sobota, 31 stycznia 2015

Po raz ostatni...

Po raz ostatni.
Hejson!

Ta. Zdradziłam się.
Independent Girl, Inde, Julson, Tost.
Jak wolicie.

Mam taką kiepską wiadomość...
Odchodzę.

Ciężko mi pisać ten post. Przecież jednak mimo wszystko lubię pisać, poznałam tu tylu wspaniałych ludzi, lubię msp... Może LUBIŁAM msp?
No właśnie. Msp mi się już bardzo mocno znudziło. Wchodzę na nie, hmm... Na 5-10 minut? Przecież kiedyś było inaczej. Ludzie się zmieniają. Ja też się zmieniłam, wyrosłam, jestem dojrzalsza? Mejbi bejbi. xd Nie mam już serca, aby pisać o msp.
Żałuję, że nie poznałam tej gry wcześniej, w wieku 11 lat. To jest naprawdę fajne i pomysłowe, ale nie, dzięki. Minęło. Teraz, jak pomyślę, że musiałabym napisać posta... Chwila, chwila. Ja przecież nawet NIE MAM czasu, aby go napisać. W kółko jakieś prezentacje, projekty, kartkówki i testy.

Ciężko odejść. Bardzo ciężko. Ale w końcu to następuje. Nie płaczcie po mnie (hahah, spoko xD). Będą lepsi. Jestem bardzo wdzięczna Wam za to, że mnie tak ciepło przyjęliście, że miałam najwięcej głosów... Kurczę. Do tej pory nie zdaję sobie sprawy, że pisałam na jednym z najlepszych blogów o msp! Dziękuję też innym redaktorom za współpracę oraz Katheji, że mnie przyjęła. Dziękuję wszystkim ludziom z msp, nie będę wymieniać, bo jest ich tak dużo...

INFO DLA REDAKTOREK:
Jeżeli jakaś moja seria Wam się podobała, śmiało możecie ją przejąć.

Spełniajcie swoje marzenia.
Bądźcie sobą.
"Weep not for roads untravelled".

A teraz...
Adios amigos :3 Pamiętajcie o mnie :)

Po raz ostatni logo...

32 komentarze:

  1. Rozuniem. Ale będzie smutno bez ciebie...
    Grrr, nieee odchodź..
    /Smutna Mysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Julson, :/ Szkoda, że odchodzisz :( Bardzo ciekawie pisalas i ciężko będzie bez ciebie :( Żegnaj:/
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy kiedyś odejdzie :C
    Rozumiem Cię, masz 14 lat.
    Fajnie pisałaś C:
    Będzie nam Ciebie brakowało.

    ~Marcin
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie pisałaś i przykro mi, że odchodzisz. Będzie nam ciebie brakowało...
    ~Ciachol

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie komentowała, ale cał czas czytałam posty. Będze mi brakowało Ciebie i Twoich postów! Smutno mi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Julsonku Tostonku :(
    Rozumiem Cię, ja pewnie też odejdę w wieku 14, może nawet 13 lat, za rok, za dwa.
    Msp to gra dla dzieciaków, a nie dla dojrzałych ludzi.. Więc szanuję twoją decyzję.
    Bardzo dobrze pisałaś, uwielbiałam, ba, uwielbiam twoje posty. Na zawsze w naszych ♥..
    Ale bloga będziesz czytać, rozumiem? XD
    Pamiętaj o nas, jak my o tobie.. <3
    Buziaki, trzymaj się, Zuzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może nie tak często jak kiedyś, ale czytać będę :) Będę pamiętać, forewer ♥

      Usuń
    2. Ciesze się kochana ♥ niech ci się układa w życiu, trzymaj się cieplutko! Forever in my heart ♥

      Usuń
  7. Jula, ty wiesz ze wiedzialam...? Pisalas na fb ;c

    Ale ten blog bez ciebie to nie to samo. :///////////
    Loszka.... Szanuje twoja decyzje z bolem...
    Mam nadzieje, ze bedziemy jeszcze pisac, chociazby na fb. :*
    buziaczki
    `M

