środa, 22 kwietnia 2015

Konkurs, oceniamy looki z TOP oraz wywiad z Moda na 102!

Hejo!
Nie wiem już jak się witać, wszystko mi się podoba..Ale przejdę do posta, ponieważ na dzisiaj przygotowałam trzy rzeczy, tematy? Zacznę od konkursu. Postanowiłam, że zorganizuję. Więc jak to wszystko będzie polegało?
Pod tym postem piszecie swoją nazwę na MSP ( najważniejsze c: ) i opowiadacie o swojej pasji. Nie musi być to długie, jeżeli będzie krótkie nic się nie stanie. Wydaje mi się, że konkurs jest w miarę łatwy. Może teraz napiszę jakie nagrody można wybrać?
1 miejsce - Specjalne Pozdrowienie, 5 prezentów z listy życzeń, 5 autografów, rola w filmie.
2 miejsce - 7 prezentów z listy życzeń, 5 autografów, rola w filmie.
3 miejsce - 5 prezentów z listy życzeń, 3 autografy, rola w filmie.
4 miejsca - 4 prezenty z listy życzeń, 3 autografy, rola w filmie.
5 miejsce - 3 prezenty z listy życzeń, 2 autografy, rola w filmie.
Każda osoba, która weźmie udział dostanie prezent pocieszenia :')


To tyle z pierwszej części. Drugą są looki. Postanowiłam, że ocenię trzy, które znajdują się w TOP.
Pierwszy należy do 1szymon102
Bardzo mi się podoba. Zdobył on aż 560 love it, ale cóż, zasłużył.
Za całość można uzyskać 40 pkt.
Bluzka, spodnie - moja ulubiona, piękna. Spodnie również. Jedyne co mnie tu gryzie to jest to, że czarny się ze sobą zlewa, ale mimo to jest cudnie! 9/10
Włosy - nie za bardzo je widzę, ale wydaje mi się, że pasują to looka. Chwila, rozkładam go, look c:
Tak, włosy są cudne, pasują i ładnie wyglądają! 10/10
Dodatki - z tego co tu widzę są uszy, czapka, tatuaże, kokardka, kolczyk, piegi. Jest ich naprawdę sporo, mimo to wyglądają naprawdę ś l i c z n i e. 10/10
Buty - nie należą do moich ulubionych, błyszczą się, ech. Tutaj jednak pasują do bluzki, która również lekko się świeci. 10/10
Razem - 39 pkt. Szóstka!

Następny look należy do ! ! ! Alicja ! ! !
 
Kupiłabym go, ładny *-*
Bluzka, spódnica - jedne z moich ulubionych, bardziej spódniczka. Bardzo fajnie wygląda połączenie. 10/10
Włosy - ojej, mam ich tak dużo w szafie! Moim zdaniem pasują one do wszystkiego, tutaj również! 10/10
Dodatki - chyba jedyne co mi przeszkadza to ta ogromna kokarda, zmieniłabym ją na coś mniejszego. 9/10
Buty - nie lubię ich. Nie podobają mi się pod tym względem, że mają te skarpetki? Tak. 8/10
Razem - 37/40 taka minus szóstka! Naprawdę dobrze!

Trzecim i ostatnim lookiem jest zestaw zrobiony przez SHIN!ee
 
Taki dziewczęcy, podoba mi się.
Bluzka, spódnica - kolor jest cudowny. Crop Top nie należy do moich ulubionych, natomiast spódnica bardzo mi się podoba. 9/10
Włosy - nie podoba mi się w nich to, że tak dziwnie nachodzą na oko. Tutaj wygląda to nawet ładnie, ale kolor jest trochę za mocny. 8/10
Dodatki - są kolczyki oraz kwiaty na włosach. Moim zdaniem ładnie tu wyglądają, nic dodać nic ująć. 10/10
Buty - Piękne, wszystko, kolor też! 10/10
Razem 37/40 pkt znowu minus szóstka!

Miejsca;
1. 1szymon102
2. ! ! ! Alicja ! ! !, SHIN!ee

Już ostatni temat, o którym chciałam napisać to wywiad. Może pamiętacie Modę na 102? Była kiedyś tutaj redaktorką. To właśnie jej zadam dziesięć pytań :')

T - ja
M - moda na 102
T - Kiedy zaczęłaś grać na MovieStarPlanet?
M -Na MSP zaczęłam grać około 3 lat temu.
T - Skąd taka nazwa?
M -Nazwa została wybrana przez moją koleżankę z podwórka. xD
T - Co sądzisz o głównym kolorze gry czyli różowym, zmieniłabyś go na jakiś inny?
M -Tak, najchętniej na fioletowy lub niebieski, ponieważ różowy mi się nie podoba.
T -Podobają Ci się gry zaproponowane przez moderatorów?
M - Gry są ogólnie OK, ale nie wszystkie lubię.
T -Chciałabyś coś takiego jak "1 dzień darmowego vipa" ?
M -Tak, myślę, że to byłby dobry pomysł.
T -Jeżeli byłabyś moderatorem co byś zmieniła w grze?
M -Przywróciłabym niektóre funkcje ze starego MSP (np. 25 lvl.) i  dodałabym więcej ankiet dotyczących gry.
T - Podobają Ci się oferty zakupu VIP? Co byś w nich zmieniła?
M -W sumie tak, ale zmniejszyłabym trochę ich cenę, ponieważ nie każdego stać na wydanie 200 zł. na grę.
T -Które blogi o msp czytasz?
M - Bardzo wiele- od tych mniej do bardziej popularnych, np. Abieski. ^^
T -Z kim lubisz pisać na msp?
M -Chyba najbardziej to z osobami, które znam w realu.
T - Chciałabyś na koniec kogoś pozdrowić?
M -Tak, chciałabym pozdrowić wszystkich moich kochanym znajomych, a szczególnie Ciebie. ^^

Dałam pytanie, które moim zdaniem najczęściej pojawiają się w tego typu wywiadach c:
Mam nadzieję, że post Was zaciekawił ^^
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥


54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I co, że pierwsza!?
      Tralalala...
      MÓJ LOOK!!! *-*
      Tak, wiem genialny.
      TAM, DAM, DAM...
      Kto to Moda na 102?
      Kto to? ;(
      No ja nie wiem.
      Moja pasja to pisanie (opowiadania, wiersze, inne takie) *-*
      Ale nie chce mi się pisać...
      V.V Leń! :)

      ~1szymon102
      #OREFUAR!

