wtorek, 10 marca 2015

Looki dla chłopców, z nowych ubrań początkowych. + Jakie serie?

Siemqa!

Ciekawe kto to pisze... No ciekawe, ciekawe. Wiecie kto? Po co ja pytam, skoro i tak nie wiecie? Tutaj Kubuś. Piszę pierwszego, normalnego posta na tym blogu.
Z racji takiej, iż nie jestem kreatywny, to post również nie będzie świetny, cudowny, najlepszy. Tak w ogóle...
To wiecie jakie dziś święto? Takie, w którym... Nie będę podpowiadał, sami się domyślcie.
Zboczyłem z tematu...(Zboczyłem? Skojarzenia zawsze i wszędzie.) Wracam do posta. Jeśli wiecie, a pewnie wiecie, to doszły nowe ubrania, fryzury i buty początkowe. Moderatorzy wybrali ciekawe ubrania.
Myślę, że teraz można zacząć przygodę z msp, w gustownym stylu. Boże, już tyle napisałem, ale dalej nie przeszedłem do posta. To tak, przygotowałem kilka stylizacji, z tych nowych ubrań.
Przejdźmy do przedstawienia pierwszej z nich:

Stylizacja mi się nawet podoba.
Na pierwszy rzut oka, wydaje się prosta. Włosy zgarnięte na bok w kolorze blond. Bluzka z napisem ,,YOLO'' (Mhm, swag ponad wszystko.) Koszulka jest dość długa. W sklepie jest bardzo popularna, jest w pierwszych listach TOP. Spodnie, nie za bardzo mi się podobają. Są to takie średniej długości rybaczki. Nie przepadam, za krótkimi spodenkami na MovieStarPlanet. Buty? Buty jak buty. Wydają się być dość spore, nawet je lubię. Kiedy robiłem tego looka, to kolor mi się jeszcze wtedy podobał. A teraz jest on taki lalusiowaty. Zmieniłbym go, ale nic już nie zrobię. Look całościowo wypadł nieźle. Dam mu... 8/10.
Zobaczmy kolejną stylizację:

Fajny, podoba mi się.
Włosy są bardzo podobne, ale jednak inne. Trzeba się przyjrzeć. Tutaj postawiłem na czarne włosy, myślę, że pasują tu dobrze. Dalej mamy koszule w kratę. Pod spodem mamy biały podkoszulek, a na nim zarzuconą koszulę z podwiniętymi rękawami. Dodatkowo na prawej ręce mamy dwie bransoletki, lel. Wybrałem kolor zielony, bo... Bo tak mi jakoś tu pasował, nie wygląda najgorzej. Spodnie są zwykłe, czarne, z podwiniętymi nogawkami. Buty są całkiem fajne. Przeszkadzają mi tylko jakieś kropeczki na nich. Nie wyszło źle, oceniam 9/10.
Następny look, to...

No fajny, fajny.
Tutaj pokombinowałem trochę z innymi kolorami, niż tylko biały i jakiś inny.
Wybrałem taki jasny żółty i brązowy (sraczkowaty). Połączenie mi się podoba, wyszło całkiem dobrze. Włosy mi tu nie pasują, niestety. Może nie są najgorsze, ale wybrałbym jakieś inne. Z włosami modzi się średnio postarali, ale nie będę narzekał. Witamy ponownie koszulkę YOLO. W kolorze właśnie takim żółtawym i brązowym napisem. Spodnie są bardzo fajne, lubię je. Oczywiście są w kolorze #sraczkowatym, no bo jakże by inaczej. Buty są niezłe, tylko zmieniłbym w nich parę szczegółów. Jezu, czy mi można dogodzić? W każdym razie, looka oceniam 9/10.

Przygotowałem tylko trzy NORMALNE looki. Ale chwila Kubusiu... Skoro przygotowałeś tylko trzy normalne, to przygotowałeś też jakieś nienormalne? A no tak. Przygotowałem looka, dla pedaua. Tak, nudziło mi się... Zobaczmy go:

O ja cie, a co to za przystojniak? Co to za grzywka ma być? Zakręcona pięć metrów do góry. Twarz oczywiście ciekawa, usta jak malowane. (Dosłownie, malowane...) Koszulka z jakimś naszyjnikiem, która odkrywa klatę. Wszytko jest w jakich kolorach? Oczywiście, że różowych. Do tego dobrałem różowe japonki w białe paski. Look jest w 100% męski. :)
Oczywiście żartuję... Ale może znajdzie się ktoś, komu się spodoba ten look, w to już nie wnikam.

Właściwie to wszystko, co dla Was przygotowałem.
Mam jeszcze pytanie. Chcecie mi zasugerować jakieś serie? Co byście chciały wiedzieć o nas, chłopakach? Fajnie by było, gdybyście w komach podawały pomysły.
A i jeszcze coś. Z racji iż nie umiem robić lóg, to... Chciałby ktoś zrobić mi logo? Byłbym bardzo wdzięczny. Możecie wysłać na pocztę: kuba.kubson@poczta.onet.pl
Z góry dziękuję, hah.
To do następnego posta.


