wtorek, 21 kwietnia 2015

" Sprzedam konto na MSP! " - Q&A Tyny!

Hejs!

Dzisiejszy post będzie (chyba) bez obrazków. Postanowiłam zorganizować jednopostowy (lul, nie podreśla) kju end ej. Tylko, że to Q&A Tyny - jak podejrzewacie dodam coś do niego. Nominuję potem 3 osoby do odpowiedzenia na moje pytanka! xd Dobra, zaczynajmy!

1.Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Można się tego dowiedzieć w notce, którą już pisałam. Trzeba wpisać w wyszukiwarkę postów: historia msp. 

2. Ile lat grasz w MSP?
Moje pierwsze konto założyłam jakoś w lutym 2011 roku.

3. Gdzie pisałaś, piszesz i gdzie chcesz pisać?
Jeśli chodzi o to gdzie pisałam, to będzie tak:
szaloneee-msp.blogspot.com
zwariowaneee-msp.blogspot.com
zadnenudy.blogspot.com
Piszę:
razem-o-msp.blogspot.com
abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
Chcę:
moviestarplanet.blogspot.com 
Tak, wiem chcę rzeczy niemożliwych, hehe!

4. Ulubiona MS?
Zdecydowanie... nie mam jej! Lubię sporo osób! :)

5. Ulubiona redaktorka?
Moją ulubioną redaktorką jest Karolina oraz Malina i... Eehhh, wszystko dziewczyny z załogi! 

6. Kiedy zamierzasz odejść?
Nie wiem, to nie zależy tylko ode mnie. Również od Was.

7. Sprzedajesz konto?
Może kiedy umrę :*

Na moje pytania odpowiedzieć ma (może):
- Abieska (no ploseeee :*) ♥
- Tuńczykeł :3 (podaj potem link gdzie napisałaś)
- Zueśkę (możesz w komciu :D)

Pytania:
1. Co zmieniłabyś w MSP? Co sądzisz o zmianach jakie obecnie do nas "przyszły" ?
2. Kto jest Twoją ulubioną redaktorką? 
3. Kiedy zamierzasz odejść?
4. Umiesz robić loga, itp.? Stosować różne programy graficzne? 

To tyle :3 

Wiem, post z d*py :( Przepraszam, brak mi weny. Przerwa? Tak, będę ją miała.

Przerwa Tyny: od 4 maja (poniedziałek) do 8 maja (piątek). Powód? Brak weny, wycieczka klasowa.

Nie będzie mnie, więc wiecie :)

Paaa! ;**


5 komentarzy:

  1. Nominowalas mnie, czuje się zaszczycona :** Dzięki!

    Fajne Kju end Ej, ale skoro to bylo Tyny, myślałam, że będzie coś bardziej szalonego (bez skojarzeń, które oczywiście mam ja, plox) No cóż, taki lajw.

    Odpowiedziiii (witajcie w naszym poradnikuuu ~kraina grzybów)!11
    1. E. Napewno usunelabym kratki. To tak na wstęp, wiesz. Co do tego, co myślę o nowych zmianach, większość niezbyt mi się podoba. Zmieniłabym... Hm, nie wiem. Nie gram już w Msp,także nie pamiętam, co ja tam kiedyś chciałam zmienić :((((
    .2. Ulubiona redaktorka? No ty! Kiedyś był też ktoś inny, ale ale.. Kel, nieważne. No, podobają mi się tez posty Lamy i Abieski.
    3. Odejść z czego? :V bo z rkg (Tuńczykowy skrót) juz odeszłam :V
    4. No, umię, ale nie powiedziałabym, że są świetne. Całkiem nieźle radzę sobie też w gimpie i różnych programach graficznych internetowych.

    Dzięki za pytank@!! To tyle, pa!11
    ~Złe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, to miałam się pytać czy oglądali coś? XDDD
      Nie rozwalaj, znuf.
      Przecież, pisałam Ci na fb XD

      Usuń
  2. Dzięki za #nom #nom nominację. :3 XD
    Fajne #kjuendej.

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyna, też chcę Cie na fb :(
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!