środa, 11 lutego 2015

To pa! Kocham Was.

Heja...
nie, nie hejq. Koniec z tym. Koniec z blogiem, koniec z tym wszystkim.
Bycie shackowanym jako kolejnym, tak ot - za nic, jest niemiłe.
Tutaj już nie będzie "Lanelsi".
Tutaj nie ma dla niej miejsca.
Ona nie chce odejść, ona płacze... (pisanie w 3 osobie...)
Ona... nie może sobie tego wybaczyć.
Ale... to już nie ma sensu.
To ciągnięcie tego wszystkiego.
Może i mam wenę, może i mam chęć...
Ale ja nie mogę.
Myślałam nad tym...
Ja nie chcę... po prostu nie chcę.
Pisanie tu było czymś szczególnym, i kiedyś udawałam że różne hejty mnie nie interesują, byłam nieszczera wobec siebie.
Teraz chcę podziękować Wam, że miałam szansę tu być.
I... Kathey, miałaś rację - miałaś rację mówiąc - "zdaje mi się, że niedługo odejdziesz, jakoś takoś".
Tak, miałaś rację.
Odchodzę, a jakże.
Lecę bo chcę...
Tak, właśnie.
Ustąpię komuś tego miejsca.
Może ten szczęśliwiec wykorzysta swoją szansę lepiej niż ja.
Nie o to chodzi.
Muszę skupić się na tańcu i śpiewie, na moich prawdziwych pasjach.
Te osiem czy tam siedem miesięcy było cudowne.
Nie było ich dużo, ale... nieważne.
One były czymś ciekawym, z czego trzeba wyjść, kończąc pewien rozdział.
Powiem też... do osób które dzieliły ze mną pasję - bycie Lanatic -

Nie łamcie się, szukajcie swojej drogi.
Ja ją wybrałam.
Nadal żyjąc tak samo, a jednak inaczej.
Idąc przed siebie i pokonując przeciwności losu,
z Laną w sercu. ♥




Ode mnie dla Was. ♥ Z Kill Kill. ♥ Lanuś kocham Cię tak samo jak zawsze, a nawet bardziej i żyję tylko dzięki Tobie i Twojej muzyce. ♥ Bez Ciebie nie przeżyłabym po prostu nie przeżyłabym. ♥

Właśnie... bądźcie szczęśliwi jak ja tutaj:


I zapamiętajcie mnie taką. Nie smućcie się, nie przejmujcie różnymi docinkami. Bądźcie sobą. W 100 %.

Dodam też, że jestem obecnie tu ( :") ):
Tutaj możecie mnie spotkać.
Piszę o moim życiu i pasji - tańcu.
Nieraz udzielam różnych porad.

Ten kto staje się potworem zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem <3

AMEN.
LANELSIA, PO RAZ OSTATNI.
DZIĘKUJĘ. ♥ :*

34 komentarze:

  1. NIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIENIE.............................
    `m

    OdpowiedzUsuń
  2. :-( lubiłam twoje posty, no cóż twoja decyzja. Napewno wpadne na bloga o tańcu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro, że odchodzisz. Zawsze podziwiałam i nadal podziwiam twoje poczucie humoru i przykro mi, że tak to się potoczyło, ale z jednej strony masz rację trzeba podążać za marzeniami. Życzę ci szczęścia w realizacji twoich pasji. ~ Luiza

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Dobrze zrobiłaś, bo zrobiłaś to dla siebie :).
    I radzę też innym przemyśleć niektóre sprawy, typu czy warto porzucać marzenia itp itd dla msp, czy dla internetu.
    Troche tak to z dupy pisze, ale ciul.
    A i wpadne na bloga, bo kocham taniec, chociaz nie tancze tak no, tylko dla siebie, gdy chce ;)
    Pozdrawiam Cie Haniu :*
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kiedyś musi odejść, no cóż.
    Żegnaj.
    Podziwiam Cię, że tyle wytrzymałaś na blogu, tak, to był dość spory okres czasu.
    Żegnaj.
    Wejdę na bloga.
    Ostatnia raz żegnaj...

    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale każdy kiedyś odejdzie.
    :c :c :c
    xc xc xc
    Wejdę na bloga.
    Żegnaj...

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  7. No... hmmm. Nw. Bardzo cię polubiłam. Będzie mi cię brakowało :c Ale trudno to twoja decyzja i muszę ją uszanować. Pa, Haniu :*

    ~smutny Amacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Co? Nie... Proszę, powiedz, że to kolejny głupi żart...

    OdpowiedzUsuń
  9. netofa smierc hanna , zal totalny rzal bluszcz ogar

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje że tracicie redaktorów , coraz mniej postów...i chyba tylko 2-3 osoby tutaj piszą...niech zrobią nabory bo zaraz ten blog upadnie :( A tego w życiu bym nie przetrwała :C
    ~ Komii

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wstępie mojego długiego przemówienia pytam: To nie żart? Nie nabierasz nas jak Laniacz?
    Powiem szczerze, że mi naprawdę przykro. Zawsze podobały mi się Twoje posty...
    Nie rób tego proszę.
    Podziwiam Cię, że pisałaś takie świetne posty.
    Swoją drogą, każdy ma kiedyś swój czas...
    Ale nie, nie teraz!
    Te poczucie humoru, które wprowadzałaś, tyle weny...
    Naprawdę, szacunek dla Ciebie...
    Podążaj za swoimi marzeniami, powodzenia na blogu o tańcu...
    Wpadnę na pewno.
    To Twoja decyzja, i jeśli uważasz, że tego Ci trzeba, to tak musi być.
    Jeszcze raz powodzenia.
    ~Ciastko

