niedziela, 1 lutego 2015

Q&A, nareszcie!

Hej wszystkim!
Nastał ten czas, ten pamiętny czas, kiedy nareszcie robię Kju End Eja! NARESZCIE, ZUE! NARESZCIE!
Było całkiem dużo pytań. Każda osoba napisała kilka pytań, ale ja niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na tak wielką ilość. Więc wybrałam jedno pytanie od jednej osoby. Myślę, że to całkiem spoko.
Aby post się niepotrzebnie nie przedłużał, pytanie pierwsze!

/Lucy/ pyta : 
Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego? 

Odpowiedź jest bardzo prosta, przynajmniej według mnie. Interesuję się historią, najbardziej lubię czytać o drugiej wojnie światowej. Ciekawią mnie też różne postacie historyczne, takie jak Adolf Hitler i Józef Stalin (boże, ale mam upodobania). A więc : historia.

WizzyGirl pyta :
Jakich youtube'rów oglądasz? 

ŁIZI TY WJESZ KOGO JA KOCHAM FOREWEEER
Hm... Banshee, JDabrowsky (♥♥♥, w ogóle [JŚ] #nazawsze) , MagdalenaMariaMonika, Smav, MaryKateAnPLAY, Agnieszka Grzelak, PewDiePie (czasami), reZigiusz (też czasami) - wystarczy?

Wariatkaaa=) pyta :
Czy ktoś oprócz ciebie zna twoje hasło do MSP?

Nie. Nigdy nie chciałam go ujawniać i nie ujawniłam osobom mi znanym. Chwila, osobom mi znanym... Tak. Kiedyś dałam się nabrać i podałam hasło jakiejś dziewczynie, która obiecała VIPa, na szczęście odzyskałam konto całkiem szybko. Rok temu jeszcze jakiś chłopak do mnie pisał, bardzo przekonująco zresztą, że da mi dużooo sc i dmd, bo ma kod, a ja uwierzyłam, no bo byłam naiwna, eh. Konto odzyskałam po jakimś tygodniu.

rainbowdash16 pyta :
Jaka jest twoja ulubiona książka? Napisz dlaczego.

Zapytać książko-holika jaka jest jego ulubiona książka to jak pytanie do matki, jakie jest jej ulubione dziecko [...] No ale dobrze, odpowiem. Na chwilę obecną jest to Eragon, książka z serii Dziedzictwo Ch. Paoliniego. Dzięki niej pokochałam smoki. Interesuję się fantastyką, więc to może też dlatego po nią sięgnięłam, kiedy... Laniacz napisała, że ją czytała. To przez ciebie zainteresowałam się historią Eragona i Saphiry, za co bardzo Ci dziękuję.
Moje wydanie zginęło gdzieś w odmentach półki z książkami, więc posłużę się zdjęciem z internetu :


Ja mam trochę bardziej matowy odcień, apff.

dulka45 pyta :
Co cię najbardziej denerwuje? 

Wiele rzeczy. Czasem własna mama, czasem pies... ale najczęściej są to... dzieci. Smarkaczki, które w miejscach publicznych krzyczą, zachowują się jak w domu. przestawiające wszystko to, na co mają ochotę... Nie znoszę, wręcz nienawidzę takiego braku kultury! A rodzice tylko patrzą i się śmieją, "jakie to pomysłowe jest ich maleństwo"... Tydzień temu w pociągu był jakiś chłopiec, który biegał obok przedziałów, krzyczał, jak się zmęczył to stanął przy oknie (akurat przed moim i mojej mamy przedziałem!) i gadał na cały wagon z jakąś babą.
Wiem, że sama nie jestem jeszcze dorosła i myślicie pewnie, że sama robiłam coś takiego. Otóż nie. Moi rodzice mówili, że byłam nadzwyczaj spokojna. No cóż, może się nie znam, ale ja osobiście nie toleruję takiego zachowania. Wow, wyżaliłam się.

stylówkalol=] pyta :
Czy chciałabyś być pierwsza w rankingu na MSP? Jeśli tak/nie, wyjaśnij dlaczego.

Trudne pytanie zadałaś, Mandarynko. Myślę... że nie. Nie lubię się wyróżniać. Poza tym, te wszystkie wiadomości, spam, pojawiające się coraz to nowsze ctr, tysiąc znajomych... to nie dla mnie.

kami273 pyta :
Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?

