sobota, 7 lutego 2015

Yeah, they're invincible - #look & MÓJ BLOG! & Serie.

Cześć! Tu Zue.

Wow, ale dawno mnie tu nie było. Dopiero wczoraj się zorientowałam, że Q&A opublikowałam tego samego dnia co wywiad z Wizzy. Głupia autopublikacja.

Na początek posta napiszę, które serie prowadzę - tak dla pewności. Ostatnio nie mam czasu na bloga, przepraszam, muszę się zająć nauką. Startowałam ostatnio do konkursu na Literacką Szkolną Nagrodę Nobla i chciałam, aby moje opowiadanie było na tyle dobre, żeby tą nagrodę zdobyć. Pewnie będzie wiele prac, choć też nie z milion pięćset sto dziewięćset, więc... życzcie mi powodzenia.
Kurde, zeszłam z tematu. Dobra, oto te serie :

- Anime Reflects : Zauważyłam, że większość czytelników to lubi. Kilka osób pisało, że to blog o MSP. Zgadzam się, ale czy ja przypadkiem nie wstawiam looków z MSP? Hm...

- Ciekawostki z MSP (nowa nazwa Coś o MovieStarPlanet) : jak mogłabym z tego zrezygnować? :) Sama uwielbiam tą serię prowadzić, więc pomyślałam "czemu nie?". Mam nadzieję, że ją lubicie! ;)

- Metamorfozy : chciałam też coś z modą. Myślę, że seria jest spoko, mimo, że było wiele jej odsłon na blogu. Choć nie wiem.

Możecie podsuwać pomysły, jakie posty byście chcieli! Jeżeli któryś mi się spodoba, zapewne go wykorzystam! ;)
~~~~~~~~~~

Dobrze, druga część posta to... mój nowy blog - Otaku Place (otaku-place-blog.blogspot.com). Pytałam Kathey i Abieskę, czy mogę się zareklamować, ale nie dostałam odpowiedzi. Przepraszam, że to zrobiłam.

Dla kogo właściwie jest blog? 

Jak sama nazwa wskazuje - dla fanów kultury japońskiej, ale i nie tylko.

Co będę na nim zamieszczać/pisać? 

Mam w planach robienie recenzji różnych mang oraz anime, od czasu do czasu pojawi się jakiś przepis, pisać będę również nowości związane z premierami (np. Kiedy wyjdzie SAO III?), robienie Top 10 to też coś, co chciałabym zrobić.
Więc z pewnością nie będziecie się nudzić! ;)

Inni redaktorzy?

Jeżeli również interesujesz się Krajem Kwitnącej Wiśni, możesz pisać ten blog razem ze mną!
Wystarczy, że zaprezentujesz mi swoje umiejętności - należy napisać posta próbnego/ linka do swojego bloga (nieważne o jakiej tematyce - chcę wiedzieć, jak piszesz) albo coś, co w jakiś sposób pokaże mi, co umiesz, na maila : czarnazuellas@gmail.com .
Nabór trwa cały czas, więc zgłoś się wtedy, kiedy masz ochotę! ;)

Konkursy?

Oczywiście, jakieś tam będą. Narazie nie mam pomysłu na żaden ale spoko, coś się wymyśli.

Jeżeli blog ci się spodoba, nie zapomnij zostawić komentarza, polecić, albo po prostu go czytać na bieżąco! 

Uwaga! Blog aktualnie jest w przygotowaniu (oprawa graficzna), więc z pewnością będzie wyglądał o wiele lepiej!

Ponownie link : otaku-place-blog.blogspot.com (nie było wolne po prostu otaku-place [...])

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ZA REKLAMĘ!

nagłówek :)

~~~~~~~~~~~~~~

A teraz WRESZCIE PRZEJDŹMY DO MSP! ;)

Przygotowałam dla was #luka. Przepraszam, że taka tematyka posta - jakoś tak po prostu... eh. Na niedzielę/poniedziałek wymyślę coś lepszego.

No dobrze, oto stylizacja!


Look ma już więcej niż tydzień, więc ktoś tam może go już widział.
Nosi nazwę Yeah, they're invincible co oznacza Tak, oni są niezwyciężeni. Jest to kawałek piosenki Echosmith "Cool Kids". Bardzo ją lubię, poza tym bardzo mi się kojarzy z tą stylizacją.
Według mnie stylizacja jest ładna, Odcienie szarości fajnie komponują się z różowym. Kocham całym sercem te odcienie.

Skład + cena :



1000 to nie drogo, ale te 5 diamonds... przepraszam, ta sukienka jest niezastąpiona (przynajmniej dla mnie, bo JA UWIELBIAM JĄ ONA TU JEST I NOSI SIĘ NA MNIE! XD). Kripery - klasyk, który nigdy się nie nudzi i w których ja się zakochałam. Włosy są CU-DOW-NE. Cudne! Kocham je. Kocham forever.

