środa, 22 kwietnia 2015

Oceniamy stroje MovieStar ze strony głównej! + Co sądzisz o zmianach? Gracze odpowiadają. + O MSP jest głośno! Czyli strony o MSP na fb! + Gadania Tyny - co u mnie?

Hejs!

Z tej strony Tyna, chodź myślę, że wiecie to już po powitaniu! Co dla Was dziś przygotowałam? Ocenianie look'ów ze strony startowej i Wasze odpowiedzi, dotyczące zmian na MSP. Myślę, że notka Wam się spodoba, ponieważ moje dotychczasowe notki od jakiegoś czasu były bez sensu oraz nudne. Hhhm, a co u mnie? U mnie jest OK, wczoraj kupiłam sobie buty, podróbki air max'ów. Czemu podróbki? Iż takie jak ja chciałam kosztują powyżej 400 złoty, a ja jadę na wycieczkę w góry, więc wiecie... A nie chciałabym ich tak to brać (żeby nie zniszczyć), dlatego kupiłam takie. Są szaro-biało-czarno-zielone (zielony odblaskowy). Dobrze, nie będę Was dłużej zanudzała, haha! Pora na post!


Zacznę od tej pięknej paniusi, potem przyjdzie pora na tego ów pana. 

Włosy: Hhhhm... Pamiętam, jak kiedyś były strasznie modne. Każda MovieStar je miała! Jednakże te włosy do tego stroju pasują. 10/10
Bluzka + Spódniczka: Oceniam je razem, iż tworzą " mundurek ". Jeśli chodzi o bluzkę - ładna, natomiast spódniczka - prawie świetnie do niej pasuje! Tak minimalnie za mała, ale cóż - jest w miarę dobrze. Wow, mogę ująć, że to pasuje. 20/20
Buty: Wszystko w nich jest dobrze. Wszystko, oprócz skarpetek - bez nich było by lepiej. Albo zmienić je na inny wzorek (w sklepie jest mnóstwo butów ze skarpetkami, kochani!). 9/10
Dodatki: Jeśli chodzi o dodatki jest tu tylko opaska na włosy. Pasuje. 10/10
Kolorystyka: Różowy, fioletowy i biały. Hhhm, muszę powiedzieć, że pasują do siebie. Jest ok! 10/10
Twarz: Klasyczna twarzyczka moderatorów! Mianowicie, w skład wchodzą - oczy dla VIP (no bo jak inaczej); nos z piegami; fioletowe (?!) usta. Zmieniłabym ich kolor.  9/10
Ogólnie: Strój do siebie pasuje, wszystko w nim współgra. Gdybym miała coś zmienić - zmieniłabym skarpetki. 10/10

Zdobyte pkt - 78/80! Szóstka minus! Brawo!

Pora ocenić teraz ów chłopaka. Co ja sądzę o jego stroju? Pora się przekonać!

Włosy: Są ładne. Kiedyś strasznie je lubiłam, szczególnie jak chłopaki mieli je na sobie. 10/10
Bluzka: Klasycznie! Czyli bejsbolówka z białą bluzką. Fajnie! 10/10
Spodnie: Luźne, takie chłopięce... Jestem za! 10/10
Buty: Znów klasycznie - czarne, chłopięce trampki. Super! 10/10
Dodatki: Brak... Lecz chyba dobrze! Strój wygląda ładnie, kolor żółty na bejsbolówce zwraca uwagę na strój! 10/10
Kolorystyka: Hhm... Jakie są tu kolory? Dobra, liczymy: brązowy, czarny, fioletowy, biały, szary... Pięć kolorów, jednakże nie ma się co martwić - wszystko ze sobą gra. 10/10
Twarz: Na twarzy ów chłopca mamy piegi, niebieskie usta oraz zwykłe oczy, koloru niebieskiego. 10/10
Ogólnie: Strój jest... dość powtarzający się na MSP. Jest popularny, ze względu na bejsbolówkę - mnóstwo chłopaków ma je w swojej szafie! 10/10

Zdobyte pkt - 80/80! Wow, max! Szóstka!