Ciągle tylko te dlaczego, hehe, detektywi.
Film... u... kurcze, nie oglądam ich za dużo, ale chyba... Wilcze dzieci. Nie kojarzycie? Rozumiem. To japoński film, takie anime, ale trwające dwie godziny (prawie). Opowiada o Hanie, która która jako 19-letnia studentka zakochała się w pewnym chłopaku. Potem się okazało, że jest wilkołakiem. Nie martwcie się, film to nie żaden gniot typu Zmierzch czy coś w  ten deseń. Wracając, z tego związku "powstają" Yuki i Ame - z pozoru zwykłe dzieci, z mocą zamiany w wilki. Pewnego dnia ojciec ginie. Hana wraz z dziećmi przeprowadza się na wieś, gdzie jej pociechy dorastają. Przeżywają różne przykre jak i wesołe sytuacje. Akcja obejmuje 12 lat od poznania ojca dzieci (wydaje mi się, że nie było powiedziane, jak miał na imię, jedynie na prawie jazdy/dowodzie po japońsku).
Ogólnie film jest godny polecenia, kreska zachwycająca, której można pozazdrościć, oczywiście napisy. Ja osobiście polecam wszystkim otaku, ale nie tylko. Wzruszający, smutny, poruszający - trzy przymiotniki doskonale opisujący ten film.

jak widzicie film otrzymał kilka nagród

nie no czy Yuki i Ame nie są przesłodkimi dzieciakami?

Tata-Wilczek i Hana - spoko, nie było całowania

amaowca pyta :
Dlaczego zdecydowałaś się zgłosić do konkursu na redaktora?

Hm... myślę, że dlatego, iż ten blog... kiedy go ujrzałam, od razu wiedziałam, że chcę na nim pisać. Po pierwsze, posty były prawie codziennie, więc czytałam tyle, ile mogłam. Po drugie, redaktorki, cudowne redaktorki. Pomyślałam, że fajnie by było tak tu pisać. I co? Czekałam na najbliższy konkurs. Był to konkurs wakacyjny. Nie udało się, wygrała Hania (której oczywiście gratulowałam ♥). Potem następny - dostałam się do pierwszego etapu, wygrała Inde i nie-pamiętam-kto (przepraszaaaaam, ale mam krótką pamięć, przepraszam :C Ale oczywiście im gratulowałam! XD ♥). Miałam szansę pisać jako redaktorka na okresie próbnym razem z Maliną (pozdrawiam). Niestety zostałyśmy usunięte, trudno mi się było z tym pogodzić. No ale niestety tak musiało być. Niedługo potem nadszedł okres w którym mi się poszczęściło i wygrałam razem z Muffi (pozdrawiam x2). Dodano również Malinę (pozdrawiam, lol, x3).
Ej, czy odpowiedziałam na pytanie? Ej, nie pamiętam, nie chcę mi się czytać moich wypocin z góry XDD
Dalej.

Hanka1409 pyta : 
Twoja ulubiona piosenka?

NO, SZONO MA, HENNO TYY, POWINNAŚ TRAFIAĆ W GUSTA
ALE JAK CHCESZ KUPIĆ PŁYTKĘ I ZBIERASZ DANE TO SPOKO POWIEM CI :*

Thirty Seconds To Mars (a jak) - "Closer to the Edge" , "This is war" , "Kings and queens" , "From yesterday" , "The Kill (Bury Me)" , "Up in the Air". Wow, lubię marsów. XD
ORAZ
White Lies - "There Goes Our Love Again"
Hozier - "Take me to church"
Megurune Luka - "Night fever"
Ariana Grande - "One Last Time", "Love Me Harder"

Tak się z grubsza prezentuje mój gust muzyczny. Marzę o płycie 30STM :c Chcę pojechać na koncert w kwietniu na urodziny (13.04) ale kumam, że to nie ten czas, nie ten wiek XD Za mała jestem, wg mego taty :C JAK BENDE MIAŁA SZESNAŹDZIE LAT TO POJADĘ NA KONCERT OBJECUJE!!!!!!!!!11

Dobra, kilka z tych piosenek :






Heheh, LUKA LUKA!!!!!!!11 KOS IF JU ŁONT TU KIP MI, JU GATA GATA GATA GOT LOV MI CHARDEEEER.

oliwia0000000 pyta :
Ile czasu dziennie grasz na kompie?