Kolorystyka :


Wykorzystałam 3 odcienie szarości i jeden odcień różowego. Dwa inne światy (a właściwie dwie przeciwne strony palety), a tak dobrze się dogadują ♥

Wersje kolorystyczne - 1 :


Ładna. Podoba mi się. Niebieski wziął się... lol, znikąd. Ale fajnie to wygląda. Buty są w kolorze włosów - chyba tego nie przemyślałam. Kupiłabym.

Wersje kolorystyczne - 2 :


Hm... taka Creamelle (pozdrawiam Zosię c;) z czerwonym i białym. Kawa z bitą śmietaną i wisienką?
Niezła, ale jakaś taka... mdła? Najgorsza.

I coś, co pojawia się u mnie pierwszy raz - sesja! :


Prawie bezbłędny. Heh, sukienki zawsze się bugują.
Miłość przez kabelek. Po co ja tą animację kupiłam? A tak, do filmu. XD
~~~~~~~~~


No to co, to by było na tyle, mordki. Mam nadzieję, że look wam się podoba.
Nie zapomnijcie wejść na bloga! :) ZAPRASZAAAM.
Jeżeli macie jakieś pomysły co do serii - piszcie w komentarzach.

Nom, to cześć. Niedługo dam te obiecane z-miesiąc-albo-i-mniej-temu loga. Nie mam czasu :C

Pozdrawiam,


18 komentarzy:

  1. Look Aww.
    Ty Zulasie Anajsie <3
    Aj laik u.
    Aj lof u.

    Twoie poździgi naj<3

    A tak się spytam.
    Masz limit znaj?

    Bo chciałabym mieć cię w znajomych :3

    ~Isk.Straffe.JestemChlopczycaNr1

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawka: Chciałabym mieć swojego idola w znajomych xD
    Na blg lukne.

    Czyżby 1? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! *^*
    Look po prostu PRO! *^* c:
    *taaak, proo*

    ~TYNA

    Ps. Chyba się już znamy XP ;_; X)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można zastąpić sukienkę za diamonds, sukienką z konkursu retro. Jak się zamueni kolory, jest identyczna. :) Kosztuje ok. 500 SC. Jest nie dla VIP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można zastąpić sukienkę za diamonds, sukienką z konkursu retro. Jak się zamueni kolory, jest identyczna. :) Kosztuje ok. 500 SC. Jest nie dla VIP.

    OdpowiedzUsuń
  6. Look bardzo ładny! Dół sukienki nie za bardzo mi się podoba, ale jest okey.
    Na blog zaglądnę!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten look jest.., Eh okropnt. Ale kazdy ma swoj styl. Na twego blogaska wejde i zostawie komentarz, ogolem nie jestem otaku ale lubie tematy anime c_: ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy post na Otaku Place! Zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look :) Na bloga już weszłam :3 A tak wgl . czy tylko ja zauważyłam że coraz mniej postów jest i mniej redaktorów ? :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Również to zauważyłam...

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego mam wrażenie, że tylko Ty piszesz na tym blogu? Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na blog raczej nie zaglądne - nie lubię mangi, ani anime, ale jakoś mnie interesuje Japonia. ALE NIE ANIME, ANI MANGA!
    Look jest średni - głównie przez sukienkę.
    Creepersy takie luźne, a sukienka elegancka. Do tego jeszcze kolorowa fryzura i te dodatki na twarzy :/ Niezbyt dobrze to wygląda...
    Ale te włosy - CUDO! Ten kolor... SUPER!
    Najlepszy oryginał!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeenyyyy.... OD RAZU PRZEPRASZAM ZA MOJĄ WYPOWIEDŹ. Nie nawidzę mangi, anime ani w ogóle chińczyków i japończyków. Jak można jeść psy ? :'( Ale no tak sam film "Mój przyjaciel Hachiko" uwielbiam i "Chłopiec pies". Te ich pletaniny jakieś. Jak porąbane gadajo. Ogólnie to ich tak nie lubię bo kieduś w Warszawie do mnie chińczyk podeszedł i mnie walnął. Nie, to nie żart ;_; Sku***** jeden -,- hejty leco. Pewnie od razu że jestem nie tolerancyjna i chamska -,- No. Moja opinia o żółtoskórych. Ciekawy. Post wogóle. Mam pomysł Zhasztaguje kropke :D Hejt #.
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Liquiq, ja tam nic do Azjatow nie mam, ale rozumiem, że możesz.czuć do nich uraze pod jakimś względem. Moje pytanie brzmi: Co ci zrobili? Nie chcę wnikać w twoje życie, uczucia -Żyjesz jak chcesz i czujesz jak chcesz.
      Jedna kwestia, kochana Liq - Japończycy, nie Chińczycy ;) ZapamiętaJ! XD
      Nie musisz odpowiadać. Przepraszam, że zadałam to pytanie.
      ~Zue

      Usuń
    2. Nie przepraszaj ;) Ogólnie to nie. Chcę się wypowiadać o moim życiu prywatnym. Kiedyś może w przyszłości sie doweisz. Szczerze to bym teraz napisała ale jestem na telefonie ;D #Leń #patentowany #ćpam #mazejon. #Mazejon #to #inaczej #majonez
      ~Liq

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!