      Usuń
  2. Nick: super laska maska. Moja pasja? Trochę ich jest. W tej chwili interesuję się youtubem. Lubię montować filmiki, wstawiać... Najbardziej to chyba nagrywać. Interesuję się też grafiką komputerową, tzn. zdjęcia na miniaturkę itp.

    Wiem, że krótkie, ale... no xd.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: Lillineq
    Cóż, mam dużo pasji. Jednak największą jest PISANIE. Tak, pisanie. Opowiadania, książki, fan fiction, a nawet wiersze. Nie pogardzę piosenkami c: Lubię przelewać swoje myśli na papier. Jednak nikt nie wie o mojej pasji (w realu). Nie pokazuję nikomu moich wypocin, to taka jakby część mnie. Tak jakbym oddawała np. jedną rękę całemu światu. Może to się zmieni? Czytam dużo książek, blogów, opowiadań w Internecie. Wyrażam swoją opinię i to jest w tym najlepsze.
    ~Troszku się rozpisałam, trudno.
    ~Lil/Capp/Po prostu AP, anonimowa pisarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: #Megan
    Mam wiele pasji. Najbardziej fascynuje mnie fotografia makro i artystyczna. Lubię fotografować ludzi i różne akcje charytatywne. Kocham jak ludzie oddają emocje i uczucia na fotografii: uśmiech, smutek , łzy, strach itd. Mimo iż moje zdjęcia nie są perfekcyjne i olśniewające, to się nie poddaje. Ćwiczę i ćwiczę. Wierzę, że kiedyś będą one piękne. Może kiedyś z amatora fotografii stanę się prawdziwym zawodowcem? Nigdy nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją, hobby, świrem, życiem, wszystkim są książki!!!! Kocham, to mało powiedziane, ale kocham czytać książki, bo inaczej nie da się napisać.... Mój pan od plastyki mówił dzisiaj, że przeciętny Polak czyta jedną książkę.... 1 RAZ NA SIEDEM LAT!!! Ludzie tłumaczą się brakiem czasu... Wolą pobiegać, pozżerać zdrową żywność.... Ale i tak siedzą przed telewizorem!!!! Ale wracając do mnie.... Moja przygoda z książkami zaczęła się 2 klasie S.P (łoł, kiedy to było ???? :o) - już wtedy zaczęłam czytać w szkolnej bibliotece - w ciągu roku szkolnego przeczytałam 91 książek. Potem 3 klasa szkoły podstawowej - 93 książki. Ludzie mnie podziwiali Potem przyszła 4 klasa. Duuuuuużo nauki, stres, itp..... I po książkach. Ale... Pewnego, 24.12.2013 roku dostałam Harrego Pottera i Kamień Filozoficzny. Dostałam oczywiście wiele innych rzeczy, super prezenty... No ale książka??? Odstawiłam na półkę . 30.12 tego samego roku opadły emocje po świętach. Nudy ogółem. Stanęłam na łóżku. Ooo Harry Potter!!!! Może zacząć??? I zaczęłam. Czytałam do późnego wieczora. SUPER !!!! (ten dzień zmienił moje życie) nazajutrz był Sylwester. Wzięłam książkę do cioci (byłam u niej na Nowy Rok) Skończyłam czytać. Ogarnęła mnie rządza następnych części. No i kupiłam sobie wszystkie części (oprócz IŚ) W sumie wszystkie przeczytałam w miesiąc. Poprosiłam koleżankę, aby kupiła mi Insygnia Śmierci na urodziny. I kolekcja pełna. Do tej pory jestem Potterhead. Slytherin jak coś. Potterhead łączmy się!!!! Potem przeczytałam to jeszcze raz. I jeszcze. I jeszcze. W sumie x4...
    Przyszły ciepłe, słoneczne (...) wakacje. Koleżanka pożyczyła mi Sagę Zmierzch. Łyknęłam to w miesiąc. Wampiry mnie nie kręciły. Wtedy. Lubię Zmierzch, ale nie aż tak bardzo jak HP <3
    Teraz, w ferie kupiłam sobie pierwszą część Perseusza Jacksona. Zakochałam się od razu. Teraz to już nie wiem, co lepsze: Harry czy Percy.... I tak to potem Morze Potworów, Klątwa Tytana (...) i teraz czytam Znak Ateny.
    Czytanie po prostu dodaje mi skrzydeł (REDBULL!!!)
    Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali moją zacną historię <3
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje dla wszystkich herosów i czarodziejów!
      Najpierw PJ:
      Boski rodzic: Nemezis
      Błogosławieństwa: Atena, Afrodyta, Apollo, Zeus
      Mąż: Luke <33333333
      HP:
      Dom: Slytherin
      Mąż: Draco Malfoy
      Status Krwi: Czysta
      Patronus: Fenik
      Dzięki za uwagę (kogoś to obchodzi ??? 😊)
      vajletaaa Malfoy-Castellan

      Usuń
    2. Potterhead. <3

      ~Tuńczyk
      `Moviepianka
      /Tuna

      Usuń
    3. Też jestem głową Pottera XDDD.
      Dom: Ravenclaw
      Mąż: Syriusz (trochę dla mnie za stary, ale ćsi)
      Status: Czysta
      Patronus: Wilk

      Piszcie swoje :'D
      Za Jacksona też się muszę kiedyś wziąć, ale teraz mam już w kolejce 8 książek, więc jeszcze trochę poczeka :').

