wtorek, 21 kwietnia 2015

Gratuluję + Ujawniam moją mordę tutaj XD + Przerwa...

Hallo!
Tutaj Malina. Po szlabanie, nareszcie, ćśi.
Wew, pierwszy raz legalnie na tablecie od tygodnia (6 dni, ale cii) i... Ten tydzień nie był miły, ale nie będę gadać co się stało! Nieliczni wiedzą. Nieważne kto, co się stało, apff. Moja sprawa. Chciałabym podzękować tym osobom, które mnie wspierały czyli:
- Karoli
- Laniaczowi
- Lamie
- Luizie
- Kathey
Dziękuję, to na prawdę duuuuu(...)uużo dla mnie to znaczyło, same wiecie w jakim byłam stanie eeeee nie ważne. Kocham Was!!!♥
(Ostrzegam, post krótki)
Eee co więcej?
A..
Gratuluję TheFlorence (Florcia, Florka ( ͡° ͜ʖ ͡°)), olliwce1000, oraz Kartoflowi (bo się dostała na okres próbny, a to jest wielkie osiągnięcie!) - gratuluję Wam dziewczyny! Spisałyście się na medal. Na Nobla nawet.(?) Eeee co by tu... Aaaa, podajcie mi swojego Facebooka, jeśli możecie! :3 Gdzie tam chcecie, he he.
Co by tu więcej, hmm...
Aaaa...
Beee...
A.
Chcę Was poinformować, że robię sobię przerwę w blogowaniu. (ĘĘĘĘĘĘĘmilą) Brejktajm (xd) będzie trwał jakiś tydzień, nie więcej. Chcę odsapnąć po tej sytuacji #nieważnejakiej. Zrozumcie mnie, plox. Kel, co do wywiadu - Natak, przeprowadzę go z Tobą najprawdopodobniej w tą sobotę. Szykuj się. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Do gadania więcej nie mam, więc się z Wami żegnam... Moi zdjęciem! Bez filtrów, czyli najprawdziwsza ja.

























































































































































































TADAM!

Tak, koszulka Guns N' Roses. XD
Wyszłam jak pijak. XDDDDD 

18 komentarzy:

  1. Ładna jesteś. Jestem ciekawa jaka sprawa, ale nie powiesz. Szkoda, że robisz przerwę.
    #Indo
    DX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt przyjemna, więc nie chcę mówić (;
      `m

      Usuń
    2. Wow, odpisałaś. Jaram się, haha. Nie, no spoko. Nie będę miała do ciebie 'żalu'.
      #Indo
      DX

      Usuń
    3. Tylko sie nie spal XDDDDDDDDD
      Nie no, ok, miałaś prawo spytać. C:
      `m

      Usuń
  2. Śliczna *-* Hahaha, jakbyś zobaczyła mój ryj xD
    `C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xd Oj, nie przesadzaj xd Na pewno jesteś ładna ♡
      `m

      Usuń
  3. Śliczny ryj xD szkoda że robisz sb przerwe ;_;

    ~lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz mordkę xD :* tylko szkoda, że robisz sobie przerwę, bo bardzo lubię twoje posty ale rozumiem. :)
    ~herna76

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam Facebooka :p
    Więc Ci go nie podam c:
    :p
    Ładna jesteś.
    Coś jeszcze miałam napisać, coś mi umknęło.... xD
    Dobra, spadam, jak se przypomnę to napiszę xD
    PoPoPozdro. c:
    #chybawieszkto #iksde

    OdpowiedzUsuń
  6. #jesteś #śliczna #wew #nawet #bardzo #bardzo #bardzo […] #bardzo.

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzaluwa jusz nje ras ci poftażauam rze jezdesi za uadna ale ńe! Kórka!
    Weś kórde tom bluskom śe ńe hfal fszyscy wjedzom rze kohasz jeden de ;//

    BOŻE EJ TEGO NA GÓRZE NIE BYŁO NIE
    BO KURDE COŚ MI ODBIJA

    A w ogóle dobrze trafiłam z 1D? B))
    Hihi, nie no, szarcik.

    Opowiem wam #suchara.

    Co mówią księża wchodząc do hotelu?
    Obdarzcie nas pokojem XDDDDD

    Kórka, serio muszę się położyć spać. ://
    I no, ten, śliczna jesteś :<<<

    A z tom bluskom to był szart. Bluska fajna, lóbje Gunsów. Ale wolę Eminema c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, mi też coś odbija. XD
      v
      v
      v
      Patrz 2 komy niżej D:



      xD

      Usuń
  8. Śliczna jesteś ;))
    Pozderko, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lool!
    Ukradłyście mi włosy! WSZYSCY macie takie ciemne włosy! (Jak ktoś nie ma to sor) Ja też! Czarne włosy to moja wizytówka! X-O

    Macie mi je oddać, słyszycie?! ;)












    #FOCH
    #FOCH
    #FOCH














    Co mi odbija? XD

















    Dobra, żart ;)









































    Dobra, nie #obraszam się.
    Lel.
    Hihi.










    Wybaczam Wam xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!