piątek, 30 stycznia 2015

Nowy pakiet VIP + Jak zrobić dobry film, który być może osiągnie sukces? + Dzięki! ♥ + Informacje, itede itepe.

Krótkim tytułom mówimy nie, po raz drugi.

Heii!
Tak. Tutaj ja.
Nikt jeszcze nie przedstawił się tak dokładnie!
No, ale wiecie kto ja...
Chyba. Trolololo.
Uważajcie dzisiaj na mnie! Przed chwilą wąchałam mąkę, więc nikt nie wie co mogę zrobić!
Ćsii.
Ten post ma być normalny.
Więc zacznę wreszcie, hihi

Jak zapewne wiecie, na MSP pojawił się nowy pakiet VIPa STAR (Srip Sram, zawsze mi się to kojarzy.).
Walentynkowy! <3
Walentynki. Przeczytajcie to, co pogrubione. XD
Ej, ogar, to miał być normalny post!
Może pokażę wam ten pakiet (I go ocenię własną oceną.)?
Chociaż i tak go widzieli...


Krejzi in low!
Czy tylko mi kojarzy się to z... Piosenką? Nie pamiętam tylko czyją.
Dobra, to sobie pogadam.
Pierwsze, co pomyślałam?
O ja nie mogę, fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj fuj
Ale w sumie to przyjrzałam się temu, i nie jest takie złe.
Ten kapelusz mnie urzekł. Ciekawe jak wygląda na MS.
Schody? Fajne, jakaś nowość. Nie było chyba schodów w pakiecie vip, wow.
Sukienka przypomina mi tę z pakietu halloweenowego z tego roku (Swoją drogą ma ktoś ją do oddania? Dam za nią dużo, serio!).
Boonie... Taki pusty. Jeny, jakie określenie... :')
Mimo to ładny, aczkolwiek dziewczęcy z lekka.
Najgorszym elementem całości jednak są włosy. Są zbyt puszyste... Fajne loki, generalnie fajnie narysowane uczesanie ale podejrzewam że MS wygląda w nim jak... Ufoludek. :'3

Mimo wszystko, pakiet podoba mi się. Chciałabym mieć go w swojej szafie... *O*
Jeżeli ktoś miałby ten strój (Szczególnie kapelusz i sukienka, ale włosy też chętnie) na sprzedaż, niech napisze w komie pod tym postem. Zależy mi na nim, bo razem wygląda to bardzo ładnie. Dam bardzo dużo!
Cena do ustalenia, nawiasem mówiąc, ale serio, dam za niego duuuuuuuuuuuuużo.

Dobra, tyle. W sumie to zastanawiam się czy nie przekabacić mamę, żeby kupiła mi chociaż srebrne doładowanie (Równowartość VIPa na miesiąc, ale kosztuje 30 zł), a może i nawet to diamentowe, ale jeszcze nie wiem.

DALEJ! 
Wiem, lubię pisać dużą czcionką.

Kilka osób pytało się mnie, co zrobiłam że mam taką oglądalność na filmach.
Jakby ktoś nie wiedział, ciągle są w TOP (On, Ona i Ono obecnie na drugiej). Nie chwalę się, mówię tylko, noooooooooo.
Chciałam w dzisiejszym poście przekazać Wam moje rady dotyczące tworzenia filmów. Zaczynajmy więc.

Po pierwsze: TYTUŁ
Tytuł jest najważniejszą rzeczą jeśli chodzi o film i tak naprawdę od niego w 75% zależy to, czy produkcja osiągnie sukces czy nie.
Bo kto obejrzałby film pt. Mam dwa cukierki, chociaż miałby nie wiadomo jak cudowną i pociągającą (Tak. Pociągającą B)) fabułę, oraz nieziemskie wykonanie? Tytuł zachęca ludzi do wejścia w film.
Ja tak naprawdę najpierw wymyślam tytuł, a do niego dobieram fabułę, bo tytuł musi być z nią powiązany.

Po drugie: AKTORZY
Musimy dobrze wybrać aktorów do filmu. Muszą mieć przede wszystkim dużo animacji i ubrania, które upodobnią go do osoby, której rolę odgrywa.
Jeśli wybierzemy złych aktorów to ludzie nie domyślą się, kto to, co utrudni zrozumienie filmu.
Dodatkowo w każdej części aktorzy powinni mieć takie same ubrania (Jeżeli cała akcja rozgrywa się jednego dnia bądź na np. Bezludnej wyspie, bo jak tam się przebiorą? XD), przez co będzie widać, że to ta sama postać.