      Usuń
    4. Ooo ja też Potterhead ♡

      Dom: Gryffindor
      Mąż: Harry ( jakże oryginalne xD )
      Status: półkrwi
      Patronus: kot

      - biscuit2002

      Usuń
    5. Dom: Ravenclaw
      Mąż: Neville
      Status: Półkrwi
      Patronus: Lama xd

      ~Tuna

      Usuń
    6. Hahah żartuję, patronus to sowa c:
      A jesteście w GD, ZF czy w Śmierciożercach?
      Ja w Zakonie ^^

      `Tuna

      Usuń
  6. Nick: Lejdi130
    Mam nie jedna pasje.. Fotografia, rysowanie, gra na pianinie.. Jednak nie wzięły się one znikąd! Fotografia u mnie narodziła się u mnie jakoś tak.. Rok temu? Jako, że mieszkam nad jeziorem i codziennie widzę nieziemskie wschody i zachody słońca, pomyślałam: Hmm.. Dlaczego nie utrwalać by tego na zdjęciach? Powoli zaczynałam lubić fotografię, zaczynałam robić ładne, coraz to bardziej profesjonalne zdjęcia. Uwielbiam też utrwalać swoje najładniejsze zdjęcia na rysunkach. Rysunki oprawiam w ramkę i wieszam na łóżkiem. A gra na pianinie? Także nie pojawiła się znikąd! Kocham muzykę, klasyczną najbardziej. Uspokajają mnie dźwięki pianina, brzmienie gitary, odgłos skrzypiec.. Więc rodzice postanowili zapisać mnie do szkoły muzycznej. Tam pokochałam grę na pianinie. A jaka pasja jest moja ulubiona? Oczywiście FOTOGRAFIA! :)
    ~Garfild
    Lejdi130

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Mój nick na msp to dawid2002c, ale nie to tak naprawdę jest najważniejsze! Tematem głównym ma być moja pasja. Czężko by tu mówić, ale chyba taką największą jest blogowanie. Po prostu uwielbiam to! Mam dwa blogi - jeden o msp, drugi o życiu. Bloguję już od prawie roku. Sprawia mi to wielką radość. Przez pisanie postów mogę pokazać siebie, swoje uczucia, przemyślenia... Jest to forma mnie. Najbardziej w blogowaniu podoba mi się pisanie postów i wygląd bloga. Jak już wcześniej wspomniałem, pisanie postów oddaje część mojej duszy! Ty z resztą wiesz o tym najlepiej, bo sama piszesz na tym blogu. Właśnie... Wiem odbiegnę od tematu, ale gratuluję ci z całego serca! Z tych moich pasji to tyle (: Uważam, że ta jest najważniejsze i pełni dla mnie największe znaczenie. Bardzo się do niej przykładam. Widać efekty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick: lolme
    Moja pasja...moda (Pastel Goth)
    To niby takie tam zwykłe cośki, łącze sobie ubranka i mam zestawy. NIE!!! Łączenie ubrań Pastel Goth to...coś pięknego. Tu nie tylko kupujesz ciuchy i dodatki, ale tworzysz je samemu. Fakt, faktem że te ubrania i dodatki są drooooo(...)gie. Dziewczyny które zajmują się modą Pastel Goth, bardzo się wyróżniają i przeważnie mają też talenty rysownicze (w tm ja).
    Może opiszę też moją 2 pasję, czyli rysowanie.
    No to tak:
    Rysowanie to niby zwykłe, mazanie ołówkiem po kartce. OTÓŻ NIE!!!!!!! To wyrażanie swoich uczuć, i tego jacy jesteśmy. Właśnie dlatego to kocham ;3.
    A Pastel Goth kocham, bo jest oryginalny i wyjątkowy ;3
    Bay
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  9. Łokej. Kochana, na początku powiem, że świetny post! I czekam aż napiszesz coś na wannach :c Blog się sypie <3 ;_; Rozumiem, że nie masz za bardzo czasu... Ale proszę, nie zapomnij o nas! Masz wiele fanów również na wannach. Ale naturalnie, cieszę się twoim szczęściem <3 A po drugie świetne logo! Zrobię Ci niedługo również (leń ze mnie). W każdym razie post do bani.... ŻART! XD Post jest mega, ale w sumie Ty wiesz najlepiej, że masz super posty. No i na koniec, piszę abyś się dobrze trzymała słońce!
    Aaaaa, co do konkursu, zgłaszam się. Nick znasz, ale przypomnę
    ALICE917 (bez Caps Locka)
    W sumie to mam mega konkurencję wyżej *o*. Świetni są! Oczywiście trzymam kciuki za tych na dole! Okej, zajmijmy się moją "pasją"
    ______________________________________________________________________
    Moją pasją jest fotografia. Kocham to robić! Fotografować piękne rzeczy, cudowne zdarzenia! Wow, jest ich dużo. W sumie to cały czas mogłabym fotografować piękne zaskakujące życie ^^ ALE CZAS ! NAUKA! Ehhh. Kocham to, gdy będę starszą panią, obejrze sobie jaką taką fotkę. Będę śmiała się z mężem, ze mnie samej, lub jakie "piękne" (taaak na pewno) robiłam zdjęcia ;D Zdjęcia są pamiątką, cudowną pamiątką uwieczniającą śliczne wydarzenia. Ciężko mi w sumie o tym mówić. Kiedy zobaczę zdjęcia w przyszłości! Porównam swoją urodę, która mam nadzieję w końcu na mnie spadnie! Mając siwe, zniszczone włosy, obejrzę taką malutką Alę. To by było coś! Kocham robić zdjęcia, jest to takie pasionujące! Chyba zaraz zrobię zdjęcie tego komentarza! Zdjęcia, nadają mi siły! Kocham je oglądać, robić. Sprawia mi to przyjemność, jest wspaniale. SUPER! To taka moja pasja. Wyrażam uczucia, robiąc zdjęcia. Porównywując zdjęcia osoby smutnej, i szczęśliwej;
    Oba są cudowne. Jednak oba mają w sobie " to coś"
    Hmmm. Podobno twierdzą, że po śmierci przypominamy sobie różne chwile z życia wzięte. O jezus, to jest mega! Zobaczyć wszystko, przeżyć to jeszcze raz! O matko. Ale zaraz zaraz! Oczywiście możemy wszystko przeżywać ponownie przeglądając taki album ze zdjęciami! Pierwszy chłopak, dzieci, przyjaciółka, urodziny, narodziny, pierwsze sukcesy.... Sama bym była pod wrażeniem ;3 Coś naprawdę niezwykłego.
    ________________________________________________________________________
    Kolejną pasją jest pisanie!
    Tak te cudowne literki! "AASDRFTGYHUJIDFTGYTFYG" Każda ma swój charakter! "O", jest taki zwykłe. "B" Jest takie dziwne... "A" jest takie imponujące. Każda wyraża coś innego! Dlatego, walczymy aby dostać się do bloga, zawsze możemy mieć swój. Ohhh, to jest cudowne. Chociaż Ty jesteś najlepszym dowodem. Dzielisz się ze wszystkimi, tym co myślisz. Przemyślenia... Oni to czytają! Kochają cie, nagradzają komentarzami. Kochana, ty sama o tym dobrze wiesz. Jak to jest? Jest to jedna moja pasja, wchodzę, piszę, odreagowuję. Potem ochłonę. Potem znowu. I tak w kółko. Życzę każdemu, aby spróbował. Nie ważne, że ktoś was nie doceni, nie skomentuje! Ważne, że będzie przynajmniej jedna osoba która... Cię pokocha! Niektórzy rozpaczają- hejterzy, hejty- już nie mam siły. Pamiętajcie- Fight for your dreams!Be strong! Never give up.
    =Alice917

