piątek, 30 stycznia 2015

Nowa opcja w przebieralni & Sprawa dziewczyn z małymi lvl'ami w Top & Konkursowe Ocenianie! [1]

Hej, hej!
Już jestem w domciu, jeaa. ♥ Więc normalny, długi post! Wczoraj wpadłam na pomysł, aby zrobić nową serię. Polegać ona będzie na tym, że będę oceniała i porównywała różne konkursy. Nazywać się ona będzie Konkursowe Ocenianie. Myślę, że nazwa jest całkiem spoko.
~~~~~~~~~~~

Ale! Najpierw omówię pewną nową opcję w przebieralni, a mianowicie :


Dla niewiedzących : jest to nowa zakładka "Looks". Kiedy na nią klikniemy, pokazują nam się nasze stylizacje, dzięki czemu od razu możemy je ubrać, bez uprzedniego szukania ciuchów.


I tu mamy nasze stylizacje. Możemy przewijać strony, aż do ostatniej. Niestety, z "aktualizacją" pojawiły się też pewne błędy :


Patrzcie. Kiedy klikam na siebie, zmieniają mi się pewne części garderoby, a pod CTR, czyli nasz aktualny wygląd, jest taki, jaki chcemy. Dziwne, bardzo. Kiedy ubrałam inną stylizację, wszystko było okej.
~~~~~~~~~~~~

Dobrze, dobrze, przeciągam "premierę" serii, ale muszę napisać o czymś jeszcze. Ostatnio w Highscores na pierwszym miejscu pojawiła się moviestar o nicku Polska19111. Niby nic dziwnego, prawda? A jednak. Miała ponad 57 milionów starcoins... i 10 level! Wiele osób myślało, że to jakieś hacki, inni, że to jakieś próby moderatorów. Ja bardziej obstawiam hacki. Dlaczego? Ponieważ widziałam film na youtube (po niemiecku, ale co tam) w którym dziewczyna pokazywała jak używać pewnego programu hackerskiego Charles. Dzięki niemu możemy zmieniać level, liczbę starcoins, robić unikaty... Wszystko! Mimo to nie polecam ściągania go, no bo z pewnością jakieś wirusy wejdą do naszego systemu. Był jeszcze jakiś inny program, nie pamiętam nazwy, który podobno działał. Może kiedyś go wypróbuję dla was c;

Oto screen z bloga emily-mccline-i-msp.blogspot.com z dnia 26 stycznia :


Jak widać, Polska nie była dawno zalogowana. Tak samo JasiHasi123, która plasowała się na miejscu trzecim w rankingu z liczbą 49 milionów starcoins, 6 level. Ale, skoro Jasi nie była zalogowana niedawno, skąd ma ubrania z konkursu, który zakończył się wczoraj?


Napisałam do niej, jak i do Polski, Da się je normalnie wyszukać, więc możemy wykreślić opcję bycia moderatorkami. O co więc tu chodzi? Oto jak prezentuje się ranking aktualnie :

