poniedziałek, 4 maja 2015

Kolejny konkurs ( kreatywny) + Look!

Hola!
Na dzisiaj postanowiłam napisać dwa tematy - look, konkurs. Zacznę może od looku, który został zrobiony przez moją koleżankę Nadię. Zestaw podoba mi się bardzo, taki wiosenny, kolory śliczne!
Wygląda tak-

Jego cena to 2800 Sc. No cóż, jest jednak troszkę drogo, ale wydaje mi się i tak, że ładnie to wygląda. Look mogą kupić wszyscy, ponieważ nie jest tylko dla VIP.
Teraz pokaże ten sam zestaw, lecz w innych wersjach kolorystycznych ( na końcu podam paletę kolorów ).





 Tutaj użyłam jaskrawego pomarańczowego (?)
Huee, podoba mi się, naprawdę! Wydaje mi się, że ten look w każdym kolorze będzie ładnie wyglądał.
To moje zdanie, jak coś ćśii xd
 











Emm, niebieski. Jakoś gdy patrzę na ten look z tym kolorem jest mi zimno, eee lel. Nie wiem czemu, lecz tutaj też mi się podoba ^^
















Wowowowowowo! Tak zielono, ale cudnie. Podoba mi się tutaj ten odcień. Kojarzy mi się look z wiosną, a nawet bardzo. Chyba bardziej od tego pierwszego, głównego c;













Już ostatni różowy. Nie wiem co mnie tak naszło na ten kolor, jednak mi pasuje. Malinowy, truskawka? Coś takiego. Moje kolejne skojarzenie do tego looku to koktajl truskawkowy #DZIWNAJESTEM










Więc teraz sprawa kolorów jest taka, że scrreny zrobione nie chcą się wczytać. W najbliższym czasie postaram się tu je wrzucić, oky?
O konkursie to później, a teraz...







MALINO!
W dniu Twych urodzin, w dniu pełnym radości,
Życzę, aby uśmiech na Twej twarzy gościł!
Niech się spełni rychło każde Twe marzenie,
A smutek i cierpienie idą w zapomnienie.


Dziadek google pomoże we wszystkim B)
Em, no dobra. Teraz przejdę do konkursu! Pisaliście w komentarzach, że chcecie kolejny konkurs. Nie myślałam nad nim długo, a o co chodzi?
( Ehe, nagrody zaczynam rozdawać od jutra do poprzedniego konkursu ^^)
Nagrody-
1. miejsce - 7 prezentów z l.ż, 5 autografów, oglądnięcie 10 filmów.
2. miejsce - 5 prezentów z l.ż, 3 autografy, oglądnięcie 5 filmów.
3. miejsce - 3 prezenty z l.ż, 2 autografy, oglądnięcie 3 filmów.
Teraz niestety są tylko trzy miejsca, a o co chodzi w temacie? Nooo, loga! Już zdążyłam się prezkonać jaki wy macie talent do robienia właśnie lóg. Więc swoje prace dla mnie możecie wysyłąć na e-mail nika.nowak12@interia.pl (do 15 maja można wysyłać)
Mam nadzieję, ze kogoś to zainteresuje :)
Przepraszam za wszelkie błędy xD
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥


17 komentarzy:

  1. Chętnie wzięłabym udział w konkursie, ale jedyny program jaki ogarniam to MS Paint xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha może być i paint do programów się nie przyczepiam xd

      Usuń
  2. Fajny look ^^ Kupiłabym, alenja jestm kawaii xD Ta Mjentowa wersja mi się naj podoba ;)
    Te loga, do naga nasze, dla cb czy kogoxD Jaa tam nie umiem ze zrozumieniem czytać :DD

    ~HanJaa
    ' oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry za błędy, ale jestem na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię logo ^^, nudzi mi się w domu więc se posiedzę. Zaproszę zaraz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz Nadii, że zrobiła ślicznego look'a <33.
    Co do konkursu - zgłaszam się c;

    'szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Look naj w zielonym! Biore udział ^^ lubie robić loga, zresztą jedno już masz By Me ^^

    ~lolololosrolkaXD(?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba się zgłoszę, ale nie jestem pewna. Jakie mają być na logu napisy? Jaki ma być look? Jeśli się nie pogniewasz, wybiorę któryś z Twoich looków i sama dobiorę napis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam zrobić loga. Nie potrafiłam dodać zrzutu ekranu do Sumo Painta :( Jak będzie następny konkurs to spróbuję jeszcze raz.

      Usuń
  8. Zgłaszam się c: Masz jakiś ulubiony cytat?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się c: Masz jakiś ulubiony cytat?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!