wtorek, 21 kwietnia 2015

Nominacja od Tyny - Q&A Abi!

 Hey! Tu znowu Abieska i dzisiaj chciałabym zająć się Q&A, do którego zostałam nominowana przez jedną z redaktorek - Tynę. Powiem szczerze, że nie przepadam za tego typu akcjami. Moim zdaniem to takie lekkie "zapychacze". Meh, ale mimo wszystko postanowiłam wziąć w takim jednym wydarzeniu udział.
Zaczynajmy!

1. Co zmieniłabyś w MSP? Co sądzisz o zmianach jakie obecnie do nas "przyszły" ?
Pamiętam, jak takie pytania zadawałam osobom, które udzielały mi wywiadu. Na pewno wprowadziłabym więcej porządku, ale takiego... uzasadnionego i potrzebnego. Cenzura tylko NIEKTÓRYCH słów byłaby wskazana, a także lepsza organizacja forum. Brakuje mi takiego uporządkowanego pola wypowiedzi, jak np. na  slodkiflirt.pl. 
 Co sądzę o zmianach? Z większością już się zaznajomiłam. Kiedyś przeszkadzały mi diamenty, teraz już nie obdarzam ich taką nienawiścią, są mi obojętne. Przeszkadzają mi tylko bugi, które powstały w wyniku wprowadzenia zmian.

2. Kto jest Twoją ulubioną redaktorką? 
Matulu kochana, jak ja nienawidzę takich pytań. Powiem tyle - to jest moja prywatna opinia i nie chcę jej wygłaszać publicznie. Każda redaktorka ma swój własny styl pisania, własne rozplanowanie serii i tak dalej. Nie potrafię ich za bardzo porównać, a tym bardziej wybrać ulubienicę.

3. Kiedy zamierzasz odejść?
Dziwne pytanie, serioooo. Nie wiem. Coś mnie tu ZAWSZE będzie trzymało.



4. Umiesz robić loga, itp.? Stosować różne programy graficzne? 
Myślę, że obecny wygląd bloga oraz moje logo są odpowiedzią na to pytanie. :) Korzystam z gimpa, jednakże dzisiaj pobrałam wersję testową Photoshopa. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. :>

 Z racji, iż ostatnio jestem laikiem jeśli chodzi o sferę blogową, nominuję każdego z Was do Q&A. Będziecie mogli napisać, że dostaliście nominacje od Abieski, wow. XD

Oto zestaw pytań:

1. Jak myślisz, czy MSP to gra, która znajduje się wysoko w światowym rankingu gier przeglądarkowych?
2. Co sądzisz o zachowaniu użytkowników?
3. Co sądzisz o sekach? To ułatwienie czy niszczenie gry?
4. Jaka jest twoja ulubiona rzecz lub funkcja na MSP?
5. Usunęłabyś/usunąłbyś się, gdyby na MSP...? Dokończ zdanie i uzasadnij swój wybór.
6. Kto Twoim zdaniem powinien mieć 1 miejscu w polskim rankingu moviestars?
7. Częściej sama/sam tworzysz kreacje czy korzystasz ze stworzonych przez kogoś innego looków?
8. Co sądzisz o konkursach na MSP? Dla Ciebie to nowa dostawa ciuchów i animacji czy możliwość zdobycia VIPa poprzez stworzenie pracy konkursowej?

 Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał i wiele osób przyjmie moją nominację. Byee! :*


7 komentarzy:

  1. 1? A tak w ogóle to super post! :)
    ~Klaudia
    ~sara emo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :333

    ~LOLKAAAxD
    3...

    OdpowiedzUsuń
  3. A no tak. Ładne logo.

    ~lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jak myślisz, czy MSP to gra, która znajduje się wysoko w światowym rankingu gier przeglądarkowych?
    -Myśle że nie. Bez przesady xD
    2. Co sądzisz o zachowaniu użytkowników?
    Mam sporo fajnych znajomych, ale większość jest straszna. Nie chodzi mi o brak pomocy, tylko o to jak się do mnie odzywają, jak nie dam prezentu (za nic)
    3. Co sądzisz o sekach? To ułatwienie czy niszczenie gry?
    Sama je robie. Przykre jest to, że seki pojawiają się w TOP zamiast świetnych filmów innych, nawet użytkowników z 3 levelami. Robią czasem niesamowite filmy, ale nie są w TOP.
    4. Jaka jest twoja ulubiona rzecz lub funkcja na MSP?
    Pisanie na forum.
    5. Usunęłabyś/usunąłbyś się, gdyby na MSP...? Dokończ zdanie i uzasadnij swój wybór
    Usunęłabym się, gdyby na MSP usunęli forum. Lubie pisać na nim że oglądan wszystkim filmy. Potem inni mi się odwdzięczają za pomoc. Gdyby nie było forum było by trudniej znaleźć kogoś kto gra aktywnie a nie jest w moich znajomych.
    6. Kto Twoim zdaniem powinien mieć 1 miejscu w polskim rankingu moviestars?
    Nie zmieniłabym go. Alicja powinna nadal być na 1 miejscu.
    7. Częściej sama/sam tworzysz kreacje czy korzystasz ze stworzonych przez kogoś innego looków?
    Raczej sama. Musi to być zwykle idealne co do mojego stanu z pieniędzmi... zwykle ich nie mam. Nie robie looków, wymyślam na bieżąco.
    8. Co sądzisz o konkursach na MSP? Dla Ciebie to nowa dostawa ciuchów i animacji czy możliwość zdobycia VIPa poprzez stworzenie pracy konkursowej?
    Myśle że najważniejsze są nowe ciuchy. Nie mam szans na wygranie Vipa w konkursie.

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!