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post c;
    Zgłaszam się do konkursu, nick: szara laska roku.
    Moją pasją jest fotografia.
    Zdjęcia mają w sobie to coś. Z mojej 'kolekcji' (Chodzi o te, które sama robiłam) najbardziej lubię zdjęcie kawałka skrzydła samolotu i chmur oraz filiżanki kawy. Uwielbiam robić zdjęcia górskim widokom czy greckiemu morzu. Podoba mi się to, że fotografię zrobioną na plaży możemy obejrzeć w np.Warszawie siedząc wygodnie na fotelu i wspominając cudowne chwile spędzone nad morzem. Robiąc zdjęcie uwieczniamy tą chwilę, do której możemy powrócić wtedy kiedy będziemy chcieli.
    `szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  11. hello to ja1305 / Moją pasją jest rysowanie. Prowadziłam już 8 zeszytów z moimi rysunkami w ciągu tego roku szkolnego. Uwielbiam rysować różne postacie. Najczęściej są to Mangi. Wszystkie szkice i rysunki robię na lekcjach. Aktualnie jestem w połowie zeszytu. Naprawdę kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny post! ♥
    Nick: Ashley919.
    Moją pasją jest siatkówka. Gram w nią dosyć krótko, ponieważ od 1 września 2015. Pomimo tego, że nie gram najlepiej uwielbiam ją. Przychodzę na trening i daję z siebie wszystko. Jeśli jakieś ćwiczenie mi nie wychodzi, to i tak się nie poddaję.

