sobota, 25 kwietnia 2015

Czyżby to moderator? Dziwne, look.

Hai!
Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypową sprawą. Napisała do mnie wczoraj użytkowniczka, że ma pomysł na posta. Zaciekawiona zapytałam się jej o jaki chodzi. Napisała mi o jakiejś osobie, która dała posta na forum w zakładce "MSP". Z tego co wiem, to w tej zakładce mogą pisać tylko moderatorzy. Sprawdziłam to i miałam rację. Oto post klotka9toja.
Tak to wygląda. Czyżby to był moderator? Sama nie wiem co mam o tym myśleć. W poście jest napisane o animkach, dlaczego je usunęli. Postanowiłam, że napiszę do autora tego posta. Jak wyglądała nasza rozmowa? Zapytałam się jej o to, a ona mi napisała, że takiego posta nie napisała. Sprawa wydaje się być dziwna.
Wszystkie posty moderatorów zaczynane są dużą literą, a tu tak nie jest. Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat to mógłby mi napisać? Ponieważ zainteresowało mnie to bardzo. ( Ale dużo powtórzeń ;d )
StÄ…d to tyle. Chyba..
Przejdźmy dalej. Chciałabym Wam zaproponować kilka looków do najnowszego tematu c:
1.
Mi się podoba, a nawet bardzo. Sportowy.Spodenki z bluzką i włosy są nowe, natomiast trampki są z innego tematu. Kolory, które użyłam to:
 
Look drugi wyglÄ…da tak:
 
Wydaje mi siÄ™, że tutaj bardziej zaszalaÅ‚am. UżyÅ‚am tutaj czterech rzeczy. Ogólnie podoba mi siÄ™, jednak szkoda, że ten pasek na Å›rodku jest czarny, nie da siÄ™ niestety koloru zmienić, aggh. 
Użyłam do tego:
Ostatni look to:
 
Najgorszy jaki może być. Jest dziwny, no! Wydaje mi się, że nikt z niego nie z korzysta, ale cóż. Tylko coś takiego mi przyszło do głowy xD
Kolory:
[doda później, nie chce się załadować]

Wydaje mi się, że post trochę bez sensu, ale na koniec chciałam Wam jeszcze zadać jedno pytanie. Czy chcielibyście jutro post z nauką rysunku czegoś? Jeżeli tak, to napiszcie w komentarzach czego ^^
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

 PS Przepraszam za wszelki powtórzenia :p

14 komentarzy:

  1. Czyżby pierwszaaaa? ♥
    Świetny post! Najbardziej z Twoich looks podoba mi sie numer 2. Jest cudowny, kupiłabym, ale nie wiem ile kosztuje, co wchodzi w jego skład i czy jest przeznaczony dla vipów. :/
    Buziaki. :*
    ~Wiktoria♥
    PS. Dlaczego nie piszesz już na wannach, jak wcześniej? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, chciałam to napisac, ale zapomniałam ;_;
      Tak, zrób ten poradnik. Może narysuj... Różę? (:
      ~TaWyżejxD

      Usuń
  2. Mam ja od dawna w znajomych i jest normalna i wgl no XD poza tym to post sprzed roku, wiec nic dziwnego, ze nie pamieta, ze go pisala. Mysle ze to zwykly blad, dlatego.
    ~N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + wszystkie 3 looki mi sie w miare podobaja. Mozesz cos takiego zrobic (tyczy sie nauki rysunku), ale nie wiem z czym, i nie wiem czy mo by sie przydalo, no ale jak chcesz ;)
      ~N

      Usuń
  3. To tylko błąd :) miałam to samo co Ty. Wyszłam z MSP i ten sam temat był pod inną ikonką :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Klocia *-*
    Dziwna moviestar, ale nie bardziej niż moja osoba. No a jakby inaczej? Ciii... Ten konkurs jest okropny! Jeden z najgorszych na MSP! No i looki też nie za bardzo, ale co lepszego można z tych ubrać zrobić? No nic, tak jest najlepiej jak można *-*
    (To nie hejt!)
    Te rysowanie... To może...
    rysowanie własnej moviestar *-*

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, to chyba nie jest moderator....
    Tylko tak wyglÄ…da.
    Post Å›wietny, jak zawsze =》^.^
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  6. Może coś Ci się zacinało i tak wyszło? Biorąc pod uwagę inną osobę (wyświetlało jej się to samo co Tobie) to może być błąd MSP...Nie wiem co o tym myśleć :/
    Ps.Świetne look'i! Oby więcej takich postów!!!(z... ciekawostkami,błędami(?) Nie wiam jak to nazwać. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Zrób taki poradnik! Zrób.... yyy....konia! Bo chcę zobaczyć jak go rysujesz i może mi się uda konia narysować bo z końmi mam problem.
    ~herna76

    OdpowiedzUsuń
  8. Post świetny!
    Nie sądzę, żeby ta osoba, która napisała ten temat na forum, była moderatorem. Przecież modzi piszą 'ą', 'ę' itp., zaczynają zdania dużymi literami, kończą kropkami.
    Ale ja nic na ten temat nie wiem.
    Look'i śliczne!
    Najbardziej podoba mi siÄ™ pierwszy. ♥
    Jestem za nauką rysowania. Nie wiem jednak, czego mogłabyś nas nauczyć. Osobiście nie umiem wogóle rysować, więc..
    Może człowieka?

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wyjaśniam - Klotka, nie jest żadnym moderatorem! Jeśli byłaby nim, to nosiłaby złoty znaczek z napisem ''Moderator'' na swoim profilu. Klotka pod tematem moderatorów napisała jako pierwsza komentarz, następująco moderatorzy usunęli temat bądź został on usunięty automatycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o pierwszą część posta to po prosty moderatorzy napisali post i usunęli i zostało to, ale bez części gdzie napisane jest przez moderatorów i to chyba tak było i tak o to kończę mój komentarz ~ #KTOŚTAMNIECIEKAWY

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na TwojÄ… opiniÄ™!