    OdpowiedzUsuń
  12. HANIA!
    Nie, nie możesz! -.-
    TO ROZKAZ! Nie, nie możesz! Niee!! .-.
    Dlaczego?! :c
    Rozumem, masz swoje życie, ale ten włam nie powinien być twoim "końcem grania". Rozumiem, że chcesz zająć się swoimi zainteresowaniami, ale przecież to można dzielić. :c Proszę, nie.
    KCKCKCKCK <33
    ~Meg (Słit) <3
    P.S Wpadnij do mnie, napisz, nie wiem, byle co. ;_;
    Proszę. KCKC <3 :c
    Sweet :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc to prawda z tym hackerem... :C Myślałam, że sobje jaja robisz albo przebierasz się na wieśkę :CC.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  14. Henka, tyś na głowę upadła. Heniacz pomożemy ci z tym hakerem. Hakerowy Haker Który Hakną Hanke :C

    ~Zawiedziony Tomasz .-.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie!!! W sumie to nie musisz odchodzić! My ptzrcież zjemy tego hackera, a coś ty myślała? :O Gadaj kto to jest i go zjemy.
    Ale ogólnie to mi smutno... :(
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie!!! W sumie to nie musisz odchodzić! My ptzrcież zjemy tego hackera, a coś ty myślała? :O Gadaj kto to jest i go zjemy.
    Ale ogólnie to mi smutno... :(
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no dlaczego zawsze powtarza mi się komentarz dziesięć tysięcy milionów milirdowych pięćset dzterdziści dwa razy ;_;

      Usuń
  18. Hania! Nie możesz! NIE!
    Nie zgadzam się! Nie możesz! Dlaczego? To tylko głupi włam! Mnie się udało odzyskać konto - tobie się tym bardziej uda! Kuźwa (przepraszam)! Nie możesz! NIE!
    Haniu, kochanie... eh... Japitole. Zrobię wszystko, by ci pomóc odzyskać konto.
    Poza tym, po co, do cholery, starałaś się o posadę?! Żeby ją oddać?! NIE MOŻESZ! TWOJE POSTY BYŁY CUDOWNE, CAŁA TY JESTEŚ ŚWIETNA! KOCHAM CIĘ JAKO PRZYJACIÓŁKĘ! HANIA! WRÓĆ... DO BLOGA ZAWSZE CIĘ PRZYJMIE KATHEJA ALBO ABI, TYLKO SIĘ ZDECYDUJ! PROSZĘ! HANIA!
    Jeżeli jeszcze ktoś odejdzie, ja również. Nie mogę tak.

    HANIA, WRÓĆ. NIE WYBACZĘ CI. PROSZĘ.
    Kocham cię.

    ~Zuzia ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie... Hania, nie możesz! Czemu? Wszystko się wali... :c
    - BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, Hania, nie możesz! Odeszłaś w moje urodziny.. ;c Czemu, Haniu?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  21. HAhaHAhaHAhaHA śmieszny kawał zapodaj jakis inny.
    A tak na poważnie..
    ZWARIOWAŁĄŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ.
    Ty po prostu Z-W-A-R-I-O-W-A-Ł-A-Ś KOBIETO !
    Nie odchodź.
    Nie..
    Nie..
    Nie..
    Nie..
    NIEEEEE! :C
    Jesteś szuper i wgl wgl i jesteś fajna, wiec dlaczego ty?
    CHYBA NAPRAWDE SIĘ NAĆPAŁAŚ KOBITKO!
    Ni ma mowy!
    Ni odchodzisz!
    NI!
    ~Smutny Garfildeł

    OdpowiedzUsuń
  22. Odchodzisz z bloga, a posta piszesz jakbys miala zaraz umrzec........
    'taką mnie zapamiętajcie' serio?XD
    Ja rozumiem, ze blog byl dla Ciebie jak widac calym zyciem, ale te Wasze pozegnania sa calkowicie bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasasasa xD Troche popieram no ale szkoda że Henka odeszła. Fajne posty pisala.
      Pozdrawiam
      -ZielonyZolw

      Usuń
  23. Hania... Proszę, wróć... :C.
    `
    ~Smutna Nona :c.

    OdpowiedzUsuń
  24. NIE NIE NIE NIE NIE.Dlaczego x-o ???

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie.
    Hanka zgłupiała.
    Ej no.
    Henia.
    Wiązałam Cię z tym blogiem od zawsze. Byłaś jedną z tych redaktorek, które pisały jak pierwszy raz weszłam na tego bloga (i już wtedy wiedziałam, że chcę tu pisać! XD). Teraz, kiedy tamtą ekipę zastąpiła inna, Ty, Laniacz i Kathejka byłyście dla mnie osobami "nie do zdarcia", osoby, które według mojej absurdalnej wyobraźni będą tu do końca.
    A teraz co?
    CO???
    NIWECZYSZ WYMYSŁY MOJEJ WYOBRAŹNI.
    A ić pani.
    Pfy.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!