czwartek, 23 kwietnia 2015

Libster Blog Award - Oliwia + Q&A.

Cześć ♥




Tutaj Oliwia. Dzisiaj LBA, czyli Libster Blog Award. Zostałam nominowana przez Julie z bloga Shannon13. Na czym polega LBA?
LBA - Libster Blog Award - Osoba, która lubi twoje posty lub bloga nominuję cię i zadaje ci 11. Ty odpowiadasz na nie i nominujesz 11 blogów (i można poszczególne osoby) i zadajesz 11 pytań. Słyszałam, że można mniej.
Dobrze, możemy zaczynać!


1. Wolisz cofnąć się, i przywrócić przyszłość, czy poznać/zmienić przeszłość? (Proszę o odpowiedź w kilku zdaniach, a nie w jednym!)
- Bardzo trudne pytanie. Cóż ... Chyba cofnąć się i przywrócić przyszłość. Mam tam kilka błędów i mogłabym je spokojnie naprawić. Niestety to już raczej niemożliwe, a szkoda.


2. Masz jakiegoś znienawidzonego kolegę/koleżankę/rzecz z przeszłości? Jeżeli tak, to jaką? (Jeśli to prywatne, to możesz nie udzielać odp.)
Tak. Jest kilka osób z mojej klasy/szkoły (nie będę taką wiedźmą i nie wymienię imion :x).

3. Jakiego skrótu najczęściej używasz?
Itp. Itd. Spk. Jednak to spk używam pisząc z kimś znajomym, a nie używam jej w pisaniu postów.

4. Co chciałabyś zmienić w naszej planecie?
Żeby nie było żadnych wojen i był pokój. Okropnie się o takie rzeczy boję ... Chciałabym też, żeby wycofano alkohol i papierosy. Te wynalazki niszą życie. Nie lubię pijanych osób. 

5. Około ilu blogów czytasz miesięcznie?
Eh ... Hmm ... Ciężkie pytanie. Może z 8/9/10? Czasami przeczytam jakiegoś posta na danym blogu i zaczynam czytać blog już codziennie.

6. Kot VS pies.
Uwielbiam zwierzęta, ale jak mam wybrać to pies. Bardzo chcę mieć psa ... Koty lubię, ale jednak wolę psy. 

7. Twoja ulubiona liczba?
3 - bo to mój numer w dawnym mieszkaniu. Wiele to dla mnie znaczy, bo tam w sumie spędziłam całe dzieciństwo, a także numer 15 - mój numer w dzienniku ^^

8. Jaką gwiazdą byś chciała zostać? (Chodzi np. o Miley, Sia itp.)
Ellie Goulding - Jest świetna uwielbiam ją! Może jeszcze Taylor Swift.

9. Od razu podejmujesz decyzje, czy czekasz?
Różnie to bywa. Staram się to zrobić jak najszybciej, ale nie zawsze wychodzi. Zależy też jaka to decyzja. Jeżeli chodzi o pytanie na sprawdzianie z matematyki (potocznie nazywana przeze mnie - matmatyka), to muszę podejmować decyzję szybko, nawet gdy nie chcę.

10. O czym teraz myślisz? ^^
O tym, że zawaliłam skok w dal i o mojej bolącej kostce (przez skok w dal! ;-;).

11. Wymień kilka blogów (łącznie z tym, Shannon), które pierwsze przyjdą Ci na myśl i napisz kogo z załogi najbardziej lubisz. (Wiem, że to wyzwanie, ale ćśśś)
Przyszły mi na myśl blog na których piszę, czyli ten blog, blog Emily i Sspectry. Nie wymienię najlepszych osób, bo wszyscy są świetni!



Skończyłam (brawa dla mnie). Pytania były bardzo fajnie i ciekawe. Teraz ja będę nominować i zadawać pytania.

1. abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com (ten blog) - TheFlorence, czyli Wera.
2. emily-mccline-i-msp.blogspot.com - PuzeleQ, czyli Liquiq.
3. http://mspoczamikathey.blogspot.com/ - Malinasia, czyli Malina.
4. cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com - Lyene.
5. przygody-z-msp-i-my.blogspot.com - ! Donata !
6. msp-wedlug-nastolatki.blogspot.com - Katy G.
7. sspectra-msp.blogspot.com - Sspectra.
8. http://moviepianka.blogspot.com/ - moviepianka, czyli Tuńczyk.
9. http://kisieleeeq-i-msp.blogspot.com/ - Mika2118.
10. http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/ - kasia3348, czyli Milka.
11. http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/ - Ashley919, czyli Lama.