    OdpowiedzUsuń
  13. nick Kraina lodu Ani 123 pasja śpiewanie śpiewam już od 6 roku życia więc uwielbiam śpiewać i nawet chodzę na zajęcia ze śpiewania i były też koncerty ja śpiewałam na 4 i niedawno czasami maluje malowanie jest ja przelanie emocji na płótno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick : RochelleMovie
    Moja pasja, to prawie wszystko na raz. Kocham fotografować (nie tylko siebie XD) naturę, przyrodę. Fotografia to nie tylko zdjęcia, ale i niesamowite hobby. Kolejnym moich pasji jest pisanie książek. Sama w swoim życiu napisałam jedną dotychczas książkę, z której jestem zadowolona. Obecnie pisze książkę na komputerze, to wszytko mnie mega motywuje. Następnie mam rysowanie. Może i nie jestem wybitną malarką, ale na prawdę uwielbiam rysować/malować. Moją kolejną pasją jest coś takiego jak grafika komputerowa. Lubie się "bawić" w różnego tego typów rzeczy, najbardziej gdy mamy lekcje informatyki.
    Pasja, to pasja. Kocham swoje hobby, Kocham i będę rysować, pisać czy też fotografować. To tyle ode mnie.
    Pozdrawiam,
    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick: Moni2213
    No cześć ! Tak ... od czego zacząć ? Hm ... Mam wiele pasji . A wiec .. Opowiem o wszystkich ;3 ( nie wiem , czy będzie ci się chciało to czytać XD) Kocham jeździć konno , ale nadal boję się spróbować jazdy galopem . Uwielbiam widok koni , kocham czuć ten wiatr we włosach . Gdy tak jakby łączę się ze zwierzęciem , czuję jego każdy ruch , każde uderzenie o ziemię ... Po prostu kocham to robić , daje mi to poczucie satysfakcji , mile spędzony czas ... Ogólnie kocham zwierzęta . A konie kochałam od maleńkości . Nigdy nie bałam się na nie wsiąść , ufam im ...
    Następną pasją jest ŻEGLOWANIE ...
    Znowu ten wiatr , to wczucie się ... Ten odpoczynek ... W ogóle woda ... Tak . Woda to jest to coś co kocham . Uwielbiam pływać . Już od kilku lat jeżdżę z moją przyjaciółką na kolonię ze Skippera . Matko , tam jest wspaniale ♥ Ta atmosfera , na łódce potrafimy porozumiewać się bez słów . Wystarczy spojrzenie , gest . Tak , te nieprzespane noce , a potem wstawanie o 7 rano .
    Tak kolejną rzecz już chyba chociaż trochę opisałam . Uwielbiam jeździć na kolonie itp. Kilku dniowe wyjazdy :) Uwielbiam poznawać nowych ludzi , nowe charaktery . Zdobywać przyjaciół . Muszę czuć przy sobie człowieka , nie potrafiła bym żyć bez ludzi . Fakt faktem - lubię czasem pobyć w samotności , przemyśleć parę spraw . Ale CZASEM .
    Hm , kolejna rzecz to SIATKÓWKA .
    Tak siatkówka . Kocham tą dyscyplinę sportu , naszą wspaniałą reprezentację . Dziękuję chłopcy ! Zaraz nie :P Przecież to mężczyźni :D Muszę się pochwalić , 28 maja jadę na mecz Polska-Rosja w Gdańsku , w Ergo arenie c;
    UWAGA
    Śpiew , kocham śpiewać . Dlaczego niby hejty ? Kocham Kwiatkowskiego #TakMiSięRymło.
    Czy msp można nazwać pasją ?
    Sama nie wiem , uwielbiam grać w tą grę c;
    I ... Książki ..
    Książki to moje natchnienie , moje marzenia . Ubóstwiam czytanie . Wczuwam się w role bohaterów...
    Oglądanie filmów ?
    Czy to można nazwać pasją ?
    Nie wiem . Ale kiedy oglądam jakiś film , czuję ten klimat przez kilka dni ♥
    Uf , wylałam tu chyba połowę siebie ..
    Tak , zapomniałam .
    Jeszcze MARZENIA . MARZENIA SĄ MOJĄ PRAWDZIWĄ PASJĄ .
    Pozdrawiam , Natalia . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój nick: Pauli2k
    Jedną z moich pasji są szynszyle. ♥.♥
    Kiedy miałam 6 lat, dostałam swoją pierwszą (i ostatnią (jak na razie)) szynszylkę. Była
    mała, ale dopiero teraz zauważyłam, jak urosła. Wypuszczałam ją na przedpokój z klatki gdy była godzina 20.00. Karmiłam ją specjalną karmą (powtarzam się >.<), dropsami w różnych smakach, rodzynkami,
    słonecznikami, sianem.... itepe itede. Z szynszylą nigdy nie można się nudzić, codziennie trzeba ją obserwować, żeby poznać "tajniki życia" tych słodkich zwierząt, co wcale nie jest takie trudne, na jakie się wydaje. Kiedyś np. zobazyłam, że moja szynszyla sprząta w swoim własnym domku (tym drewnianym, co znajduje się w klatce). Od pewnego czasu zaczęłam bardzo dużo czytać o szynszylkach w internecie, i dowiedziałam się, że jest bardzo dużo odmian kolorystycznych szynszyli: m.in White Silver, White Mosaic, biała Wilsona, czarna aksamitna, standardowa czyli szara (taką miałam ja), beżowa polska, beżowa recesywna (lepiej recesywnych nie kupować, bo mogą NIE MIEĆ OCZU!), Blue Diamond, Violet. Jest jeszcze wiele pododmian, ale zasypałabym nimi pół komentarza.... xD
    Ale wszystko się skończyło, gdy przeprowadziliśmy się do domu prywatnego. Nie mogliśmy już wypuszczać Czarusi (szylki), bo wszystko było nowe, a szynssyla dużo rzeczy obgryzała. Niedawno ta szynszylka umarła :',','(( a dokładnie w Niedzielę Palmową. Żyła naprawdę krótko, tylko 5 i pół roku. Urządziliśmy jej uroczysty pogrzeb w ogrodzie. No, to chyba się rozpisałam xD. Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądała moja szynszyla, mam ją na zdjęciu profilowym. :) Do Florci: jeśli dasz mi prezent pocieszenia, to proszę o włosy, których nie mam i które pasują do mojego obecnego wyglądu. Oczywiście nie zmuszam, tylko proszę! c:
    Pozdrawiam,
    #samawieszkto #iksde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak się rozpisałam c:
      Ale nie aż tak jak osoba powyżej, czyli Natalia ;)

      Usuń
    2. Huh , wiem trochę dużo tam napisałam ;) Ale miałbym wyrzuty sumienia gdym o czymś zapomniała ; p

      Usuń
    3. A kiedy będą wyniki?

      Usuń
    4. Cóż, ja jak o czymś zapomnę to piszę w następnym komentarzu.

      Usuń
  17. Hejka xD na msp jestem lolkaaaXD i mam 21 level. Często zastanawiam sie po co w to gram - to gra potrafi wkurzyć xD moją pasją jest pisanie. Mam całą masę opowiadań - najczęściej o problemach, koniach i strachu (?)...Nie licząc tego mam 5 pamiętników. Gdyby je złączyć wyszło by około 650 zapisanych stron. Uwielbiam pisać w pamiętniku, chociaż w sumie to dziennik... ale i tak nie chce abyś ktoś to czytał. Ostatnio przejrzałam wszystko, uśmiać sie można było xD W sumie to wszystko...

    ~LolkaaaXD (chyba nikt na mnie nie jest zły ;__; przepraszam za tą aferę...)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nick; M a j u $ k a
    Fotografia. Uwielbiam robić zdjęcia kwiatom, owadom, komuś - nawet sobie. Moje zdjęcia często wrzucam na facebook aby wysłuchać opinii innych. Za co jeszcze tak bardzo lubię? Można zobaczyć jak zmienia się przyroda i wiele się nauczyć. Fotografowanie mnie odpręża i czuję się jakby świat był stworzony dla mnie. Uwielbiam swoją pasję, swoje zainteresowanie. Może dlatego tak bardzo lubię robić zdjęcia simą? ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick: Alice991
    Blogowanie. Jest to moja największa pasja. Zainteresowałam się tym na początku pierwsze klasy gimnazjum. Te zainteresowanie trwa już rok. Kocham pisać. Sprawia mi to ogromną frajdę. Tylko pisząc czuję się naprawdę sobą. Mogę wtedy przynajmniej oderwać się od tej szarej rzeczywistości, która mnie otacza. Tylko blogowanie jeszcze jakoś utrzymuje moją psychikę. A uwierz czasem mam wrażenie, że nie mogę nikomu nigdzie powierzyć swoich żali. Dlatego piszę bo kocham tę pasję. Jest to całe me życie. Pragnę dalej rozwijać się w tym kierunku, może kiedyś wydam własną książkę? Nie wiem. Zobaczymy co przyniesie nam wszystkim los. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nick: Wiki<15

    Okey, krótko ^^ Moją pasją jest gotowanie, głównie słodkich rzeczy, prowadzę na ten temat bloga :3 Lubię też pływać i montować filmy, które kręcę z rodzeństwem.

