wtorek, 28 kwietnia 2015

Koniec jakże zawiłej kariery na tym blogu :>

Hejka!
Oczywiście nie pisałam dwa miesiące, a teraz wyskakuję z już chyba 2 postem pożegnalnym, nieodwracalnym tym razem. Wyjaśnienia? Eh, dobra, (to nie jest z łaski!), lubię coś opisywać itp. ;d No i jestem w tym dobra, opisy zwykle nieźle mi idą.
To nie jest opis, ale kogo to obchodzi... XD


Z natury jestem bardzo leniwym człowiekiem. Mam motywację, ale muszę ją od razu wykorzystać - bo nagle Wiktoria sobie wymyśli coś innego do roboty i motywacja, wena, natchnienie czy co tam, pryska. Jest to moja prawdopodobnie największa wada i najbardziej mi przeszkadzająca - jestem naprawdę naprawdę (ontoni ontoni?  ontoni ontoni! - gosh, takie teksty w hińskim mango rozwalają, cicho, aaa, ontoni to naprawdę :d) kumatym człowiekiem, ambitnym (bez lenia <:) i trochę wysportowanym (mój ostatni cytat - jak widzę, to jestem najlepsza we wszystkim. Chodzi o to, że na wf mam wszystko zamazane, a ostatnio jak grałyśmy w piłkę ręczną to kurde najlepiej grałam D:). Gdybym chciała (dla chcącego nic trudnego...) to bym zdobywała jeszcze lepsze wyniki. Taa, gdybym chciała. Czasami mam dość (swojego mózgu xd), duużo myślę o wszystkim i o niczym, czy mam dużo obowiązków? Niezbyt, potrafię się pozbierać bardzo szybko, eh.... Przechodząc do sedna - tak, głównie przez lenistwo nie miałam ochoty, nie pisałam postów. I nie będę pisać o grze, w którą NIE GRAM...

Druga rzecz. Tak, nie gram już w MSP. Strasznie mi laguje, jedyna rzecz która mi się tam podoba to możliwość tworzenia looków i filmów - niestety te drugie ciężko mi robić z kratkami i innymi różnymi problemami. A, jeszcze forum. Są/byli/będą tam wspaniali ludzie, z którym możesz podyskutować lub pożartować. Ta gra wbrew pozorom pod jakimś tam względem NIE JEST dziecinna, czy dziecko w wieku 10 lat potrafi stworzyć dobry film? No, ciężko. <: 
Nie chcę zdobywać lvli, starać się na siłę, skoro i tak już się zgubiłam. Teraz jest milion użytkowników, wszyscy mają milion znajomych no i wiadomo, że nie pomożesz temu milionowi całemu, zgadza się? <: A jak chcesz przyjąć kogoś, kogo poznałeś na chacie, forum  - limit, a wywalanie... powodzenia, robota na kilka godzin dzięki jakże wygodnym funkcjom...
Nie.
Każda gra jest do znudzenia, każda książka, każdy film.

Wenę muszę wykorzystać do czegoś innego, nie do postów napisanych na blogu o grze, w którą nie gram.
Planowałam oczywiście napisać inaczej ten post, ale wyszło jak wyszło...

Wszystkie serie, które prowadziłam - każdy może je przyjąć, obojętnie gdzie, obojętnie jak przerobić.
Taa, "pozwalam". XD

Abi powiedziała, żebym napisała, żeby zamiast mnie dodać Katy. No to, dodajcie ją. pls. D: Dziewczyna się interesuje MSP, nie to co ja. Prawie gimbus, i prawie kujon. XD

Ostatni raz, no nie rozczulajmy się, dziewczyny powinny mnie daawno wyrzucić. <:
Pilnujcie takich osób, które nic nie piszą, błagam.
Na przykład mnie. xd

Chandelier (żyrandol, żegnam się żyrandolem, ja naprawdę jestem jakaś psychiczna ;-;),

Nie mam loga, więc wstawiam główną bohaterkę z śmiesznego hińskiego mango - Kamisama Hajimemashita. Kurde, co ja odwalam. :< Wybacz Melina!11111111111111111111111

