, którzy są odważni.
Nie powalczy z oryginałem, aczkolwiek nie jest źle.













II Wersja Kolorystyczna

Tutaj...
Sama nie wiem.
Połączenie grzecznej z niegrzeczną wersją.
Hmm, ciekawie wyszło, nie powiem.
Podoba mi się bardziej od poprzedniej.














III Wersja Kolorystyczna

Taka...
Chemiczna.
Niech Chemia Będzie Z Nami! - Ktoś to pamięta? Ja tak.
Było to dawno, kiedy byłam na okresie próbnym...
Ah, te czasy. :')
Bardzo ładna wersja, nie powiem.

















Została jeszcze krótka sesja.
Oto ona:



No i jest to DRZEWOOOO.
Ogólnie wypada nie najgorzej.
Od dawna chciałam użyć tych uszu.
No to jeszcze powiem: Możecie zakupić (ALBO LAJCZNĄĆ!!!!1111!) u mnie pod nazwą "Meow! ♥". Przypominam, że nazywam się Kathey. ODKRYCIE.
Okey. Ja lecę. XD
I niech chemia będzie z Wami!

Do następnego posta! ♥


5 komentarzy:

  1. Chyba pierwsza! :DD
    Świetny post, zresztą jak każde inne. <3 CHEMIA SZCZĘŚCIE NIE MIĘ W SZKOLE TEGO PRZEDMIOTU :D
    Logo cudowne, ok, nie przynudzam koffana. :D
    Pozdrawiam,
    /Myless

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i oryginalny post! (y)
    Mnie bardziej sie spodobala wersja na tobie, a z dodatkowych druga, jest taka nie grzeczna, ale i nie niegrzeczna (ale maslo). Ogolnie bardzo ladny look, ale to zadna nowosc. XD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. Szuper ten look *u*
    Kupie chyba XDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam chemie. To było wtedy gdy walczyłaś z Sagirą LOVE? PAMIETAJCIĘ DZIECI! NIECH CHEMIA BĘDZIE Z WAMI! XD tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  5. Looki śliczne i wgl fajny post, ale ta chemia... Nienawidzę chemi (jako przedmiotu). O nie, teraz mi sie coś przypomniało związane z nią i śmieję, że łzy mi lecą. Sory HAHA XD Ale w sumie dzięki, bo sobie przypomniałam, że z jutra przełożono mi chemię na piątek ;-; xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!