    Pozdrawiam ^^
    ~Wiki

    OdpowiedzUsuń
  21. A dobra zgłoszę się. Lel.
    Nick: moviepianka
    #lqlqlqlqlqlqlqlq

    Moją pasją jest rysowanie. <3
    Nie jestem jakimś #mmśiz (Miszczoskim Miszczem Świata I Ziemi), ale kocham to i całkiem mi to wychodzi.
    Mój pierwszy 'ładny' rysunek narysowałam jak miałam *liczyy* 9 lat.
    Był to #profeszynal kucyk pony, bo miałam na nie wtedy fazę.
    MAJ LITYL PONI. AAAAAA.
    Zaczęłam zapełniać nimi zeszyt i wszyscy je podziwiali. CFFFFF
    Potem zaczęłam rysować postacie z komiksów, czyli np. Kaczor Donald.
    Oczywiście me kaczorki były #proo (ach skromność) i nimi też zapełniłam zeszyt.
    W końcu zaczęłam rysować różne rzeczy.
    I.
    Ja.
    To.
    Kocham.
    Całym.
    Moim.
    Żołądkiem.
    Ostatnio ajm weri krejzi ebałt rysowania postaci z LoL'a.
    Rysuję je (noo ich i jee noo) na stronach tytułowych zeszytów i takie tam.
    Rysowanie... kocham. <33
    No dopsz.
    Koniec.
    *ta daaam* xd


    ~Tuńczyk
    `Moviepianka
    /Tuna

    OdpowiedzUsuń
  22. Nick: penelopa004
    Moją pasją jest muzyka. Gdy czuję się źle (albo dobrze xd) brzdąkam sobie na gitarze, gram na pianinie lub po prostu śpiewam. Największą radość daje mi to ostatnie, bo gdy śpiewam czuję, że moje serce przepelnia radość. Może to dziwnie zabrzmi, ale muzyka daje mi siłę do życia. Do przetrwania wszystkiego, co złe. Jest ona po prostu częścią mnie. Nie wyobrazam sobie dnia bez jakiejkolwiek muzyki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nick: #Johny
    Ogólnie to mam dużo pasji. Kocham nurkować, ponieważ świat podwodny jest bardzo ciekawy. W basenie też często nurkuję, albo z nudów, albo... nie, tylko z nudów.
    Bardzo lubię naukę (Rly ;-;), ze względu na... naukę. Po prostu wiele rzeczy mnie zaciekawia. W szkole jest jej jednak trochę za dużo T^T.
    Rzeczą, którą się pasjonuję są psy. Moja siostra ma rocznego Shih-Tzu (Shit-Su xd). Ma na imię Pręga. Pręga ma piątkę braci i jedną siostrę. Te pieski są mega słodkie. Każdy piesek jest inny, wyjątkowy i bardzo kochany. W psach najbardziej podoba mi się ich przywiązanie do człowieka. W ich oczach jest miłość. Bardzo wiele jest informacji na temat psów, a ja chcę się o nich dowiedzieć jak najwięcej.
    Tych pasji jednak wcale nie jest wiele. No cóż, to wszystko.
    A tak w ogóle to fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moją pasją jest rysunek. Mam wybujałą wyobraźnie i właśnie to jest w rysowaniu piękne, że ogranicza Cię tylko twoja pomysłowość. Patrząc na jedną rzecz każdy widzi co innego. Zawsze zapisałam, że nie ma maszyny która zapisuje sny. Prawdę mówiąc taką maszyną możemy być my! Trzeba tylko pomyśleć, wziąć kartkę i ołówek, a reszta dzieje się sama.
    Pozdrawiam margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  25. Nick: sara emo

    No więc. Moją pasją jest muzyka (a raczej słuchanie jej!). Ona ma w sobie to coś, co może sprawić, że będziesz miał/a uśmiech do końca dnia. Uwielbiam słuchać angielskich piosenek, one najbardziej wpadają mi w ucho.

    Moją 2-gą pasją jest rysowanie.
    To przelanie swoich emocji na kartkę, a także jest to relaks dla umysłu.
    Najczęściej rysuję postacie podobne do anime. Zawsze wszyscy mówili mi, że bardzo ładnie rysuję, ale Ja tak nie uważam.

    Moją 3-cią pasją jest moda.
    Niby to tylko ubrania, ale to coś wiecej.
    Sprawia mi więlką frajdę przeglądanie i kupowanie ubrań. (#zakupoholiczkaXD)

    Pozdrawiam cieplutko,
    ~Dina
    ~sara emo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w przyszłości chciałabym mieć jakąś pracę związaną z modą. :))

      Usuń
  26. Super post, Florence. Zgłasza się do konkursu! Moim ulubionym zajęciem jest fotografowanie. Swoją przygodę zaczynałam od sesji zdjęciowych, ale pet-shopów. Później pojechałam do Paryża i robiłam dużo zdjęć zabytków itp, dzięki czemu rozwinęłam swoją pasję. Ostatnio robiłam zdjęcia mojemu bratu wraz z jego dziewczyną. Najbardziej lubię robić zdjęcia przyrodzie. Mam cię w znaj na MSP, a mój nick to: CzemuCieTuNiema
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hay! Pierwszy raz spotykam znajomego (z MSP) w komentarzu xdd. Jkbc. to sorry, ale takie podekscytowanie c: / hello to ja1305

