wtorek, 10 marca 2015

Informacja: konto, posty

Hejs!

Zauważyłam, że jako redaktorka *z tej trójki* piszę najwięcej postów. Więc pora troszkę przystopować Tyno. Posty ode mnie nie będą pojawiały się codziennie. Jakieś 3-4 na tydzień. To na tyle na temat postów. Naszła mnie chęć założenia nowego, kolejnego i niepotrzebnego konta. Zacznę od tego, że nick to - T y n e Q - kto chce może mnie na nie zaprosić, mam mnóstwo wolnego miejsca, nie jak na martynce_p.

Hm... Wygląd? Stawiam na Pastel Goth, kocham go! Dobra, Tyna ogarnij się. Znów, ogar. Dobra, piszemy dalej. Ogólnie to ciepło jest, wiecie? Boże... Co ja gadam. Dziś byłam jeszcze w gimbie. DOBRA, TYNA OGARNIJ SIĘ. Screen profilu? c:


Zerowy level... Ehh, jak ja go kocham. Dobra, mniejsza o niego. Zapraszajcie, pomagajcie i wgl. Ja kończę tego posta, iż był on bardziej informacyjny niż ' postowaty '. Żegnam się z Wami! ;3

't

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Komentarze są po to , aby wyrażać opinie o poście.
      Uważam, że to, co napisałaś, było niekulturalne w stosunku do Tyny.

      Usuń
  2. Druga xD Haha teraz każdy zakłada new konta bo są nowe ciuchy :D
    ~ Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująceee...

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  4. Są new ciuchy!!! To ja zakładam nowe konta, bo jeżeli znikną?... to byłaby jakaś tragedia... :', ( :'((
    Pozdro wszystkie blogerki i blogera :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!