poniedziałek, 6 października 2014

Konkurs - Look'owe Szalenstwo

Cześć!
Z tej strony Kuba. Dziś piszę posta, ponieważ do końca tego tygodnia mam same sprawdziany (dzięki klaso ;-;). Nie wygląda to za ciekawie, bo tych sprawdzianów jest kilka w jednym dniu.
Nie wiem jak ja to ogarnę.
Zostawmy moja  wyżalenia. A więc postanowiłem zrobić konkurs, gdyż dawno żadnego nie robiłem.
Ostatni podajże zrobiłem w kwietniu tegorocznego roku. Do końca tego roku możecie się spodziewać dwóch konkursów. Każdy będzie innej tematyki, więc nie będzie jednolicie.
Pierwszy konkurs, czyli look'owy.
Drugi konkurs będzie niespodzianką, a odbędzie się w grudniu.

Konkurs będzie polegał na nadesłaniu mi według Was swojego najlepszego look'u, który dotychczas stworzyliście.
Zadanie wydaje mi się proste. Wszelkie zgłoszenia proszę wysyłać na g-mail slender15979@gmail.com.

Oto nagrody:
I miejsce- cała lista życzeń + pięć autografów + rola w dziesięciu sekach.
II miejsce- pięć prezentów z listy życzeń + trzy autografy + rola pięciu sekach.
III miejsce- dwa prezenty z listy życzeń + dwa autografy + rola w dwóch sekach.
Wszystkie nagrody zostaną wysłane z mojego nowego konta Capsule Axe.
Możecie mnie śmiało zapraszać do znajomych, jeżeli oczywiście macie miejsce i chcecie mnie mieć w znajomych.

Zaprezentuje Wam teraz regulamin konkursu bez, którego nie mogło się obejść:
- każdy uczestnik może nadesłać tylko jeden look,
- nie możecie wysłać looków innych, tylko swoje,
- wszelkie oszustwa (które na pewno znajdę) karane będą dyskwalifikacją,
- w wiadomości musicie podać nazwę look'u inaczej nie przyjmę zgłoszenia.

Mamy już omówione nagrody, przyszła pora na formularz zgłoszeniowy, więc:
1. Ściągasz wybranego look'a, który ma wziąć udział w konkursie, oto jak to zrobić:

a) Wchodzimy w look'i i szukamy look, który chcemy zgłosić.
Następnie klikamy go i wybieramy:

        

Powinno Wam wyskoczyć takie coś:


Jak Wam to wyskoczy klikacie ''Zapisz''.

2. Otwieracie swoją pocztę.
3. Piszcie nowy listy pod adres slender15979@gmail.com.
4. Załączacie look, który ściągnęliście.
5. W treści wpisujecie nazwę na MSP i nazwę look'a.
6. Wysyłacie.
7. Czekacie na wyniki!
Liczę na Wasza zgłoszenia!
Konkurs trwa od dziś do dziesiątego października, więc macie cztery dni na zgłoszenie się. Natomiast już jedenastego października poznacie zwycięzców.

Dziękuje za przeczytanie posta!
Trzymajcie się ciepło!
/Kuba

14 komentarzy:

  1. Super konkurs *o*

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat gdy pojawią się wyniki na redaktora. xd Przypadek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs ;) może skorzystam. Pozdro alex2121200

    OdpowiedzUsuń
  4. Biore udzial! *o* Genialny konkurs! Juz wiem jakiego looka wybiore B)
    '[…] tegorocznego roku' - kocham cie xDDD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs. Ale. Trochę to. Dziwne. Ale. Co?
    To, że na moim blogu mam serię Lookowe Szaleństwo. Przypadek? A może przeznaczenie? XDD
    Nie zdążę wysłać, komputer tylko w weekendy. Eh.
    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs! :D
    Nie martw się, ja w tym tygodniu mam same testy/kartkówki xD
    Dzisiaj kartkówka z historii, jutro test z angielskiego i z EDB, w czwartek klasówka z matmy, a w piątek z niemieckiego XD
    Powiem tak... test na teście testem pogania XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam tak dużo sprawdzianów. Może jedynie jutro z histy, ale tak to to spokój jak narazie jest.
    Fajny konkurs może sie zgłosze...
    No nwm, raczej wezmę udział :B

    Posdr ★.★

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkurs- ok. Nein (ooo, niemiecki) biorę udziału, ale ok :D. Sprawdziany itp itd i wgl- u mnie to samo. I tak się dziwię, że znajdujecie czas na posty. *A teraz czas nauczyc się na jutro na fizykę*
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się zgłosze *-*
    MUSZE XD
    POZDRAWIAM ;*
    ~ DŻASTA

    OdpowiedzUsuń
  10. :( konkurs spoko. Ale w tedy gdy odeszłam z MSP. ;( trudno
    Zapraszam do mnie!
    Klaaudia -klaudia. Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!