środa, 4 lutego 2015

Look (znowu ta zmora) - You don't know, which way to go?

Onie.
Szkoła.
Koniec ferii.
Od poniedziałeku już.
Na 12:25 idę do szkoły, hehe
Wczoraj była wywiadówka, ale żyję.
Na 2 semestr dzienniki elektroniczne, K.O.S.Z.M.A.R...
Mamo zamknij się, już idę sprawidzić te lekcje, spokojnie. ;_;
Haha i tak napiszę posta.
Guten Morgen.
Niemieckie przywitanie, haaaaa. Mam nadzieje, że wiecie kto to. Ha. Jak tam dzionek? Mój taki se. Ogólnie to skończyły mi się ferie.
Oczywiście siedziałam (prawie jak zawsze) do 2 w nocy na fb. XDDD Mieliśmy kończyć rpg, Laniacz szukała telefonu, a ja napisałam "zw na 10 minut". Te 10 minut okazało się.... Kilkoma godzinami. XD Taaa, spałam z tabletem. (Byłam już o 22:40 w łóżku, i to z tabletem, ćsi) Na szczęście obudziłam się o 8.00, podnoszę się z łóżka, patrzę tablet (niezniszczony!!!) przy mnie... Takie: Wtf? WSTAJĘ I GO ODKŁADAM i wracam z powrotem do łóżka. Dobrze zrobiłam, że obudziłam się (moja intuicja :')) wcześniej, bo tata mnie zawsze budzi. NIE WIEM CO BY MI ZROBIŁ , GDYBY ZOBACZYŁ TEN TABLET! (Yolo, nie?)
Oki koniec paplaniny.
Dzisiaj zaprezentuję Wam looka, tsa. Ale nie mam wyboru, co z tego, że mam już swój komputer od jakiegoś tygodnia, jak on rozciąga obraz i źle się pisze.... MSP tak bardzo rozciągniete, nie polecam. Poza tym brak weny.
Tak w ogóle, to myślałam, że będę mieć nowy komputer, apf. (Pozdrawiam Laniaczka XDD)
Tate zawiózł mi komputer do naprawy (po jakimś pół roki, odkąd mi sformatował) w piątek, a w sobotę pojechałam z nim odebrać komp.
Siedziałam w samochodzie, patrzę, wraca z komputerem...
Dialog, bo nie chce mi się już opisywać, ćsi.
Ja: I jak?
Tata: A jak myślisz?
Ja: Działa?
Tata: Będziesz musiała kupić nowy komputer...
Ja: *w myślach: AHWKJHSJAHSJSJSKJANSJKSJNSKWJNSAA aaaa nowy komp jeeee* O. No nic, zdarza się. *euforia w myślach*
Tata: Żartowałem.
;___;
Tata mnie zawsze wrabia od najwcześniejszego dzieciństwaa.. .-.
KONIEC, MALINA, KONIEC, ZABIERZ SIĘ DO LUKA!
Oki, już. 
Taa, dziś znowu luk... Zmora blogowa, ale no. Muszę, po prostu muszę!!! WENY BRAK, AAA! 
Bez niepotrzebnej paplaniny, przejdźmy do tego, jak prezentuje się look: (ostrzegam, że z tydzień ma ten strój)

Ą, kocham tego luka, no. Ejże! Nie rozpędzaj się, gadaj se, że śliczny, a potem hejty. Ąąą.
Kojarzy mi się z Indianinką, Indianką? Yyy, chyba 1 określenie jest poprawne, ale ćsi. 
Dzięki czemu stworzyłam tego luka?
DZIĘKI TYM WŁOSOM (♥) I WIANKOWI. #wiankiżyciem
Potem tylko było dobrać pozostałe części i gotowe. :> Buty są takie alá glany, a glany żądzą, miałam dostać ze śrubami na Gwiazdkę, ale hajs się nie zgadzał....#odbiegamodtematu
Potem zobaczyłam ten kombinezon... LOFKI LOFKI. Uwielbiam. :") Wisior go uzupełnia. Cudooo. (Pozdrawiam Kathejoszkę, ona wie o co cho 8-) )
Nazwa to "You don't know, which way to go?" - co po polsku znaczy: "Nie wiesz, w którą stronę się udać?'. Tak jakoś mi się skojarzyło z tym lookiem. Zabłądzona dziewczyna. Nazwa jest kawałkiem tekstu z dość znanego utworu Led Zeppelin, "When The Leeve Breaks":




Nazwijcie mnie pozerem, to zobaczycie. 



Ej, nie ględź, tylko pokaż skład.

