środa, 11 lutego 2015

BAN ;-;

Heii!
Ja nie w humorze.
Jak po tytule zresztą widać, mam bana ;-;


Dobra, oki, ale co.
Miałam przedwczoraj włam na Kathey. Wiem kto to był, ale nie będę mówić. Nie jest to żadna H@CKE, która mówi, że to ona mnie shackowała... NIE. Poza tym ona nawet mnie nie shackowała, tylko weszła na konto bo dałam jej hasło (Ufałam, tak.).
Co moja ukochana "pszyjaciułka" zrobiła z moją MS?


#tablet
Poczucie gustu tysiąc procent. I już nie chodzi mi o to że ciemna skóra (Co swoją drogą na MSP mi się nie podoba, w realu jak najbardziej), ale te oczy, makijaż, i twarz... ;-;
BTW dzięki, przyda mi się do horrorów czy coś.
Mam jeszcze zdjęcie, które pobrałam z bloga razem-o-msp.blogspot.com - mój profil w trakcie ataku:


Martynie nie pokazałam się jako Murzynka, ale jako ja. Nie wiem, to jakiś błąd.
Status? Ciągle próbowałam się zalogować, co chyba oczywistym jest. Ciężko było, bo moja koleżanka była szybka, ale w finale okazałam się szybsza i odzyskałam konto.


To zdjęcie również zaczerpnęłam z bloga razem-o-msp.blogspot.com
Turaj widać wpis, za który mnie zablokowali... No cóż...
Jakoś przeżyję, chociaż ciężko mi grać na msp wiedząc że nie wejdę na Kathey. Przykre... Na szczęście to tylko trzy dni, i przynajmniej tyle dobrego...
Obecnie gram na koncie Creamelle, i do końca bana (14 luty, około 16:30 koniec) będę traktowała to konto jak główne.

Do końca bana również nie będzie postów ode mnie. Przede wszystkim na Creamelle nie stać mnie na nic i obecnie mam pełną listę... 

W ramach podpisu - screen Kathejki :C

Do następnego posta!



18 komentarzy:

  1. Oj, szkoda :c
    Zawsze tak jest. Niby przyjaciółka, a okazała się chamem, wiem, też miałam takie sytuacje.
    Kathejo, nie przejmuj się :)
    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda mi tw konta. vip na rok i.... Szkoda... nie bój się to tylko 3 dni
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, dasz radę! ♥
    Ja bez msp musiałam wytrzymać 12 dni *ban za napisanie " idem, psa " (miało być pa xd).*

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ma bana to nie można wejść ba żadne konto O.o ? Kiedyś się dało.. Ja nigdy nie miałam bana więc nie wiem ale moja kol miała i ona weszła nq inne konto.
    Współczuję.. Nie wiem co bym zrobiła..

    ~ Hanjaa / Hania pisząca z telefonu która podpisuje się Hanja xd

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie... teraz jeszcze Hanka... znak rozpoznawczy = skura mużyna.
    Jeżeli kogoś jeszcze shakują to pewnie całą załogę. Kuźwa (przepraszam).
    Współczuję, Kathey. Ja na moim koncie starym miałam bana do jakoś... 2024? Coś takiego. Więc... eh.
    Będziemy z tobą. Dobrze, że odzyskałaś konto.
    Pozdrawiam cię! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie shackowala hackerka. :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję, Kathejo..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wiesz że chyba zdradziłaś kto cie schakował ? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale też wiesz że skoro twarz była za vip, a vip kosztuje to w jakimś stopniu to wykroczenie? Ale nie, niezgłaszaj tego na policje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale też wiesz że skoro twarz była za vip, a vip kosztuje to w jakimś stopniu to wykroczenie? Ale nie, niezgłaszaj tego na policje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję :/ Też tak miałem - ale udało mi się odzyskać konto :3
    NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASŁA!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jak to? Twoja przyjaciółka?! O.o

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam cie w znay ale się wystraszyłam tego stroju i opisu i cb bloklam a teraz nie mam cię w znay :(


    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też tak miałam blokli mnie za słowo masło xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!