Po trzecie: CIEKAWA I ZROZUMIAŁA FABUŁA
O ile tytuł stanowi 75% sukcesu pierwszej części filmu, fabuła stanowi sukces każdej następnej. Cudowny tytuł, który aż krzyczy "Obejrzyj mnie! Pliska :C" (Co ja odwalam.), da wiele wyświetleń na części pierwszej, ale kiedy fabuła jest nieciekawa, ludzie nie będą oglądali następnych części.
Zrozumiała? Fabuła musi być stosunkowo prosta i nie wymagająca jakiegoś dużego myślenia - wtedy nie każdy zrozumie film i to, co przekazuje.
Moja rada: Przerywaj każdą część filmu w momencie kulminacyjnym, co zachęci do oglądania następnych części!
Ja robię tak w każdym filmie, przez co ludzie chcą więcej; wkręcają się w akcję.

Po czwarte: MUZYKA + TŁA
Jeżeli chcemy wprowadzić smutną atmosferę, muzyka taneczna / hip hop nam w tym absolutnie nie pomoże, a wręcz sprawi że nie osiągniemy zadowalającego rezultatu. Ja do takich scen polecam poszukać melodii, które są wręcz wzruszające, takie, które same w sobie wywołują smutek. Jeśli ze smutną muzyką połączymy smutną scenę, gwarantuję że są duże szanse na łzy widzów! I niekoniecznie łzy smutku; wzruszająca scena + wzruszająca muzyka = łzy wzruszenia.
Oczywiście nie każdy rozryczy się przed kompem, ale tak szczerze ja się przy moim filmie poryczałam XD
Tło również jest ważne, bo scena, która odgrywa się na plaży nie może odbywać się w lesie a scena, która ma odbywać się w domu nie może odbywać się na plaży.

Po piąte: ANIMACJE
Tak szczerze?
Nie znoszę filmów, w których MS stoją jak kołki... To wygląda niezbyt profesjonalnie.
Kiedy MS ma stać, dajmy jej animację pokroju Model pose 1, Model pose 2, Posing Cool... Animacje z kategorii 'pozy' po krótce. To spowoduje, że nasz film będzie lepiej wyglądał, po prostu.

Po szóste: ORTOGRAFIA
Ortografia, czyli temat, z którym ma problem wiele MSP-owiczów...
Filmy, w których błędy ortograficzne są w każdym dymku, naprawdę trudno się ogląda... Od ortografii również zależy to, czy będą nas hejtować XD Jeżeli nie wiecie, jak coś napisać, sprawdźcie w google. Naprawdę, to sprawi że Wasze filmy będzie przyjemniej się oglądało!
Bo które zdanie wygląda lepiej?
"Dzisiaj pożłam do sklepu ktury był za rogiem ulicy rzułtej" czy "Dzisiaj poszłam do sklepu, który był za rogiem ulicy Żółtej"? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami.

Po siódme: PRZEJŚCIA
Sprawa niby błaha, ale jednak wiele od tego zależy.
Jeden dymek zostaje na ekranie przez dwie filmowe kratki!
Czemu to piszę? Wiele osób myśli, że przez jedną, przez co film staje się zwyczajnie nieczytelny. W jednym czasie na ekranie może być tylko jeden dymek - każdy pokazuje się przez 4 sekundy, a jeżeli mamy cztery dymki pokazane równocześnie, z dużą ilością tekstu, mamy sekundę na odczytanie każdego z nich. Mało czasu, co nie?
Jeżeli chcemy, aby MS biegła od razu, animację biegnięcia / chodzenia włączamy klatkę przed ruszaniem nią!
Jeśli MS ma biec tuż po wypowiedzeniu się, a mówi coś np. Od 6 klatki do 7, to na klatce siódmej włączamy jej animację z ruchem, dopiero na klatce ósmej możemy nią ruszać.
Jeżeli natomiast ma stanąć i od razu po biegu wykonać animację, dajemy ją jej w tej samej klatce, w której skończyła biec.
Nie wiem, czemu tak jest, no ale tak jest.
  
Po siódme: REKLAMA
Gdyby nie reklama w moim ctr, podejrzewam że oprócz zagorzałych podglądaczy mojego profilu, nikt nie wiedziałby o tym że zrobiłam film. Są również inne sposoby na zareklamowanie produkcji, typu spam na forum, spam w wiadomościach, spam w księgach gości, itede itepe, ale ja tego stanowczo nie polecam. Nikt nie lubi spamu. Jeżeli jednak musicie spamować, najlepiej robić to na forum, ale w kategorii filmy! Co prawda niewiele osób wchodzi w tą kategorię, ale jeżeli spamujecie gdziekolwiek - np. pod czyimiś tematami albo w innych kategoriach, ludzie się złoszczą (Patrz: Kłótnia Porshii / Annabelie z Angie).
Zostańmy jednak przy ctr, czyli statusie (Jakby ktoś nie wiedział.). Jaka reklama jest według mnie najlepsza i najbardziej skuteczna? Coś w tym stylu:

NOWY FILM / JUŻ JEST (Nowy film, kiedy to pierwsza część, Już jest kiedy każda następna)
<TYTUŁ FILMU>

SERDECZNIE ZAPRASZAM! (Nie zaszkodzi zwrot grzecznościowy xd)
LOSOWE / NAJLEPSZE KOMENTARZE = POZDRO, ROLA, GRAFY, LISTY (Obojętne, czy losowe czy najlepsze, ja jednak polecam losowe, bo kiedy piszemy że najlepsze, to ludzie pieją nad filmem jakby zdobył sześćdziesiąt dziewięć Oskarów i pierdyliard innych nagród. TE NAGRODY MUSIMY DAWAĆ! Ja codziennie daję po 10 prezentów z listy losowej osobie, bo tak oferuję. Jeżeli nie będziemy faktycznie spełniać obietnic, to ludzie zaczną nas wyzywać itd. Jeżeli nie stać Was albo po prostu nie chcecie, nie musicie tego dodawać.)

Ja zawsze tak piszę.
No, i większość z capsem, no bo... Takie bardziej widoczne... XD
MOJA RADA: Jeżeli chcesz, aby Twój status bardziej rzucał się w oczy, po napisaniu swojego tekstu naciśnij i przytrzymaj shift, a potem dołóż do tego enter (Nie musicie czekać, po prostu naciśnijcie jako pierwszy shift) i trzymajcie. Wtedy Wasz status będzie dłuuuuuuuuuugi. 

Tyle, co do filmów.
Wow, szacun jeżeli ktokolwiek to przeczytał XD
Moooooooooooooooooooonkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mam nadzieję, że ten post się Wam przydał, i że chociaż trochę poprawicie się w robieniu filmów, o ile jest taka potrzeba.
Jeżeli chcecie, w następnym poście mogę dać Wam kilka porad dotyczących... No nie wiem... Czegoś, co zaproponujecie w komentarzach. Piszcie, śmiało. Wybiorę najciekawszy pomysł, o ile chcecie.

Chciałam Wam jeszcze BARDZO BARDZO BARDZO podziękować za tak ogromną pomoc w levelu...
Zobaczcie:


CZY WY TO WIDZICIE?!
194 TYSIĄCE DO 32 LEVELA!
Jejku, jak wy to szybko wbijacie... Kocham. ♥

A teraz informacje, czyli jednym słowem rzal.
NAGRODY ZA LOOKOMANIĘ ROZDAŁAM DWÓM OSOBOM, ZOSTAŁA JEDNA.
Przepraszam za to opóźnienie... Jestem raczej roztargnioną osobą.

A kiedy wyniki konkursu z pomaganiem?
Niech wybaczy mi, proszę, każdy, kto się zgłosił i pomagał, ale ja nie mogę tego sprawdzić. Widzicie stan mojej poczty, i to nie jest osiemdziesiątcoś wiadomości, tylko osiemset. Jak złapię 811 to dam wam screena...
Przepraszam, mam nadzieję że mi wybaczycie :C

No to co?
Chyba tyle.
Dzięki za wszystko, za pomaganie, za wsparcie... No, za wszystko. ♥

Do następnego posta!


Um, muszę sobie zrobić nowe logo. ;-;
Peesem, chcecie żebym zaprezentowała looka, który jest na screenie?
Nie wymaga VIPa, a przy okazji mogę zaprezentować drugiego, bardzo podobnego.
Ciężko jest mi się z Wami rozstać, ale...
Pa XDDD

22 komentarze:

  1. Czy jam pierwsza!? Napewno nieee..
    Post bardzo fajny..
    Pakiet VIP mi siem podoba,
    a z rady skorzystam.. :))
    ~ vioettatini08