Masz?
Mam. 8)
Sorki za jakość ;-;

2325 sc, dosyć dużo...
Sorki za dopiski. XDDD
Teraz, drogie dzieci, czas na wersje kolorystyczne! :')

I wersja kolorystyczna



Skojarzyło mi się z... Syrenką. XD Nie wiem czemu, to chyba wszystko przez ten morski.
Niezbyt ładna ta wersja kolorystyczna. Taka oklepana. Beznadziejna. Nie pasuje kompletnie do tego stroju. :')
PALETKA:


II wersja kolorystyczna

 
Romantiko Argentiko. XD
Ładna, kojarzy mi się z różą. Rose po angielsku, heheh pamiętam. (Rose? Axl Rose?)
Ładna, nawet bardzo. Pasuje do klimatu looka. 
Ej, fajnie. Nie podpisałam, bosz. No nic.
PALETKA:


Tam na górze to kolor włosów, hehe. Bawmy się czcionką!

III wersja kolorystyczna

Tajemnicza. Ładna. Skromna. :')
Ale nie równa się II wersji. :')
PALETKA:


 Czarna ramka: Kolor włosów

To tyle na dzisiaj, przepraszam za niechlujne opisy, zaraz idę do szkoły.

Wyraźcie swoją opinię na temat looka w komentarzach.
Możecie też (błagam ha) kupić albo lajknąć u mnie na MSP!1
Nick: Malinasia (jakby ktoś nie wiedział :'))

Auf Wiedersehen!



 By Laniacz. :')

KOCHAM TĄ PIOSENKĘ Ą:



Mötley Crüe. <3

PE. WSTAWILAM SWOJE ZDJECIE NA nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com !!!!!!!!!!!!!!

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. #spanieztabletemzawszespoko. XD
      Ja zasnęłam z telefon XD i miałam budzik ;-; i wgl. Wystraszyłam się xD
      Co do. #luka (hastagi zawsze spoko xD) jenyyyyyyyyyy ślicznyyyyyyyyyyy *o* Hahahha ;)

      Usuń
  2. Mam teraz taki strasznie dziwny humor, bo przeczytałam całe te powalone opowiadanie (Autorka posta wie o co chodzi, ha).
    Wszędzie wstawisz ten rock, heh.
    Pozer 8-) Nie no, żartuję.
    Look ładny, ale zmieniłabym wisiorek, hehe.
    Nie mogę się przekonać co do kombinezonu, ja już tak mam z tymi rzeczami z nowych konkursów. XD
    Boszp (nie bosze! i tak, nie jest to zawołanie do Boga, tylko taki przerywnik :'j) nie wiem co napisać. Te opowiadanie to było takie strasznie romansidło i dziwnie się czuję. XDD
    Zrób nowe logo!1111111111111111 Albo ja ci zrobię, haha.
    ;-;
    ;-;
    Fajny post, ha, powodzenia na 6 z niemieckiego.

    Łaniacz, ahahahahhaha, Łaniacz, leżę XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Look bardzo mi się podoba! *.*
    Rzeczywiście kojarzy się z 'zabłądzoną dziewczyną'. c:
    Glany żądzą!! Może powinniśmy założyć fandom tym butom? xd

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto, jestem na Ciebie zua, a nawet bardziej niż zua.
    CZEMU MUSISZ NA BLOGA WSTAWIAĆ COŚ CO AKURAT PRZEZ CAŁY CZAS LECI MI PO GŁOWIE, A KIEDY JUŻ UDAJE MI SIĘ O TYM ZAPOMNIEĆ TO NAGLE WIDZĘ TO TU, NO NIE!
    Tak jak widać mam focha.
    A propos- szkoda, że Motley Crue kończy karierę...
    Em, co do posta- świetny, jak zawsze. Dobrze, że się odezwałaś, bo dawno nie pisałaś na tym blogu.
    Jako, że obserwuje twoje Looki, to widziałam już go wcześniej i bardzo mi się podobał, tak jak i teraz. Najlepsza wersja? Orginał.
    Hah, postanowiłam komentować notki, bo to całkiem fajne.
    #Duniusz

    OdpowiedzUsuń
  5. MALINASIA,
    KOTKU!!!!!
    MRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SUPI LUK PISAŁAM TO CHYBA CI JESZCZE W FERIE KOTKÓ XDD
    PĘDZISZ!!!!!!!! <3 XD
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko jak patrząc na ten look mam wrażenie, że ten kombinezon to pidżama? xD
    Stylizacja ładna, tylko mi się właśnie z pidżamą kojarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIŻAMA? XDXDXDXD JEZU DZIĘKI XDDDDDDD Twoje skojarzenia, serio... xd
      `m

      Usuń
  7. #Yolo#z#tabletem#tata#zaskoczenie#xd#lol Nie no hasztaki mym życiem. Super luk. Ale nie podoba mi się kombinezon. Wg mnie pogrubia MS. Naszyjnik bym usunęła, bo nie jestem zwolenniczką akcesoriów, ale to już kwestia upodobania. Wianek, buty i włosy - cudowne. Kocham forever. Co prawda uczesania nie używałam nigdy, ale jest ładne.
    Zrobić ci logo? Ha.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny look :3 Najładniejszy oryginał i ostatnia wersja ^^
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. #luk #fajny #bardzo #najlepsza #pierwsza #wersja #nie #oryginał #jakby #co #hashtag #kratki #spoko #ale #nie #na #msp #hasztag #jeje

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!