Pytania :
1. Lubisz szkołę?
2. Ulubiona pora roku?
3. Lubisz swoje imię?
4. Jakie blogi czytasz?
5. Jakie masz marzenia?
6. Jakie masz plany związane z przyszłością?
7. Masz/chcesz mieć zwierzątko?
8. Ulubiony kolor?
9. O czym zazwyczaj myślisz?
10. O której chodzisz spać w czasie szkoły i w czasie tygodnia?
11. Ile masz najlepszych przyjaciółek?

(Ja głupia zapomniałam napisać pytań XD).


Udało się. Przepraszam, że ten blog się powtarza, ale pomysłów brak. Dobrze, teraz takie jednorazowe "Q&A". Każdy z redaktorów został nominowany przez Abieske.



1. Jak myślisz, czy MSP to gra, która znajduje się wysoko w światowym rankingu gier przeglądarkowych?
Myślę, że jest to gra popularna, ale nie na wysokim rankingu światowym.


2. Co sądzisz o zachowaniu użytkowników?
Zależy których. Niektórzy są bardzo mili - pomagają za nic i są dla siebie kulturalni i grzeczni. Jednak jest parę osób, które wyzywają, usuwają z znajomych gdy nie pooglądamy filmu itd. 


3. Co sądzisz o sekach? To ułatwienie czy niszczenie gry?
Nie przeszkadzają mi seki. Robię je kiedy nie mam pieniędzy (#hajsu) i czasem też oglądam.


4. Jaka jest twoja ulubiona rzecz lub funkcja na MSP?
Rozmawianie z znajomymi. Jest to genialna funkcja i jak dla mnie - najlepsza. Można pogadać na osobiste tematy i razem zagrać w gry czy też "poplotkować".


5. Usunęłabyś/usunąłbyś się, gdyby na MSP...? Dokończ zdanie i uzasadnij swój wybór.
Gdyby ... Hm ... Gdyby wprowadziliby okropne zmiany, lub byłoby za dużo kratek ;-; 


6. Kto Twoim zdaniem powinien mieć 1 miejscu w polskim rankingu moviestars?
Myślę, że ! ! ! Alicja ! ! !, ponieważ wydaję się być miłą osobą. Moim zdaniem ranking jest w porządku.


7. Częściej sama/sam tworzysz kreacje czy korzystasz ze stworzonych przez kogoś innego looków?
Chyba jeszcze nie zdarzyło mi się kupić czyjejś kreacji. Sama tworzę looki, ale zdarza mi się kupić jakąś rzecz z czyjegoś looku.



8. Co sądzisz o konkursach na MSP? Dla Ciebie to nowa dostawa ciuchów i animacji czy możliwość zdobycia VIPa poprzez stworzenie pracy konkursowej?
Zależy jaki to konkurs. Jeżeli ubrania są nie ładne - to wybieram drugą opcję. Moderatorzy powinni robić ciekawe konkursy jak dla nas, a nie dla nich. Mi się wydaję, że ta gra jest stworzona przez nich dla nich, a nie przez nich dla nas ...


To już tyle. Pozdrawiam i do następnego posta (a teraz lecę na angielski).







9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, jej! Oliwko w Q&A musisz zadać 11 pytań, a nie musisz nominować 11 blogów :P.
      Alexandra.

      Usuń
  2. Oliwka!!! W LBA jeszcze musisz napisać 11 pytań dla nominowanych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale post jest super! I jeszcze w pytaniu numer 1 piszesz że chcesz przywrócić przyszłość...może się mylę ale chyba nie o to chodziło

      Usuń
    2. Nie da się przywrócić przyszłości. Można zmienić przeszłość, która już była, lub poznać/udać się w przyszłość, której jeszcze nie było.

      Usuń
  3. Bardzo fajny post!
    #cjekafy
    #jaq
    #zaffże
    Pozdrofionka!
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :). Ale dziwne jest jedno zdanie: "Osoba, która lubi twoje posty lub bloga nominuję cię i zadaje ci 11.". Chyba każdy wie, że chodzi o pytania, ale to jest takie trochę bez sensu ;/.
    ~Nona

    Pe. Es. Musisz jeszcze w LBA zadać 11 pytań ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam napisać pytań ;-; Genialna jestem!

    olliwka1000, Olka

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!