A co z resztą ludzi? Hhhm, ich też wypadałoby ocenić. Oceniać będę od strony lewej, jednakże - ocenię tylko dwie osoby. Chłopaka, od lewej i babę. Gotowi?
Zaczynam od tego chłopaka:

Włosy: Heh, znów klasyk na MSP. Mnóstwo chłopaków (oraz dziewczyn!) je ma! 10/10
Bluzka: Taka... Hhhm, mało chłopięca, powiem szczerze. 5/10
Spodnie: Zwykłe, szare. Mam taką samą opinię co do tego chłopaka, co wcześniej oceniłam. 10/10
Buty: Fioletowe trampki! Jej! Nie... Serio? 5/10
Dodatki: Każdy " fejm " musi mieć w swojej szafie okulary, oczywiście - ze złotą oprawką! Cóż... Nie kręci mnie to jakoś. 8/10
Kolorystyka: Panie, no hm, wszystko się klei. Ma pan ode mnie - 10/10
Twarz: Hhhm, klasyk. 10/10
Ogólnie: Wszystko się klei, podoba mi się! Ładnie! :) 10/10

Zdobyte pkt - 68/80! Piątka, minus! Brawo! 

Pora ocenić panią na środku...  Gotowi? 

Włosy: Królestwo loków! Fajnie! 10/10
Bluzka: Hhhm, podoba mi się -  czyt. ujdzie. 10/10
Spodnie: Lecimy do wojska, kochani? Idzie ktoś ze mną? 10/10
Buty: Idziemy tym razem pobiegać! Idzie ktoś ze mną? 10/10
Dodatki: #czapka #kolczyki #maskara - jaki fejm!11 O julu!!11 10/10
Kolorystyka: Omg! Ile tu kolorów! Zdecydowanie za dużo! Ja dałabym tylko szary, czarny i ten pomarańczowy na bluzce... Za dużo! 5/10
Twarz: Ładna, nie mam na co narzekać. 10/10
Ogólnie: Jak wspominałam - jest za dużo kolorów. Ja bym dała max. trzy, niestety, ale taka prawda - przeładowane! 5/10

Zdobyte pkt - 70/80! Piątka, minusik! Oby tak dalej!


Dobrze, pierwsza część mojego posta już za Wami oraz za mną. Zadałam paru użytkownikom na MovieStarPlanet następujące pytanie:

Co sądzisz o zmianach, które są w naszej grze?

Zapytałam 15 osób, jednakże tylko od tylko 4 (sprawdzam), o jednak 5 na nie odpowiedziało. Na następujące pytanie odpowiedzieli/odpowiedziały: Martynisia, iwka01, beautyisinyou, Wika8092 (jakieś numerki, ehh), Lamcia. Jakie odpowiedzi uzyskałam? Oto one:

  • Martynisia: Sądzę, że są dobre i fajne, ale powinni przywrócić rośliny, które były dawniej na MSP i mogliby też zrobić listę życzeń animacji. 
  • iwka01: Są ok, ale mogą coś jeszcze zmienić, np. w wyglądzie.
  • BeautyIsInYou: Uważam, że zmiany są nie potrzebne. Powodują one lagi, które nie pozwalają mi grać. Jedyna zmiana jaka mi się podoba to zdjęcia - mogę przesyłać swoje fotki, a znajomi - skomentować je! :)
  • wika: Lubię je, podobają mi się. Czekam na kolejne! :D
  • Lama: Eh no, ok. Według mnie większość jest nieudana. Kartki, Pixy Star, cisza nocna... Fajnym upiększaczem naszej gry jest funkcja dodawania zdjęć. Więcej nie pamiętam, skleroza xd
Jak widzicie - większość opinii jest na nie. Martyna sądzi, że powinni przywrócić rośliny (czyli na nie), iwka pisze - że mogliby coś zmienić (czyli na nie), biny uważa, że tylko zdjęcia są ok (czyli na nie), wika - lubi (czyli na tak), Lama - tak pół na pół (daję na nie, hehe). Czyli 80% zapytanych MovieStar, pisze, że zmiany są niepotrzebne i nie fajne. Natomiast 20% jest na tak. Co ja sądzę o zmianach? Jestem za Lamą (lel, pierwszy raz, hehehehehhe).


Jak podejrzewacie - MSP ma wielu fanów. Niektórzy z nich tworzą strony na stronach społecznościowych, np. facebook - strony o MSP. Dziś pokażę Wam przykłady. Gotowi jesteście? 