    OdpowiedzUsuń
  8. :O... Smutne :C. Nie no ja też w wieku 14 lat nie będę pisać na blogach. Tylko mam nadzieję, że nie robisz sobie z nas żartów jak Laniacz?... Smutne zakończenie dnia... :C
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tym razem to nie żart :c

      Usuń
    2. Hy... A ja na początku takie COOOO, ŻE NIBY COOOOOOOOOO????????!!!!!!! I dopiero po jakimś czasie zrozumiałam że odchodzisz :C Jestem bezuczuciowa. Ani mi nie jest smutno, ani się nie ciesze. ROZWALIŁAŚ MÓJ SYSTEM TOTALNIE 0,0

      Usuń
  9. Dzięki za miłe komentarze, uwielbiam Was wszystkich <333 Zawsze będziecie w moim serduszku (lubię słowo "serduszko" :cc).

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że odchodzisz..
    Uwielbiam Tw posty! ♥
    Zawsze będziesz w moim serduszku..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutno mi, że odchodzisz :c
    Ale trudno, rozumiem.
    ~rainbow

    OdpowiedzUsuń
  12. no cóż... dzięki waszej załodze ja też założyłam bloga... będzie mi ciężko...
    ~swell12

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem Cię. Wszystko się kiedyś kończy. Ja w wieku 10 lat poznałam msp, uwielbiałam w nie grać. Teraz mam 12 lat zakończyłam swoją przygodę z msp. Ale kiedy grałam w msp to poznałam ten blog. Msp mnie znudziło, wyrosłam z niego, ale blog nadal czytam i pewnie jeszcze długo będę to robić. Pa Toście :(

    ~ Ama <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieeeeeee :< Zostań :< Rozumiem, że masz 14 lat a MSP to gra dla dzieciaków, i każdy przecież kiedyś odejdzie, ale zostańń :<<

    ~Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mi przykro :c Miło się z tobą piszę i szkoda, że odchodzisz :c Będziemy wszyscy tęsknić i to bardzo :<

    olliwka1000, Olka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde Inde ;(
    Zostań, błagam! :(
    Świetnie piszesz! ;(
    Byłaś jedną z lepszych redaktorek! <3
    Dziękuję Ci za wszystko <3
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, szkoda.
    Będę tęsknić :(.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bede tesknic ;ccc
    Swietnie pisalas i wgl...
    zawsze bedziesz w moim serduszku ♥
    ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie posłucham się i będę płakać :'(
    Szkoda że odchodzisz :/ to już ostateczna decyzja?

    - tęskniąca/biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, ostateczna, i tak długo zwlekałam z decyzją i po prostu blokowałam posadę na blogu :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze ze odchodzisz z tej jeb*niej gry.
    Życzę Ci sukcesów w nauce !

    PS. Msp to gra dla dzieci żałuję za grałam w to te 2-3 lata

    OdpowiedzUsuń
  22. CZO JA TERAS BEDE JADLA NA SNIADANIE? :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda... A ja głupia czekałam na twoje posty:'( SSSSSMUTECZEK.

    Pozdrawiam

    Paris/CzemuCieTuNiema

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy koniec to nowy początek. Może po paru latach tu wrócisz, albo założysz bloga o twoim innym zainteresowaniu lub po prostu żyć będziesz w realnym życiu.
    Pozdrawiam z smutkiem i nadzieją na powrót lub po prostu na twoje szczęśliwe życie.

    OdpowiedzUsuń
  25. DARMOWY VIP:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    BEZPIECZNY JEST! NIE TRZEBA PODAWAĆ HASŁA ANI E-MAILA ZMIENIAĆ :)
    POBIERASZ I DODAJESZ SOBIE VIPA NA ILE CHCESZ <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlatego ja wolę nie prowadzić blog'ów o grach.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!