niedziela, 1 lutego 2015

WYWIAD Z... WizzyGirl :)

Cześć!
Tu Zue, Anae, czy jak tam chcecie.
Dziś przygotowałam dla was wywiad z Kasią, moją przyjaciółką z MSP, w ogóle wow wow, Wizzolqu będziesz sławna.
W OGÓLE, INFO Z OSTATNIEJ CHWILI, JESTEM Z WAMI JUŻ 3 LATA (NA MSP), NA BLOGU MIESIĄC! ♥ MATKO, ALE SIĘ CIESZĘ. DZIĘKUJĘ ZA TE WSZYSTKIE CHWILE W GRZE, ZA.. WSZYSTKO! ZA WIADOMOŚCI, ZA FAME, ZA POMOC.. JESTEŚCIE CUDOWNI! A WY, CZYTELNICY, DZIĘKUJĘ, ŻE CZYTACIE MOJE WYPOCINKI, KOMENTUJECIE, W OGÓLE, WIELBIĘ WAS! DZIĘKUJĘ! ♥♥♥♥



Dobrze, zacznijmy wywiad, zanim się poryczę ze wzruszenia!

Skąd nazwa - WizzyGirl?

Długa historia.. zaczęło się od tego, że byłam (jestem) Potterhead. Wizzy to skrót od Wizardy. A Girl bo jestem dziewczyną. 

Odkąd grasz i jak się dowiedziałaś o MovieStarPlanet? 

W MSP gram od ponad 3 lat, moje pierwsze konto było prowadzone z kuzynką. Jednak ktoś oszukał kuzynkę. Po tym incydencie założyłam konto Bellla Heaven27, ale niecałe 6 miesięcy temu je usunęłam. O MSP dowiedziałam się jak każdy - z telewizji. 

Co lubisz najbardziej w MSP? 

Robienie filmów. To moje ulubione zajęcie. Kiedy mi się nudzi wchodzę w kreator filmowy i tworzę jakieś filmiki. Jednak pozostawiam je w prywatnych. 

Co byś zmieniła w naszej grze?

Kratki. Nie podoba mi się, że każde słowo jest kratkowane (prawie). Nawet Kasztan nie można napisać.

Jaki styl preferujesz w grze? A może ubierasz się za każdym razem inaczej?

Ubieram się jak ja. Czasem mam ochotę na słodki styl a czasem na taki mocny (czyt. Emo, Goth). Nie ściągam od innych, mam taki swój nie powtarzalny styl. 

Czy jest ktoś, kto jest z tobą od początku tej gry?

Tak, jest parę osób m.in: Jeessiu, KisieleeeQ, Mika2118 i Siena100 - one są ze mną od początku gry na WizzyGirl. 

Czy miałaś swój debiut na MSP, np. dużo wejść na filmie, loves na looku, artbooku, zdjęciu?

Nie. Ale bardzo bym chciała. Moje filmy zazwyczaj mają po 10 wyświetleń. Moim marzeniem, jest być w TOP filmów.

Jaki był najdłuższy okres wbijania przez ciebie levela i który to był?

Najdłużej wbijałam level 16, bo aż dwa miesiące. 

Czy miałaś kiedyś vipa, jak tak to ile razy i na ile?

Miałam. Miałam 3 razy na tydzień i 3 razy na miesiąc Miałam jednego VIPa Star, Dwa normalne VIPy i 3 VIPy Elite. Jednak kie kupuję już VIPa, bo uważam, że to strata pieniędzy.
~~~~~~~~~~

No... to by było na tyle w tym wywiadzie. Starałam się być oryginalna, nie chciałam powtarzać pytań z innych wywiadów/blogów, także... sądzę, że jest okej. Wizzy, byłaś świetna, Twoje odpowiedzi były naprawdę zwięzłe i elokwentne, brawo, Kasiulko. Btw. zrobiłaś już nas w Simsach (wiesz o co chodzi)?
~~~~~~~~~~

Nooom, to by było na tyle też w tym poście. Mam nadzieję, że jest w porząsiu.
Idę oglądać Ao Haru Ride (Ścieżki Młodości), więc papat!
Trzymajcie się,
/Zue ♥

obiecywałam to macie!
jest megaaaa ♥♥♥ koham forewer

16 komentarzy:

  1. Haha, świetny wywiad.
    Logo też boskie.
    Czulek i jego piosenki rzondzo.
    Hrihri.
    Eeee to ten no
    Gratuluję bycia na blogu od miesiąca, trzech lat na msp...
    Hrihrihri.
    *Ogar Karina*
    /Mysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi post sie nie podoba,nie lubie wywiadów,wg mnie są one denne.Jeśli cie uraziłam to przepraszam,to moje zdanie.Pytania zadajesz ciekawe,ale jak juz pisałam-wywiady(wszystkie i wszystkich) wg mnie są denne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma sprawy, nie musisz ich lubić :)

      Usuń
  3. Supi wywiad. Bardzo je lubię czytać. ^.^
    Gratuluję 3 lat na MSP i miesiąca na blogu! ♥
    A no i jeszcze, ten, no... SUPER, PIĘKNE LOGO. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze Kasiulka nie napisala o hiszpanskim msp xdddd ale byla jazda

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Chyba od zawsze lubiłam czytać wywiady :D
    Awww, świetne logo *w* Takie kosmiczne *w* Ostatnio (gdzieś tak od października, listopada xd) mam jakąś fazę na kosmos... O.o To chyba przez film. I książkę, na podstawie której powstał tamten film :D

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Post, taki... oryginalny..i... schludny!.. :#
    ~Liquiq
    Spać mi się chce..,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha (słowo, które będzie się często powtarzało), wreszcie ktoś zrobił wywiad, wowowowow. Pytania proste, zwiezle, bez dodatkowych wątków, zresztą podobnie jak odpowiedzi ;d

    Piosenka Masterczulka w logu, aww.
    Ha, kto pisze?
    To się domyslcie.


    Jest nick na górze, ale ćsi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Heyka ;* Serdecznie zapraszam na bloga poznajswiatmspblogspot.com ;) Jeśli wejdziesz to na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie reklamować się pod moimi postami, dziękuję :)

      Usuń
  10. Fajny wywiad, jakby ktos nie pamietał ja kiedyyyys robiłam wywiady, ale nbyły głupie, fajnie, że je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TAK STWORZYŁAM. Dziękuje Ci za takie miłe słowa Zue Dąbrowsko. <3 Hihi ta piosenka Czułka to poprostu hit. Xd
    ~ Wizzy/PrzyjaciółkaZue/Kasiulka/Wizzol

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wywiad, ba, wspaniały. Ale i tak myśle, że wywiady są nie potrzebne. Według mnie są: krótkie, zbędne i takie e... No nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Look na logu (lodze, logu czy jaktam xd) wygląda o wiele lepiej niz taki "na żywo" C:

    OdpowiedzUsuń
  14. poprawka (nie jak każdy przez reklamę) bo ja w inny sposób poznałam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!