      Usuń
  27. Mam wiele pasji: rysowanie, pisanie opowiadań, gra na gitarze czy czytanie książek. Chciałabym jednak przybliżyć trzy inne pasje:
    1. Jazda na rolkach - cóż, może brzmi banalnie. Przecież to takie proste!... Po prostu odpychasz się nogami i jedziesz w specjalnych butach na kółkach. Przez długi czas tym samym rolki były dla mnie. Pewnego dnia jednak zobaczyłam w jednym z programów telewizyjnych dziewczynę pokazującą różne sztuczki - wtedy zrozumiałam, że rolki są czymś więcej, nie tylko zjeżdżaniem sobie z górki. Od tamtej pory ćwiczę coraz różniejsze sztuczki. Zaczęłam od prostej jazdy do tyłu i szybkiego nawrotu z dużej prędkości. Staram się rozwijać coraz większą prędkość i uczyć się kolejnych trików. Jedynymi rzeczami, które przeszkadzają mi w nauce nowych rzeczy, to brak warunków (rampy itd.) i... hamulec! Jak na razie cały czas boję się go zdjąć. :p
    2. Projektowanie - tak, tak. Chyba każdy, kto czytał tego bloga kiedy byłam redaktorką i bloga nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com wie, że kupuję specjalne szkicowniki z postaciami i na nich projektuję ubrania. Tak, lubię to, ale w tej chwili myślę o czymś innym... O projektowaniu WNĘTRZ. Wnętrza tak wiele mogą o tobie powiedzieć... Mogą sprawić, że mimo lokalizacji okna od strony północnej pokój będzie jasny i radosny, mogą dawać uczucie bezpieczeństwa i komfortu... Dlatego ważne jest odpowiednie dobranie kolorów ścian i mebli. Jest to pasja, z którą wiążę swoją przyszłość. A jaki jest mój ideał domu? Wielki, przestronny dworek o jasnych ścianach i pięknej, ciemnej podłodze. Lubię proste meble i łóżka o prostej konstrukcji. Mój pokój na pewno byłby cały biały i miał okno z parapetem idealnym do tego, aby na nim usiąść i zatopić się w lekturze ulubionego kryminału.
    3. Motoryzacja - szczególnie MOTORY. Kocham je. Nie, nie mówię o żadnych ścigaczach czy crossach. Wolę cruisery i choppery, ewentualnie turystyki. Lubię szybką jazdę, ale bez przesady - motor kojarzy mi się przede wszystkim z wykwintnym Harley'em Davidsonem, skórzaną kurtką, wydziaranym, brodatym facetem i miłym spędzeniem wolnego czasu, jeżdżąc po okolicy, zwiedzając i czując wiatr we włosach. Mój tata ma choppera marki Kawasaki (dokładniej EN 500C), ale marzymy o Vulcanie lub o potężnym Suzuki Intruderze. Sama jak na razie mam skuter, na którym jeżdżę nielegalnie bo nie mam karty motorowerowej XD. Cóż, gdy tylko będzie sposobność zrobię sobie prawo jazdy na motor, to więcej niż pewne ♥.
    Nick: Independent Girl

    Post świetny, oby tak dalej! Pozdrawiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na MovieStarPlanet nazywam się Eminemka@. Mam 15 lat, moją pasją jest fotografia i blogowanie. Posiadam swojego bloga, ale od kilku dni na nim nie piszę, ponieważ są testy do liceum :) Ogólnie, blogowaniem zajmuję się od 2011 roku, a ogólnie od listopada. Miałam ponad 10 blogów, na 9 nie piszę. Mój oficjalny blog to szalony-swiat-msp.blogspot.com. Odchodzę od tematu. xD Co do fotografii: Mam ponad 4 aparaty, wszystkie mają zapełnioną kartę pamięci. Ogólnie, to według mnie fotografia jest bardzo rozwijającą i kreatywną "techniką". Bardzo bym się cieszyła, jakbym wygrała, ale wiem, że jest więcej idealnych komentarzy, niż ten mój... Dobra, ja się już kończę rozsisywać. Ogólnie, to już kończę xD

    ~Eminemka@

    Ps: Post jest cudny, pisz tak dalej! ♥ POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nick: Holiday 1
    Moją pasją jest pisanie opowiadań. Kocham pisać. Czasami udaje mi się tylko tak nudno, tak, że nikomu nie chce się tego czytać. Lecz w większości udają mi się bardzo dobrze. Uwielbiam pisać także opinie różnych książek, ale o książkach później. Teraz jest coraz mniej osób, które lubią, bądź potrafią pisać, a szkoda.
    Myślę, że książki to najlepsze co wymyślił człowiek. Za pisanie podziwiam wiele pisarzy, m.in.: Astrid Lindgren. Pisze ona wspaniałe książki, które każdy ponury i "wyblakły" dzień potrafią zamienić w słoneczny, pełny radości. Do moich ulubionych pisarzy z Polski należy Agnieszka Tyszka. Napisała ona serię książek "Zosia z ulicy Kociej". Jest wspaniała! Opowiada ona o przygodach pewnej Zosi, która ma nadzwyczajną i szaloną rodzinę. Książka jest w formie "pamiętnika" tej Zosi. Miałam pisać o opowiadaniach, a w połowie zaczęłam pisać o książkach. No nic. Nawet dobrze się składa, bo czytanie i pisanie kocham tak samo. Jeżeli chodzi o pisanie, to najbardziej lubię pisać opowiadania z perspektywy głównego bohatera. Jak czytam książki, zdaje mi się, że jestem na miejscu, na którym odbywa się akcja. To jest wspaniałe.
    ______________________________________________________________________

    Uff, skończyłam xd
    Może nie aż tak długo, ale mam nadzieję, że długość się nie liczy :')
    ~Holiday 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się spytać, kiedy wyniki xd

