wtorek, 21 kwietnia 2015

Dostałam się?

Cześć ♥



Tutaj Oliwia. Przepraszam za to, że nie napisałam posta. Poprawię się. Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ jestem już tutaj na stałe! Teraz ochłonęłam, gdyż byłam na angielskim. Moja reakcja była dość dziwna, ale sami rozumiecie - szczęście jest wielkie. Otworzyłam laptop po męczącej gimnastyce. Pomyślałam, że już nic nie może się fajnego zdarzyć. Zobaczyłam wyniki - zamarłam. Bałam się, że zawaliłam. Po raz kolejny. Jednak nie, przeczytałam mój nick. Zdobyłam drugie miejsce! Skakałam po domu jak szalona i krzyczałam w niebo głosy (boję się, że sąsiedzi źle zareagowali ...). Lecz do trzech razy sztuka! Za pierwszym się nie udało, za drugim też niestety nie, ale teraz! Bardzo się cieszę i dziękuję każdym, który na mnie głosował. Gratuluję również TheFlorence. Na pewno będzie się nam miło razem pisało jak dotychczas :) Gratuluję też Katy, która nie dostała się do załogi, ale pamiętaj - do trzech razy sztuka! Chciałabym także przywitać się z całą załogą bloga (hej, cześć, witam itd.) i podziękować WSZYSTKIM, którzy postanowili oddać głos na tą małą dziewczynkę, która spełniła swoje marzenia. Dziękuję! Już za niedługo pojawi się post. Mam już kilka pomysłów. Chcę również podziękować wszystkim, którzy komentowali moje posty i moim przyjaciółkom z blogów i z reala (mówię tutaj o Monnie D, czyli Mai), którzy wierzyli we mnie od samego początku do końca. Za trzecim razem się udało! Spełniłam swoje marzenie! No, a teraz kończę, bo muszę zmierzyć się z matematyką (moim wrogiem number 1, ale cichoooo). Jeszcze raz bardzo dziękuję! Pozdrawiam i ... do zobaczenia! :)

7 komentarzy:

  1. Głosowałam na Ciebie i Florence c: Życze powodzenia w blogowaniu! :)

    ~lolkaaaXD

    Pierwsza!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwka <3
    Dostałaś się!
    Zagłosowałam na ciebie z laptopa, komputera, mojej komórki, mojej siostry komórki, mojego taty komórki oraz z komórki mojej mamy. Czekam na następnego posta! :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle tak jakoś cię nie zabardzo lubię...hyymmm...ale gratulacje...szkoda że ja nmg się tu dostać ;(;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Głosowałam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwko, gratuluje, aczkolwiek mam nadzieję, iż nie zostawisz nas na blogu Emily :D.
    Pozdrawiam, Anielline po dobrej kłótni z chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu! Nie zostawię was! :)

      Olka, olliwka1000

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!