poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Witam na nowo!

No cześć!
Właśnie wróciłam z matematyki. Ech, stwierdziłam, że jeżeli mam wszystkie lekcje odrobione siądę do laptopa. Pierwsze co zrobiłam to weszłam na bloga..BUM! WYNIKI!
Nie mogłam uwierzyć,że taka osoba jak ja będzie pisała na tak wspaniałym blogu! Chciałabym podziękować wszystkim za głosy, to właśnie dzięki nim mogę pisać tu na stałe, dziękuję!
Patrząc na to, od razu mam wiele pomysłów na kolejne posty. Gratulacje należą się także Oliwce, która startowała już trzeci raz i w końcu jej się udało. Katy? Nie poddawaj się, dużo zrobiłaś dla tego bloga, Twoje posty-cudowne! Kiedy będzie kolejny konkurs musisz się zgłosić, ponieważ jesteś cudowna i widać, że bloggerstwo jest Twoją pasją. Będę trzymać za ciebie kciuki! Ten post nie będzie długi, jest informacyjny. Chcę jeszcze napisać osoby, które bardzo mi pomogły:
KATY - razem czekałyśmy na wyniki, wspierałaś mnie, a ja Ciebie, za co Ci naprawdę dziękuję!
OSOBY, KTÓRE PISAŁY MI NA POCZTĘ - to dzięki Wam się tu znalazłam, to Wasza zasługa!
TYNA - bardzo Cię polubiłam i dziękuję Ci za te miłe słowa.
MALINA -  zawsze mi poprawiałaś humor!
OLIWKA - chociaż znamy się krótko, dziękuję Ci za miłe słówka.
Tych osób jest więcej, nie dałabym rady wypisać wszystkich, mimo to DZIĘKUJĘ! ( nie wiem, który raz to powtarzam ;-; )
Przepraszam za screen, ale nie mogę przestać się na to patrzyć.. Nie wiem co na pisać, no seeeerio. Ech, wydaje mi się, że już nie ma sensu dalej pisać i dziękować, bo za dużo tego xD
Więc, paa, Florka|Weroo|Florcia ♥


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty weź wgl nie komentuj, bo nie wytrzymam zaraz :)

      ~LolkaaaXD

      Usuń
    2. Albo możesz komentować, ale nie masz po co...

      Usuń
    3. Ona tylko wyraziła swoją opinie, więc jest po co. Fakt mogła to w łagodniejszy sposób napisać, aczkolwiek to nie powód do zakazywania jej pisania komentarzy.
      Pozdrawiam, Anielline!

      Usuń
    4. Ola? Nie wiedziałaś, że nie można wyrażać swojej opini, bo zostanie się shejtowanym przez takie osoby jak ta nad tobą *-*

      ~1szymon102
      #OREFUAR!

      Usuń
    5. Boże :o chodzi mi tylko o to żeby wyrażała opinię nie w taki sposób... bo to chamskie i tyle!

      ~LolkaaaXD

      A ty 1szymon102 sie nie wtrącaj de*ilu -.-

      Usuń
    6. Chamski? Czyli lepiej napisać "Wypierdalaj, bo nudno piszesz!"? Według mnie ona w "dobry" sposób wyraziła swoją opinie. SWOJĄ opinie.

      Usuń
    7. Jeżu po co to pisałam. Ile komentarzy. LolkaaaXD FejmXD zrozum, że wyraziła swoją opinię. Szymon I nie jest debilem, bo on TEŻ WYRAZIŁ SWOJĄ OPINIĘ. Jedynie debilem to jesteś TY, bo czepiasz się mojego komentarza, w którym napisałam swoją opinię, na temat post Weroniki. To co napisałam nie było chamskie. Komentarz wyżej ma rację. Nie chcę się kłócić, ale zrozum, iż wyraziła swoją opinię. Dziękuje za zrozumienie, ale wiem, że tego nie zrozumiesz.
      #Indo
      DX

      Usuń
    8. *Jezu
      *Wyrazilam
      *Saymon I
      *

      Usuń
    9. Debilem go nazwałam, bo sie jara tym że ludzie piszą o nim posty, jaki on jest! Ok wyraziłaś opinie ale słuchaj: nie chce tak ciągle obraniać Florence, ale nie rozumiem czm piszdsz ,,nudny post". Może by tak jakaś kropka, jakieś sorry, ale wyrażam swoją opinie? Bo takie wyrażanie opini jest wredne! Szymon mnie denerwuje bo wszedzie widze jego komentarze! Jak by był najmądrzejszy z nas wszystkich! I nie, nie w dobry sposób. Przepraszam ale jakoś trudno mi było tego nie skomentować, bo jej posty nie mają nic złego i nie mają różnicy od innych (innych redaktorek)... A co chwilkę ja Cie jakoś nie lubie, nudny post.

      ~LolkaaaXD

      Usuń
    10. Po pierwsze. Nie jestem zła na Indo, ok? Rozumiem, wyraziła swoją opinię. Prawda jest taka, że każdy ma swoje zdanie i ona ma właśnie taka. Napisałam to po to, abyście się tutaj nie kłóciły, zakończmy temat?
      Pozdrawiam Florka|Weroo|Florcia ♥

      Usuń
    11. OK. Skoro Tobie Weroo to nie przeszkadza to OK, ale można komentować komentarze ;D Kończmy temat skoro tak.

      Usuń
    12. Lolka, przecież komentarze są po to żeby komentawać.
      A, dopiero teraz zauważyłam, że napisałaś "kończmy temat" ale jakby co chciałam Ci jeszcze powiedzieć, żeby nie było dalszych kłótni.
      Nie chce mi sie pozdrawiać xD
      Pauli2k

      Usuń
    13. Chodziło mi o to, że koniec tematu, ale z kłótnią na temat tego co napisała Inde ;) xD
      Pozdrawiam, Florka|Weroo|Florcia ♥

      Usuń
  2. Hihi, zasłużyłaś ^^

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha.. Może ty nie komentuj, ok?
      Ma takie prawo jak ty! ,-,

      #Werr

      Usuń
    2. Kasiu, a wiesz może dlaczego ona tak napisała? Hym?
      Pozdrawiam, Anielline!

      Usuń
    3. Zasłużyłaś, było do Florence... że zasłużyła na wygraną, nie mówie że Ty zasłużyłaś na moją odp...

      Usuń
    4. Ja w przeciwienstwie do Cb napisałam nlrmalny komentarz, a po drugie to gdybym chciała coś przekazać że mi sie nie podoba to bym to inaczej ujęła.

      Usuń
  3. Indo nie czytaj jej postów w takim razie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha?
      Mowie slusznie, bo potem ona moze sie smucic.
      Chyba ze nawet ich nie czytasz a wchodzisz hejtowac... To spk.

      Usuń
    2. To samo usiłuję wytłumaczyć pod jej komentarzem :D

      Usuń
  4. Gratulacje!
    .
    .
    .
    No co by tu jeszcze powiedzieć. No nie jesteś moją ulubioną redaktorką - sory, aczkolwiek wolę być szczera.
    Pozdrawiam, Anielline!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no tak właśnie Indo mogła napisać, a nie głupie dwa słowa które mg ją obrazić.

      Usuń
    2. Dobra, dobra, skończmy już sprawę Indy.
      Wiem, to nie mój blog, więc nie powinnam się wtrącać, ale nie lubię, gdy z komentarzy robi się czat....

      Usuń
  5. Super, że się dostałaś ! :)
    Ogromne gratulacje! ♥
    Świetne posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! •^-^•
    Masz bardzo fajne posty ♥
    ~Jes

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!