      Usuń
  30. Cześć! Zgłaszam się do konkursu. Mój nick chyba znasz - olliwka1000 (#noajak). Post super jak zawsze zresztą.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Moją pasją jest taniec. Taniec to coś co przydarzyło mi się w życiu nie przypadkowo. Już od małego słuchałam piosenek w radiu i wymyślałam różne ruchy. Dopiero później zaczęłam chodzić na Hip-Hop. Poczułam, że to jest to, co chcę robić w moim życiu. Jest to dla mnie wyłączenie się z świata i przejście do zupełnie innego. Odprężam się i tańczę. Podoba mi się wymyślanie nowych ruchów i ten rytm. Uwielbiam tańczyć do różnych piosenek, ale gustuję w Hip-Hop. Ostatnio też troszkę w Jazz i taniec współczesny. W tańcu jesteś sobą, nikogo nie udajesz. Jesteś wolna, możesz pokazać swoje emocje innym, którzy cię oglądają. To niesamowite gdy wchodzisz na scenę i tańczysz. Tańczysz. To tak banalnie brzmi. Jednak jest w tym coś wyjątkowego. Masz szansę pokazać komuś swoje emocję i zatańczysz jak najlepiej potrafisz. Do tego poznajesz dużo nowych ruchów i piosenek. Taniec jest dla mnie wszystkim, całym moim życiem. Jest to oderwanie się od codziennej rutyny i zrobienie czegoś innego. Niezwykłego. To piękne i jest to moją pasją od zawsze. Druga pasja to blogowanie, pisanie opowiadań. Uwielbiam język polski - to chyba wszystko wyjaśnia. Kocham czytać i pisać, a także blogować. Mogę podzielić się z kimś swoimi przeżyciami, przemyśleniami i napisać coś wyjątkowego, coś czego nikt nie napisał. Gdy widzę te miłe komentarze pod postami, to wiem co chcę robić dalej. Mogę wykazać się kreatywnością. Mogę napisać co chcę, wszystko. Moją następną pasją to śpiew. Może nie jestem w tym idealna, ale jest coraz lepiej. Podoba mi się wydobywanie niesamowitych dźwięków z swojego gardła. To takie pięknie. Moimi ulubionymi piosenkarkami to : Ellie Goulding, Taylor Swift i ostatnio lubię słuchać Rihanny i Ariande Grande. Wszystko co napisałam sprawia mi wielką radość.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    To tyle. Dziękuję i czekam na wyniki (jak oficjalnie).

    olliwka1000, Olka

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja nazwa to Natka1282
    Moja pasja? Mam wiele, ale zdecydowanie wybieram sport. Dlaczego? Kocham się ruszać, biegać, ćwiczyć. Nienawidzę stac w miejscu, bo mi się nudzi. W sporcie kocham emocje, chęc wygrania. Lecz nie zawsze się wygrywa. Wielu ludzi poddaje się na starcie i rezygnuje. "Poddanie się, to najgorsze, co możesz zrobić". Wiadomo, każdy chce wygrać, ale trzeba się pogodzić z przegraną. I dlatego też lubię sport. Gdyby cały czas wszystko szło po naszej myśli, życie byłoby monotonne. Często inni okazują się lepsi od ciebie, ale na kolejnych zawodach, TO TY możesz być lepszy od innych. Dlatego kocham sport i jest moją pasją. ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Nazwa to: sandra5513
    Moja pasja to pisanie opowiadań czasem napiszę tam jakąś baśń, ale to tylko jakąś krótką. Moją pasją jest także malowanie i fotografowanie. Uwielbiam fotografować zachody słońca i cuda natury. Mam jeszcze wiele innych pasji np. granie na komputerze (takie jakie mają inne dzieci/nastolatkowie).

    OdpowiedzUsuń
  33. Moją pasją jest kręcenie filmów. Zaczęłam mając 8 lat. Nagrywalam wtedy z przyjaciółką, telefonem program "monster high". Nagralysmy około 150 odcinków. Później zakonczylysmy z monster high, ale zaczelysmy kręcić "Dziennik przyjaciółek"- takie krótkie filmiki. Dziś nagrywamy jeszcze wiele innych programów, nigdy ( sama nwm czy stety, czy niestety) nie poszły do internetu, może wprzyszłości założymy kanał na Yt, nie wiem. Dziękuję za przeczytanie mojej historii :>
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  34. Moją największą pasją jest muzyka. Kocham każdy jej rodzaj (oprócz Disco Polo). Ale nie tylko lubię ją słuchać, przede wszystkim ją tworzę i interpretuje na własne sposoby . Uczeszczam do szkoły muzycznej drugiego stopnia (taka szkoła średnia), gdzie gram na flecie i fortepianie. Kocham to co robię. W przyszłości zamierzam grać w filharmonii .
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolekcjonowanie kart

    Wpadłam na kolekcjonowanie kart w szkole Podstawowej w drugiej klasie.
    Wszyscy wtedy zbierali gumowe stworki, słoniki, węże, rybki! (A konkretniej, to zwierzęta Egzotyczne)
    Potem, gdy to zbladło, po paru miesiącach zaczęliśmy kolekcjonować karty z różnymi rodzajami ptaków, roślinkami, tylko trzy osoby miały album, ale to nic, i tak każdy ciągnął się do zbierania.
    Minęło lato, kolejny rok szkolny!
    Na początek Karolina wpadła na pomysł, że przyniesie nam album, do którego wkleja się naklejki. Wszyscy chórkiem odmówili, ale gdy przyniosła, wszyscy chcieli patrzeć!
    Teraz do Albumu kolekcjonujemy karty Scooby - Doo. Tym razem, prawie wszyscy mają albumy.

    ~~ŻEGLARSTWO~~

    Żeglarstwem zainteresowałam się, podczas, gdy mama zapisała mnie na kolonie (obóz) i Pan uczył nas żeglować, części żagla itd.
    Minus to było to, że musieliśmy nieść ponton, ja niosłam na tyłach i nie raz wpadałam do wody po kolana. Potem pływaliśmy, sami myliśmy żagle, my pływamy, to my sprzątamy.


    OdpowiedzUsuń
  36. Napisała zielone banany, to po wyżej^^.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!