    OdpowiedzUsuń
  2. Pakiet VIP jest ble ble, obrzydliwy, rzygać mi się chce. Kapelusz jest jak dla dałna, włosy to po prostu szopa, sukienka.. Nie warto marnować palców na jej opisanie.
    Boonie jeszcze ujdzie, schody są jak schody..
    Podsumowując ten pakiet: moim zdaniem nie warty swej ceny. Fuja.
    Porady przydatne, ale jego oglądalność zależy już od twoich znajomych.. Ch.. znajomych. Nie wszystkich oczywiście.
    Look już zakupiłam, heheh. Jest śliczny, KOThejko!
    Ogółem post fajny. Gratuluję levela. Mój też idzie szybko. Zostało 160 ;o Sama nie wierzę.
    Aha, jeszcze jedno, zaprezentuj pls pakiet męski.
    Pozdrawiam!
    ~Anae XOXO♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Post. Bardzo proszę zrób oddzielny post z poradami do filmu. Błagam. A i jeszcze akie pytanie. Skąd wziełaś znajomych którzy oglądają twoje filmy? ;_; A i jeszcze, w ile Czasu zdobyłaś tyle wyświetleń ??? Tydzień?
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie? Od kiedy się wybiłam, tysiąc wyświetleń przychodzi w dwa-trzy dni. I akurat nie wszyscy znajomi oglądają mi filmy; tak naprawdę głównie tzw. "Obcy" XD
      ~ Katheja

      Usuń
  4. Pakiet Srip jest ohydny ;-; Fuj. Taki #słitaśny #różoffy ;-; Obrzydlistwo.
    Włosy okropne, sukienka jakoś ujdzie, kapelusz też taki sobie ;/ Schody nawet, nawet. Boonie też taki #słitaśny.
    Poradnik przydatny, nawet bardzo.
    Musze się kiedyś wziąźć i zrobić jakiś film ;-;
    Wybierz pytania które zadała Liquiq (⇧). #iksdee
    #Manda

    OdpowiedzUsuń
  5. Rady bardzo przydatne... Na pewno skorzystam :3 Ja tworzę seki, bo nie stać mnie na tła :C Look, który masz na sobie nie przypadł mi do gustu - głównie przez buty i naszyjnik :C
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zwidy czy co??? W New konkursie są buty VIP ale kupisz też bez VIP!!!!
    TO PRAWDA?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow czy ja dobrze widzęczy masz 1 mln Sc 0.o ;o ? Zazdro ;c ja najwięcej ile miałam ( mam to 19 tyś. ... ( kupie VIP to będę mieć 30 ;p ) I NIC nie kupuje bo ciężko to zbieram i od MIECH NIC nie kupiłam xc a twoich plików mam tylko 2 xd A co do porad to się zgadzam w 100% ale trzeba dodać źe VIP pomaga w filmach... SERIO bo gdy masz VIP masz więcej fame,Sc , masz diaxy to MOŻNA dać pozdro , grafy ( no dać więcej niż 1/1h ) A bez VIP ? Trudniej . Ja miałam 1 ! VIP a niedługo 2 w życiu ( gram już 16 miechów) bo mama nie ma kasy i mi też szkoda kasy żeby być co chilę VIP xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Pliki- looki , chilę - chwilę ;\

    OdpowiedzUsuń
  9. Pakiet brzydki /: Włosy ujdą, ale na MS będą chyba za szerokie. Kapelusz kojarzy mi się z Kapelusznikiem c: Sukienka - OCHYDA! Boonie też brzydki. Pomijając, że schody są długie są spoko.
    Poradnik BARDZO przydatny ;3 Muszę się ogarnąć i zrobić pożądny film!!!
    Jeszcze raz dziękuję Ci za I miejsce w Lookomanii i za nagrody <3333

    ~Marcin (Hehehe)
    ~szara laska roku

    PS Sory za błędy, bo z komórki :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jestem Marcin B) XDD No, przynajmnjej Katheja tak do mnie mówi XDD.
      -Nona

      Usuń
  10. Pakiet jest taki sobie..
    Może jakby zmienić kolory..
    Całość na Shin!!!e (czy jakoś tag ;-;)

    http://bankfotek.pl/view/1851341

    Poradnik bałdzo przydatny B)
    Najbardziej prawdopodobnym jest, że skorzystam. xd
    Żegnam milordzie.
    ~Inka
    ~$Amara$

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakryj ilość sc (y) Ja wiem, że się ne przechwalasz ale takie można odnieść wrażenie. To nie hejt ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  12. Poradnik fajny, Kathejo. :))
    Look na skrinie cudowny! *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się ta sukienka z vipcia podoba. a te włosy według mnie też są ładne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny post. Jeśli chodzi o pakiet VIP to mam takie samo zdanie jak Ty :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. II po siódme ? Czy ja jestem ślepy ?
    ~JJ

    Hehs, nie znasz xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Kathejo,chciałam Cię OFICJALNIE poinforowac,IŻ masz już 32 LEVEL. WIELKA ZAZDROŚC!!
























































































    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.1. Wypróbowałam xD
      Ps.2. Zapraszam na rysujemyzjuna.blogspot.com
      Ps.2.a. Dopiero zaczynam!

      Usuń
  17. Ja mam ten zestaw mg co sprzedać aczkolwiek nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!