19 komentarzy:

  1. Pierwsza! Pozdrawiam Putina! Czy tylko mi 2 look przypomina ReZiego?? Śliczne look'i, a najlepszy ostatni :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też 2 przypomina ReZiego xd Jak w Minecrafcie xd

      Usuń
  2. Jeeeju!! Najładniejszy ostatni! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedalski najlepszy!!!
    A tak serio, to pierwszy i trzeci :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, muszę napisać to przed przeczytaniem posta...

    Spóźnione wszystkiego naj Najlepszego z okazji Dnia Chłopca!
    A teraz moje życzenia, nie jestem w tym dobra, no ale trza by było złożyć!
    Zdrowia szczyńścia pomyślności
    Niech ci uśmiech na mordzie gości
    Kwiatów, czekoladek i czerwonego Ferrari
    Niech się cieszą mężczyźni jak i chłopcy mali
    Z okazji tego święta wspaniałego
    Życzy ci Izeł wszystkiego najlepszego

    Oho ho, rymy mi wyszły B)
    W takim razie naj naj Kubusiu!

    Idę czytać posta xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha

      Looki są śliczne, a raczej przystojne, tylko ostatni MÓGŁBY być śliczny, ale ten #pedaujestgupiB)
      Jakoż (huehuehue) że mam zaszczyt mieć Kubsonka (hah) w znaj, zrobię ci logo B)

      Usuń
  5. Looki śliczne *.* (wszystkie xd) A ten ostatni...xd Piękny xd
    Spóźnione;
    Wszystkiego Najlepszego z okazji dnia chłopaka! ;3
    A co do serii to mógłbyś prowadzić jakieś Hot or Not (chyba wiesz o co tu #kamanie xd)

    Ps. Fajnie się czyta twoje posty (nawet powitalny *.*)
    ~M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
  6. Looki śliczne *.* (wszystkie xd) A ten ostatni...xd Piękny xd
    Spóźnione;
    Wszystkiego Najlepszego z okazji dnia chłopaka! ;3
    A co do serii to mógłbyś prowadzić jakieś Hot or Not (chyba wiesz o co tu #kamanie xd)

    Ps. Fajnie się czyta twoje posty (nawet powitalny *.*)
    ~M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione wszystkiego naj c:
    Co do posta mam tylko jedną sugestię: unikaj powtórzeń wyrazowych :)
    Najbardziej podoba mi się 1 look.
    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałeś mi, że jesteś kreatywny, a na początku posta to podważyles, no ej.
    Looki są ładne, najlepszy jest ten pierwszy. Drugi nie podoba mi się, głównie przez odcień zielonego oraz spodnie i koszulę (wspólne wrażenie)
    Ostatni jest.. Ahahaha, piękny. XD Jesteś nietolerancyjny, Kubusiu? ><
    Pozdrawiam serdecznie.
    Zue aka Anae ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne looki, podobają mi się (ej no, brawo, mi się mało rzeczy podoba).
    Wszystkiego naj, wiadomo, że mam chiński zapłon.
    Pozdery
    Katy
    #SamWieszKto

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie look'i są ładne. c;
    Ten piąty.. Hmm, ten pedalski.. Też spoko! xd
    Ogólnie świetnie dobierasz kolory. Podobają mi się Twoje #luki.
    Pomysłów na serie nie mam, jak to ja, ale nieważne..
    WSZYSTKIEGO NAJLPESZEGO Z OKAZJI DNIA CHŁOPAKA! - trochę spóźnione, ale zawsze. (:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne look'i, ale #pjontykoffam <33
    Ocena #pjontegoluka (od góry):
    Włosy takie #sexiblond, C.U.D.O *o*
    Twarzy nic nie pobije, nic dodać, nic ująć.
    #klata#róż#naszyjnik <333333
    Białe szorty, MEGA.
    Różowe japonki <33333333
    Ogólnie fajny post c;

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  12. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO O.O
    Suuupeeer dziewczyny :)

    1 LOOK najlepszy *-*
    A ten ostatni... no...
    wolałbym być nagi niż to ubrać *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.... Szanowny Jakubie uważasz, że nie potrafisz pisać postów. Jesteś w ogromnym błędzie ja nie potrafiła bym nawet założyć bloga (heh bez śmiania ) Ten pierwszy Look sweet serio ! Mam pytanko jaki masz nick na MSP? Zaprosiła bym Cię do znajomych (mam mało znaj. bo niedawno założyłam konto. Mój nick to Rocky717 trochę (dziwny)


    Pozdrawiam
    Rocky717

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!