poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Oceniamy art-booki z TOP!

Cześć.
Tak na wstępie chciałabym przeprosić za moją wczorajszą przerwę, ale niestety nauka ważniejsza. Chętnie bym to zmieniła, ale cóż. Na dzisiaj przygotowałam kolejną ocenę. Postanowiłam, że wyniki konkursu będą trochę później, ponieważ najpierw muszę przeczytać wszystko, a na razie jest tylko połowa. Lecz przejdźmy do posta!
Art-boki znajdujące się na pierwszej stronie są najbardziej lubiane, mają najwięcej love it. Chciałabym ocenić kilka z nich ( wylosujmy ^.^ ).
Pierwszy został zrobiony przez Antonoszka.

Co mogę powiedzieć na temat dzieła..nie jest on oryginalny, ponieważ było naprawdę dużo takich rysunków. Jest staranny, widać, że zostały tam wykorzystane kwadraty z nowości ( tak mi się wydaje przynajmniej ). Na samym dole obrazka widzimy ile ma on love it, komentarzy oraz ile użytkowniczka zdobyła fame, dużo!
Moja ocena - 7/10.

Kolejny art-booki należy do paula mdpe.

No, podoba mi się, a nawet bardzo! Oryginalny, dziewczyna napracowała się przy nim. Praca przedstawia spongebob, jeżeli tak to się pisze, czyli żółtą gąbkę. Wyszedł cudne, ślicznie!
Tak jak na poprzedniej ilustracji tutaj również widzimy ilość zdobytych love it, komentarzy i fame.
Moja ocena - 10/10.

Ostatnim już rysunkiem jest art-book użytkowniczki #KitQa

 Fajny, naprawdÄ™. PomysÅ‚ mi siÄ™ podoba. Åšmieszne to jest, ale wiadomo, że moviestar zamruga wiÄ™c chodzi tutaj o love i ti o pierwszÄ… stronÄ™ w top c: Nie widziaÅ‚am takiego drugiego, wiÄ™c mogÄ™ powiedzieć, że jest oryginalny xd
Moja ocena - 9/10.

Zdobyte miejsca-
1.Paula mdpe
2.#KitQa
3.Antonoszka

Wydaje mi się, że jest w miarę. Teraz już na koniec muszę przekazać trochę informacji. Więc po pierwsze chciałabym podać dokładną datę ogłoszenia wyników w moim konkursie. Jest to --------------> 30 kwietnia.
Tego dnia możecie się spodziewać wyników! Przepraszam, że tak długo to trwa, ale na samym początku muszę przeczytać wasze wsyztskie "wypracowania".
DrugÄ… rzecz, którÄ… chciaÅ‚abym Wam przekazać to rozkÅ‚ad postów?  JakoÅ› tak.
Poniedziałek-post ( moda, ocenianie i tp. )
Wtorek-post ( seria "Happy Three" )
Środa-brak posta, chyba, że znajdę czas.
Czwartek-post
Piątek-brak posta, chyba, że znajdę czas.
Sobota-post
Niedziela-brak posta.

Mam nadzieję, że takie coś Wam odpowiada. Niestety nie mam na tyle czasu, aby moje posty pojawiały się codziennie, więc myślę, że to będzie najlepszy układ :)
Na dzisiaj to tyle.
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

 PS Jutro post bÄ™dzie dÅ‚uższy ☺

9 komentarzy:

  1. Hej, zepsuło ci się logo, bo go nie widać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, nie widać :/
      Post świetny, jak zawsze! :)
      Pauli2k

      Usuń
  2. Ja tam widzÄ™ logiszko :3
    Termin spoko, pasuje
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no, teraz już widzę.
      Wcześniej był tylko jakiś pytajnik na "klocuszku".... xD
      Tak się chyba dzieje, kiedy są błędy.

      Usuń
  3. Logo odemnie xDD fajny post :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu wszyscy robią konkursy lub ogłaszają wyniki 30 kwietnia?! XD #moje_urodziny_stara_jestem ;-;.
    ~Nona
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na TwojÄ… opiniÄ™!