niedziela, 21 grudnia 2014

Remember me, because I'll kill U! & Elegance Blacky - #lookS

Czeeeeeeść, Ohayo, Witam, Hej, jak wolicie!

Tak dawno nie pisałam, co? Hahahaa. Postanowiłam, że od dziś żadnych grafików. Będę pisała jak chce, o czym chce i kiedy chce. Tak.
Dzisiaj więc przygotowałam dla was dwa looki. Nie są już one w klimacie świątecznym, bo zdecydowanie za dużo moich looków zawiera cząstkę świąt. Niestety, są one dla Sripów :< Kupiłam sobie, a co. Ale! Pokażę, jak można zastąpić te elementy. Zaczynamy!



1. Remember me because I'll kill U! - Zapamiętaj mnie, bo chcę cię zabić! - ogólna cena 2075sc (bez kredki do oczu i cieni)


zapisałam, kiedy nawet nogi nie postawiła XD

Boże... cudowny, przynajmniej dla mnie. To jest mój styl, bejbeee! Tak chcę się ubierać ♥ MAMO! 
Ta czapka, oboże. Ten szalik, oboże. Ta bluzka, oboże. Te buty, oboże. Te włosy, oboże. Te spodenki... normalne XD Jezu, kocham go. KOCHAM! ♥♥♥

Skład (razem z kredką i cieniami, ups)


Kurde... przepraszam, ale tej bluzki nie da się zastąpić. Czapkę tak, ale bluzki nie. Przepraszam.

Paleta kolorów :


tak, tam jest szary - stanik w bluzce!!!!!111

Uwielbiam ten odcień czerwonego. Uwielbiam. Ej, zauważyliście, że włosy w tym looku są jak u Arjany Grandej? Nom.



2. Elegance Blacky - Elegancka czerń - ogólna cena 2125sc (bez kredki i cieni)



Nono, elegancja Francja. Też ładny, aczkolwiek nie jakiś oszałamiający. Ale mnie się podoba. Włosy oraz spodnie łatwo można zastąpić. Po prezentacji palety i składu pokażę jak.

Skład (razem z kredką i cieniami)



No. Taki to skład. c:

Paleta kolorów :


za dużo się nie narobiłam w tej palecie..

Biały i czarny. Po prostu. 

Jak zastąpić włosy i spodnie? 


Spodnie : 
możecie kupić je o tak:
Czarna Zuellas > Profil > Looks > Przez innych dla... > c: stworzony przeze mnie (inne konto)

Włosy : 
jak narazie pierwsza strona włosów w sklepie MSP


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. W komentarzu napiszcie, co myślicie o tych oddzielnikach oraz o podtytułach (np. Jak zastąpić włosy i spodnie? itp.)
Napiszcie też, czy podobają wam się looki, czy byście je kupili itd. Pozdrawiam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie!





8 komentarzy:

  1. Cudne looki.
    Pierwszy- boski, cudowny <3 Kocham. Gdybym była sripem, kupiłabym <33
    Drugi- też mega cudowny. Choć te buty mi się tu nie podobają :l Też bym kupiła <3
    Co do oddzielników, to nie przeszkadzają mi, chociaż uważam, że są zbędne. Ale jak kto woli c;
    Posdr
    ~Man
    ~stylówkalol=]
    PS Piszę tego koma 13 minut po Tobie O.o Chybam pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja pokochałam cienie pod oczami. Pjona!
    1 look jest super. Troszkę dziwnie wyszło, że uliczną czapkę dodałaś do eleganckiej czapki i balerinek, ale NIEWAŻNE. heh.
    2 look juz mniej mi się podoba (chyba nie po polsku). Tzn. byłby lepszy, gdybyś dodała inną kolorystykę. Bo sam skład jest super, tylko kolorystyka taka dziwna dla mnie.

    Nie bierz tego za hejt. Chcę ci tylko pomóc w dalszym blogowaniu.
    Tak, "ci" z małej, Wiktoria...

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  3. LOOKI SĄ OK.
    KRÓTKI KOMENTARZ ZAFFSZE SPOCZKO...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy look piękny! Kupiłbym gdybym miała sripa :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy jest zajebiaszczy. ;o Mam pomysł jak zastąpić tę bluzkę, to nie będzie to samo, ale zawsze coś - jest taka "zeberkowa" bluzka nie dla vipów, tylko że nie taka przezroczysta i bez stanika, ale zawsze coś, nie B).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy z czerwono - rudymi ( DALTONISTKA pisze Ehemm .. ) włosami jest śliczna . Na pewno kupię ! A Inde : Dzięki skorzystam :D Zue : Od razu jak zobaczyłam cię na EMESPE ( jak mogę tak mówić ) to wiedziałam ,że zrobisz post z tym lookiem ! :)

    ~Alice917

    OdpowiedzUsuń
  7. Look pierwszy jest cudowny. *.* Gdybym była sripem to bym kupiła.
    W drugim look'u kolory się trochę zlewają, ale i tak ślicznie. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!