środa, 29 kwietnia 2015

Gdzie ta Melinka sie podziewa? = ŻYJĘ, ALE NIE ŻYJĘ + co tam u mnie? ;D (TZW. POST BEZ SENSU)

No hej. <3
Ej, ej, ej, to nie fejs, to nie Filip. (NIEWAŻNE...XD)
Pfff... Hallo!
Piszę, bo chcę dać jakąś oznakę życia. ;^)
Kto pisze w ogóle? A no tutaj Malina. Głupia, brrr. Skończyła jej się przerwa, ale grrr. NIE PISZE GŁUPIA!
Ekhem. No więc tak. Dlaczego nie piszę, skoro mi się "brejktajm" skończył?
Mam swoje życie, więc ten... Nie mam ostatnio chęci do pisania o tej różowej gierce (kel, jutro koniec mojego pierwszego VIP'a na miesiąc. [*]), bo po prostu mnie to chyba nudzi. Ale spokojnie! Nie odchodzę jak na razie. Po prostu nie mam weny, czasu, chęci, weny, czasu... Chęci? Nieważne, uh. Zresztą ostatnio przejmuje się troszkę (to chyba we mnie niepodobnego coś!) ocenami, i moimi urodzinami... Kończę w tą sobotę czternaście lat... :^D Na 1000000000000000000% dostaję skórzaną kurtkę od cioci. *-* Od rodziców nie wiem, ale mam nadzieję, że coś równie zaje**stego, i najlepiej związanego z muzyką... :^)



Belive the word...
I will unlock my door!
And pass the
Cemetery Gates...♥

Przepraaaaaaaaaaaaszam, musiałam. ♥ Tego albumu słucham non stop na przenośnym odtwarzaczu (ma sie te płyty i gadżety. ;D)! I kocham tą piosenkę, mru. I zespól. Filip też... :^D 
PFFFF NIEWAŻNE. 
Dobra, sedno.
Potrzebuję przerwy na rozjaśnienie umysłu i wpadnięcia pomysłów do mojej jakże pustej głowy... A "brejktajm" będzie trwał #NIEWIEMILE, ale wrócę do Was, gdy mnie olśni!!!!1 Błagam, nie obrażajcie się na mnie, plox... (taaa, co z tego, że mnie nikt nie lubi. Chyyba. :<) 

Dobra, kończe, elo czołem, łokciem, brzuchem, czy czym tam jeszcze...
Auf Wiedersehen za #NWMILE!!!!!1




Od moviepianki. Mi się podoba! >:[ (< Minka baj Filip... Nigdy się nie dowiecie, kto to. He he he. ♥)

3 komentarze:

  1. Pierwsza...AwAw
    Happy Birthday To You...X100
    Spk post...
    Ach..tam
    Ok piszę bez sensu to...
    Narga
    ~lolme :-)B-):-*:-P;-):-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga xD
    No to sto lat! :D
    Ale nie odchodź, proszę. Laniacz już odeszła, wcześniej Aleksa, Martyna się wahała, Katheja się wahała, Zue wyrzuciłyście.... Tak, doskonale pamiętam te czasy... mniej więcej wtedy zaczęłam czytać bloga :)
    Pozdro, Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  3. STO LAT!
    Malinka, czyżby nowy chłopak? B)

    ~Tuńczyk

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!