Ta strona nazywa się MovieStarPlanet Polska. I teraz rzecz, która interesuje większość z Was - czyli liczba lajków. Wynosi ona prawie 3 tysiące. Brawo! :) Jeśli chodzi posty - są rzadko, jednakże pisane są starannie. Zapraszam do polajkowania!


Kolejna stronka nazywa się Moviestarplanet.pl. Taka klasyczna nazwa, heh. Posty na stronce są mało systematycznie (teraz nie ma). Abi nawet polubiła, haha! :) Bardzo ładny nagłówek oraz avatar. Rozwala mnie to pod nazwą Sportowiec, wow. Strona ma ponad 12 tysięcy like. 


16 tyś lajków! Wow! Strona nazywa się MovieStarPlanet. Jednakże, jest ona pisana w innym języku. Czy warto dać like? Cóż... Malina lubi, to ja też! ^^

Podaję Wam tylko trzy przykłady, ponieważ w internecie jest ich wiele, wiele więcej. Wystarczy wpisać (np. na facebook'u; podejrzewam, że większość z Was posiada) takie coś: moviestarplanet. Na 100% znajdziecie fajniejsze stroni, niż te co ja Wam podałam. A może założycie swoją? ^^


Kochani, ja muszę kończyć już ten post. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Zanim skończę, napiszę co u mnie (heh). Ostrzegam - ten akapit może być długi.Jeśli chodzi o przerwę - będzie to przerwa ze względu na brak weny z mojej strony, jednakże jadę również na wycieczkę. A na telefonie nie napiszę jakiejś super, ciekawej oraz oryginalnej notki. Zamierzam sobie kupić internet, więc będę na blogu, będę komentowała - lecz postów pisać nie będę. Chyba wytrzymacie, co? Po przyjeździe w wycieczki, podejrzewam, że będę zmęczona nią i pójdę spać (wracam w piątek wieczorem), ale i tak będzie weekend. Kiedy wyjeżdżam? Z tego co wiem, wyjeżdżamy 4 maja. Na pięć dni. Dokąd? Właściwie to... nie wiem. Wiem, że w góry. Któregoś dnia (chyba 2 lub 3) jedziemy do Pragi, na jeden dzień. Może coś kupię (raczej na pewno). Od jednej babci i dziadka dostałam 200 koron i od drugiej dostanę w następnym tygodniu - tyle samo. Oczywiście - będę robiła zdjęcia, może niektóre wstawię, jeśli będziecie chcieli. Jedziemy do Skalnego Miasta również. Cóż, muszę Wam powiedzieć, że nie mogę się jej doczekać. Wszystko kręci się u mnie w ten sposób: wstaję, szkoła, wracam do domu, lekcje & nauka, komputer & telewizor (w godzinach późniejszych), sen. Taka nuda, m a s a k r a. Babcia obiecała mi, że kupi mi żel do mycia rąk, tylko bez wody. Raz mi kupiła i jestem z niego zadowolona. Tak więc, oby tak dalej. Moją lekturą na wieczory jest Historia Żółtej Ciżemki, lubię książki, jednakże ta do gustu mi nie przypadła. Ciężko ją się czyta, te dialogi. Na jutro mama kupuje (lub już kupiła) kartki A3, na plastykę - będziemy robić jakieś plakaty. Dobrze, nie będę już Was zanudzała, w końcu to blog o grze MovieStarPlanet. Mam nadzieję, że nie jesteś Karolina z ł a, za to, że napisałam troszkę o mnie (iż to blog o MSP). Dopsze, ja lecę! Paa! :**

Pytania:
1. Co sądzisz o długości tego posta?
2. Podobał Ci się on? 


PS: I ogromne serducho na koniec posta.
PPS: Bo Was kocham! ;*

♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥

7 komentarzy:

  1. Super post, jesteś moją ulubioną redaktorką ;3
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jezu, Martynisia <3
    <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM DLUGIE POSTY. ❤
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! :)
    Życzę udanej wycieczki! 👍👍

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo podobał mi się ten post, przepraszam, taka jest moja opinia. To znaczy, początek był w miarę, a koniec już trochę przynudzający. Ale, może być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post może i nie był długi, ale tytuł - owszem, nie mam nic do gadania. Już po takim długim tytule, o ja biedna, "namęczyłam się" czytaniem, i nie chciało mo się wejść w posta. No, ale weszłam xD Jeśli są jakieś błędy, to sorry.
      Pauli2k

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!