środa, 29 kwietnia 2015

Czemu nie piszę?

Hejcia.
Tu Tyncia.
Chcę powiedzieć, że nie piszę, bo mam testy i muszę się uczyć. W piątek mam grilla, jadę do innego miasta... Nie będę miała jak. W weekend pakowanie na wycieczkę i zakupy. Potem? Od 4 maja na wycieczce do piątku. Jutro nie napiszę, bo idę z koleżanką się spotkać... Przepraszam, napiszę od razu po tym wszystkim. Wiem, post z " du*y ", ale się spieszę. Idę do szkoły, noo. Jeszcze raz - przepraszam, napiszę już nie długo. Zresztą mała przerwa mi się przyda, nie mam o czym pisać. Gazetka się robi.
Paa!
Wasza Tyncia,
#martynkoffa

6 komentarzy:

  1. Pisałaś w komentarzu na blogu Kathey, że masz dużo czasu ;).
    ~Nona
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze teraz jednak nie ma? Apf.

      ~#Nisia

      Usuń
    2. Mówiłam Zosi na fb, że jadę na wycieczkę, więc wyluzuuuj.

      ~Tynq.

      Usuń
    3. Kogo jak kogo, ale Twoich kazań, Martynko się nie słucham :).

      Usuń
  2. Szkoda ;_; Ja wyjeżdzam od 18-23 maja :DD

    ~LolkaaaaaaaaaaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, poczekamy aż napiszesz posta.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!