Wyświetlaj tylko te movie stars, które były niedawno zalogowane

Nie wyświetlaj tylko movie stars, które były niedawno zalogowane
Sprawa jest dziwna, bardzo. Postaram się być z wami na bieżąco, jeżeli uda mi się skontaktować z Polską19111 i JasiHasi123 oczywiście napiszę to. Niedługo zajrzę też na serwery w Danii oraz innych krajach, także pomyślę o wszystkim. Postaram się też napisać do moderatorów.
A wy co myślicie?
~~~~~~~~~~~~

Dobrze, bez zbędnego dalszego przeciągania, zajmijmy się nową serią!
Ocenię konkursy : Big Game Party oraz Kick Off Brazil!

Motywy :

Przepraszam za jakość :/  

Motyw jest ładny, schludny. MovieStars nie stoją za blisko, co stwarza uczucie przestrzeni. Napis nie nachodzi na lalki i jest całkiem niezły. Tło jest fajne, przydatne w filmach obyczajowych, ponieważ sport jest częścią naszego życia. Mimo to ta kanapa w kształcie piłki do rugby i animacja z oglądaniem meczu.. na meczu, są niewiarygodne.
Ocena : 8,5/10




Przepraszam za jakość x2

MovieStars stoją blisko siebie, co mi się nie podoba. Flaga pokazywana przez lalkę zlewa się z napisem. Ubrania mi się nie podobają, za to tło jest ładne. Wszystko jest wiarygodne, oprócz różowego nieba.
Ocena : 8/10





1 : 0 dla BGP - minimalna przewaga!

Komplety proponowane przez MSP :\

KONKURS BGP :


Hm... interesujące zestawienie. Kolorystyka - koszmarna, mimo to skład całkiem całkiem. Włosy są takie sobie, ale w innym kolorze z pewnością były by ładniejsze. Bluzeczka i spódniczka/spodenki (nie znam się na tym) podobają mi się, tak samo buty, za to medal jest zbędny. No bo sorki, ale ja nie znam konkursów dla czirliderek, w których nagrodą są medale ._> No ale oke oke nie znam się, mnie takie rzeczy nie interesują (czirliderki!)
Ocena kompletu : 8/10, za to, że MSP nie umie wybierać włosów :<










Zmiana kolorystyczna, którą proponuję :


Wow, bardzo mi się podoba! W zasadzie mogłam zrobić srebrny medal, bo wszyscy wiedzą, że Polska w niczym nie jest najlepsza :') ZUE, OGARNIJ, A SIATKÓWKA? Dobra rzart.
Ocena : 9/10, za ogólne wrażenie, które w sumie nie jest takie perfekcyjne.















Nieźle! Naprawdę fajnie. Pomińmy, że buty są kompletnie nie do pary. Grr. Troszkę ubrania się zlewają, ale ze samym składem nie jest źle. Te paseczki (idę na wojnę, argh, bujcie się! [bł.spec.]) są niepotrzebne, ale to drobiazg.
Jeszcze napomknę o twarzy tego chłopca. BORZE, ALE ŚLICZNA!
Mega mi się podoba. Przystojniak <_. XD
Ocena : 9,5/10, za kolorystykę butów.












Zmiana kolorystyczna :


MEGA. NIE NO MEGA. Skromność :')
Nie no, serio, podoba mi się! Postawiłam na kolory flagi Niemiec (pozdrawiam niemiecką dziewczynę, Malinę [ale się zrymowało!]). Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba. Kupiłabym gdybym miała środki i gdybym grała na moim koncie męskim :')
Ocena : 10/10











KONKURS KOB :


Oh my gosh, look at her butt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Nicki Minaż.
Wracając, FUUUFUFUFUFUFUFUFUFUFU! FU! BLE BLE!
WSZYSTKO OHYDNE OPRÓCZ KLASYCZNYCH KLAPEK! NIE NO KLAPA TOTALNA! BLE!
Nie będę robić zmiany kolorów bo tego looka nic już nie uratuje, poza tym w niektórych miejscach jest flaga Brazylii, także..
Ocena : 2/10, dzięki klapkom i tylko dzięki nim!











Nie no #luczek całkiem spoko. Po jakiego grzyba co te flagi?
Kolorystyki nie będę zmieniać, bo wiecie.. Ameryka Południowa i te sprawy.
Stylizacja z dumą zasługuje na 10 punktów, ale..
Ocena : 9/10 za flagi. Piłkarze takiego czegoś nie mają.














2 : 0 dla BGP!

Animacje :

Big Game Party : 

Animacje są fajne, przydatne. Czirliderskie animki przydadzą się kobitkom, a ta z przekąskami oraz ta z oglądaniem meczu przydadzą się facetom XD Mimo to ta kanapa i kolory pomponów wszystko psują :C
Ocena : 9/10

Kick Off Brazil! : 



Animacje są fajne, przydatne. Są trzy animacje z piłką, trzy z kibicowaniem, jedna z pucharem - odniesionym zwycięstwem. Nawet do filmu obyczajowego bym użyła, no bo prawie każdy gra w piłkę albo kiedyś grał. 
Ocena : 10/10

2 : 1 - BGP przewyższa jednym punktem!
~~~~~~~~~~~~

No dobrze, to by było na tyle, w tym naprawdę, naprawdę długim poście. Mam nadzieję, że nie będziecie się skarżyć, że jest za krótki :3 
Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się!
PS. Obiecane loga wstawię.. jakoś w niedzielę, bo muszę się uczyć historii, czytać Mitologię i w ogóle.. 

Także cześć! 
/Anae|Zue♥


No super, zrobiłam sobie logo z lookiem, który wam prezentowałam,
ale na innym komputerze i nie pomyślałam, żeby je przesłać na mojego laptopa
;-; 
W następnym poście już będzie, obiecuje!

Zuzia ♥


20 komentarzy:

  1. Program Charles o dziwo nie jest z wirusami,chciałam mieć męskie ciuchy i go pobrałam,lecz na moim komputerze on chyba nie działa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może są różne wersje, niektóre pirackie, stworzone z podstawy Charlesa?
      Wolę się próbować :) Choć może kiedyś spróbuję z komputera rodziców, muahahha.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!
    Seria bardzo mi się podoba! Nie widziałam takiej! Jest #orydżinal.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę nie sprawdzać czy charles działa ;_; Nie chcę widzieć tego nia głupiego w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Charlesa. Fajna seria. Na serio. Nie widziałam nigdy takiej serii. Te zmiany były już dawno, więc każdy raczej wiedział? ;__;
    ~Keyleen/[ala123]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może każdy wiedział, ale główną treścią było aktualne highscores oraz potwierdzenie informacji, że to nie moderatorzy (da się wyszukać) :)

      Usuń
  7. Najlepsza seria. Bardzo pomysłowa - podobne tematyki konkursów, ale nie do końca. :3
    Nie mogę się doczekać Twojej rozmowy z tymi osobami z dużą ilością sc w Highscores. Może to był jakiś lag? Ale raczej nie.
    ~Mónn

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria jest świetna i oryginalna :3 Ona konkursy Mi się podobają, ale fajnie by było gdybyś oceniała też rzeczy, tła.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam zabierać pracy Laniaczowi, wkoncu ona robi Aktualności ://

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!