Hm. W ferie albo jakieś przerwy (chyba, że wyjeżdżam) codziennie prawie po.. Nie wiem, 3 godzinki? Kiedy jest szkoła to w weekend jeden dzień (np.sobota) = 2 bądź 3 godzinki, czasem dłużej.
Heh, i tak mogę się schować przed ludźmi z mojej klasy :')

KURCZE, MUSZĘ IŚĆ! PRZEPRASZAM, TO BY BYŁO NA TYLE Z PYTAŃ :CCC SPRÓBUJĘ DOKOŃCZYĆ ALE NIE OBIECUJĘ! TRZYMAJCIE SIĘ! SORKI ALE MUSZE IŚĆ A CHCIAŁAM COKOLWIEK NAPISAĆ, PRZEPRASZAM! 


pamiętacie? :')
EDIT
PE ES DOPISEK CZY COŚ TAM
Chcielibyście posta z recenzją jakiejś mangi? Wiem, że nie wszystkich to interesuje, że to blog o MSP, ale znam wiele o takiej tematyce co nasz i wiezcie mi lub nie, pojawia się tam wiele postów nie o MSP.
Jeżeli większość osób będzie na tak, zrobię tą recenzję, nie musicie jej czyta,  a jeśli nie, to rozważam założenie osobnego bloga o moich pasjach.
Czytalibyscie? :')
Psdr
ZUZIA SamiWiecieKto ALBO I NIE WIECIE XDD

19 komentarzy:

  1. Hm nie chciałabym takiego postaci xD Post super :D
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubionym przedmiotem jest w-f. Ale tak jak ty interesuję się tym działem w historii. :')
    Możesz zrobić tą recenzję. ;)
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  3. Eragon! *o* Kocham to! ♥
    Osobny blog o twoich pasjach to świetny pomysł. Z chęcią bym go czytała.
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko nie o mandze..NIEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  5. [P] (Uprzedzam, nie będzie za mądre XD). Co byś zrobiła jakby przyszedł do Ciebie mroczny kosiarz i powiedziałby, że usunie Twoje rodziny i domy w simsach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie.
    To jest blog o MSP i teraz naprawdę rzadko są posty o czymś innym niż MSP.
    Zresztą, dyskutowałyśmy o tym ze starszymi redaktorkami nie tak dawno temu i PO TO powstał ten blog ----> nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com.
    Mogę Cię dodać, a tam możesz sobie pisać co chcesz o mandze - to nie jest blog o MSP.
    Same Q&A - o Boże, Eragon. <3
    Czytałam to chyba przed tymi wakacjami, haha. Przeczytałam wszystkie części i niezłe, trochę przynudza, ha.
    [P] Czy chciałabyś w przyszłości zrobić coś szalonego, np. zafarbować końcówki włosów w wakacje na jakiś kolor? (to jest mój plan i mama się zgadza! XD)?

    ~Łaniacz XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli inne redaktorki się zgodzą to możesz dodać :) czarnazuellas@gmail.com
      Dzięki za opinię.

      Usuń
    2. Laniaczu ja tak teraz siedzę z telefonem czytam twój komentarz, mam ferie..................... i mam pomalowane końcówki ;) Co prawda tylko bibułą, ale csii.

      ~Ama, Amacz (powracam do tej ksywki)

      Usuń
    3. Ama, po jakim czasie zmywa sie bibula, gdzie ja kupic i czy niszczy wlosy? Ide na koncert i chcialabym sobie nia pofarbowac wlosy / koncowki i byloby swietnie jakby nast dnia mialabym juz naturalny kolor

      Take me to church <333


      Usuń
  7. Ciekawy post :)

    This Is War <3

    Ja osobiście bardzo lubię '' Zmierzch '' ;-;

    ~ Lissa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zue, manga Kaichou wa maid-sama *O* Właśnie przeczytałam WSZYSTKO po angielsku. To było straszne XD Post - ciekawy. ,,Wilcze dzieci'' miałam w planach oglądnąć, ale jakoś nie mam czasu. Jutro zrobię seans.

    ~Klaudia_17

    Ludzie którzy nie chcą mangi, kysz ;-; Może niektórzy lubią takie coś czytać, np ja i inni, a jak nie chcecie, to po prostu nie czytajcie. Rozumiem, że to jest blog o msp, ale jak zaproponowałaś, to ja się zgadzam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię mang/anime. Po prostu za nimi nie przepadam.
    Nie. Ja osobiście nie chcę takich postów na blogu.

    ~rainbowdash16, z innego konta

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci książkę Kiery Cass(spokojnie kupisz w empiku) Taka trochę baśń... bardzo fajna, przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, dziękuję z całego serduszka :) *so sweet*

      Usuń
  11. Tylko nie manga :C
    [P] Co sądzisz o osobach innej orientacji?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!