16 komentarzy:

  1. Laniacz no nie no ʘ ɛ ʘ Nie możesz

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co? Nie, to żart?! Agh, nie no..:c

    OdpowiedzUsuń
  3. Laniaczysko rozumiem cię , lecz najmilej czytało mi się Twoje Abi i Kathey posty... Bez obrazy, ale poprostu innych redaktorów nie lubiłam i chyba nie będę xd Wzorował się na was, dzięki wam zaczęłam przygodę z blogami i odnowiłam przygodę z MSP...
    Będę tęsknić, nigdy nie zapomnę Żyrandolu<3
    Zawsze będziesz moim wzorem...
    'Lala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabij sie lol XDDDDDDDDD
    Pofodzeńa f szyciu i wogule
    Ej
    Jak my na co dzień gadamy
    Ale i tak pofodzenia ;D
    Taaa komentarz pisany prawie o 5:00, Melinka nie ma co robić ze swoim życiem, jak się o takiejże godzinie obudzi. :')
    Pozdrawiam!1 (od dzisiaj się zmieniam i będę mniej wkurzająca... ciekawe czy mi sie uda. xd)
    `m

    OdpowiedzUsuń
  5. HajimemaSHITa - przypadek? Nie sądze. XD ( ps. To jest żart, do hińkskomangoniarzy nic nie mam, ale anime nie lubię
    Nie bierzcie sobie tego do serca... ;'))
    `ta wyżej XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz... :'(
    Będzie brakowało mi Ciebie :'(
    Ale i tak będziemy gadały :')
    A teraz #Martynkoffe gadanie:
    Pofodzenia w rzycióóó! :D
    Aaa, ja powinnam się chyba wytłumaczyć,
    czemu nie piszę. Za tydzień mam wycieczkę,
    dodatkowo w piątek jadę na grilla, ehh.
    W weekend pakowanie. A dziś muszę się do
    testu uczyć. #szkuazua

    Tyncia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Laniacz, dzięki tobie, Florci, Tynie i Abi czytam tego bloga. TY nie możesz odejść! Jak odejdziesz potnę się mydłem w płynie! Laniacz, dla wielu ty byłaś siłą tego bloga, nie możesz odejść! Jednak pewnie masz teraz dużo ważniejsze sprawy niż blog, MSP itp. Laniacz....

    OdpowiedzUsuń
  8. BAJS MALEŃSKA POWODZONKA ZYCZE

    OdpowiedzUsuń
  9. Laniacz, zostań... Laniaaaaczu! Nie możesz!! :cc













































    ....
















































































    ...


















































    Nie noooo, Laniaaaaacz! Weź nie żartuj!







































































    Ej nie no, już jej nie ma! ;_:





















































    Zginęła!





























    Uciekła...





























    A raczej po prostu odeszła....


























    Będzie mi Ciebie brakowało, Laniacz.




    Tak jak w komie wyżej, powodzonka w życiu.
    :',','((



    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze! :)

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....Jak.ci. Coś.w.niej.nie.pasowało.to.nie.pisz.koma. ... Jestem.dość wkurzona....WAL SIĘ! Ok, przesadxialm. Sory ale strasznie mnie zdenerwował.

      Usuń
    2. @Up, nie tylko ciebie, mnie notorycznie wku*wia. :) Fejm z dupy...

      Usuń
  11. Laniacz, nie odchodź!
    Niedawno także chciałam odejść,
    lecz ty mnie od tej decyzji odciągnęłaś.
    Proszę...nie...oddchodź..
    ~Detektyw.

    OdpowiedzUsuń
  12. To wszystko przez to hińskie mango!!! :((( Ej no, szkoda, byłaś jedną z najlepszych redaktorek, jakie tutaj pisały! Ale z drugiej strony - rozumiem to. Każdemu MSP się nudzi po jakimś czasie.
    W każdym razie... Pozdrawiam, i życzę szczęścia (aha, jak do ślubu normalnie).

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!