sobota, 2 maja 2015

Hyc hyc, gówno - zapowiedź serii (znowu) + malusie wypocinki = co dostałam na urodziny?

Dupa.. Blogger plox, rusz dupę. ;/
O, działa.
Hallo!
WITAM JAKO CZTERNASTOLATKA!
Tutaj kto?! A no Malinka, wróciła (albo nie) na jakiś okres do pisania na naszym cudownym blogu, hihi. Z dupy piszę posta, z dupy jakoś tutaj wracam. (przepraszam za słownictwo, mam MEGA OKROPNIE ZŁY dzień.) Szczerze? Trochę (nawet bardzo) za Wami (tak, Ciebie czytający tego posta również to tyczy!) tęskniłam. Na prawdę. Kocham czytać Wasze komentarze (bardzo <3) i motywują mnie do dalszego pisania. No cóż, moje posty nie są zbyt często, ale staram się "nie ilość, a jakość.". Wszystko dla Was.
Ach ta miłość.
O, mam pomysł.
Wstawię takie serducho, na znak (pokoju), że Was uwielbiam! ^^


Skończmy srać miłością. Sory Was bardzo, ale lajf is brutal. Aż mi się przypomina mój teraźniejszy friendzone, rzalżalrzalżalrzal. ;_____; Wyleczy mnie ktoś? Żartuję, mam taki 7/10 friendzone. :^)
 JUŻ SIĘ OGARNIAM.
A o czym dzisiaj post w ogóle? A o wszystkim i niczym tak na prawdę. Chcesz, to pomiń tego posta i przeczytaj wypociny jakiegoś innego redaktora z Naszej załogi, jeśli chcesz.  
Hyc hyc, gówno. 
Sory. xD Mam dzisiaj totalną głupawkę. Jako iż mam dzisiaj urodzinki, to coś dostałam. Nie posiadam na razie zdjęć (jutro dodam) moich prezentów, ale ćśi.
Co dostałam? (chcesz, pomiń. Nie każę Ci tego czytać.)














































- kurtka ala' motorówa
- Samsung Galaxy S3 Neo
No jest supi. Prezenty #Supi. Dostałam również masę życzeń na FB (KC WAS <333). Jak czytałam takie dłuższe  to normalnie płakałam. Ze szczęścia oczywiście. 
Wiem, że to Wy czytacie:
- Karola (Abi)
- Laniacz
- Luiza (Mysiaax)
- Nicol (Lama aka ashley919)
- Zosia (Kathejka 8-))
Kocham Was! :*
(Zaraz Twoja Twarz Brzmi Znajomo, ech)
No nic. Z urodzin to chyba tyle. Jutro przyjadą goście. ^^
Apff, dobra, szybko szybko. Co by tu... AAAAAA. Zapowiadam serię:
nr# Filmowa Pomoc
Wszystkiego dowiecie się niedługo. 8-)
Dobra, spadam!!!
AUF WIEDERSEHEN!!!111




24 komentarze:

  1. Ey! PISZ TAK ZAWSZE!
    Lubię czytać jak komuś odbija (odpierd*la).
    Łeee! GÓWNO!? Ciekawe czy dobrs...
    Tralala!! Ja Cię uleczę. W ŁÓŻKU?
    [to przez twój post]
    Life is magic, I am king!
    MAM NOWY FILM...
    Nie oglądaj! *-*
    Albo...DANSE DANSE DANSE! ! ! ... ;-;

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  2. Malina jesteś xDD fajne logo i fajna głupawka. Piona. XD

    1!

    ~lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądasz MALI GIGANCI!?
    Klika Rubika wygrała!
    Muszę adoptować Kingę i Stasia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dzień jest podejrzany

    OdpowiedzUsuń
  5. !?




    Love



    Me



    Like




    You




    Do




    !?



    I AM KING!



    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :3
    Mega prezenty, hah. Xd
    STOO LAAT!

    ~TUNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiegoo Najlepszegoo! ;**
    Zdrowia
    Szczęścia
    Radości
    Pomyślności
    Masy prezentów *-*
    Wspaniałych przyjaciół :)
    #Nie_wiem_czego_jeszcze.
    Po prostu WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOOO! ❤❤



    Uwielbiam ten stan - #Głupaffki :'DD



    #Głupaffka_jest_zarażalna_?
    #Chybaa_taq_XDDD



    #Weraa|Weraa|Weronikaa XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj! <33 super że piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam samsunga galaxy s3 neo. Ehm jeszcze tylko 51 km i w domku c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam samsunga galaxy s3 neo. Ehm jeszcze tylko 51 km i w domku c;

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh, co ja mam Ci życzyć?
    Może zdrowia
    spełnienia marzeń
    pomyślności
    S
    z
    c
    z
    ę
    ś
    l
    i
    w
    e
    g
    o

    b
    l
    o
    g
    o
    w
    a
    n
    i
    a

    radości
    prezenty już masz, to nie muszę xD
    życzliwości ze strony większości (#rymy Pauliny są #cool)
    i wszystkiego co najlepsze,
    bo co można życzyć jeszcze?
    Wierszyk moich koleżanek:
    Masz dziś urodziny, każdy to wie,
    zdmuchnij swoje świeczki i tort przyda się.
    Teraz trochę pospamuję c:



























    Sto lat, sto lat














    Niech żyje żyje nam






























    sto lat, sto lat












































    Niech żyje żyje nam!





































    Jeszcze raz, jeszcze raz








    niech żyje żyje nam












    Nieeeech żyyyje naaam!





















    A ktooo? Malinaaa? Melina!









    Melina♥





    No dobra, zaśpiewałam Ci xD






    (Nie przejmuj się, mi też coś odbija. XD Mi zresztą zawsze odbija. Co ja gadam?! XD Głupie #iksde. Tak samo jak ja. No dobra hehehe. Lel, jakbym mogła to skreślić, tak jak
    to Wy redaktorki robicie, ale niestety nie mogę (to pisanie specjalną czcionką, czyż nie?). Jak Ty to Malina robisz? Pewnie w Bloggerze macie taką dostępną czcionkę.
    I urodzinowe popopopozdro c:
    Pauli2k






    XD









    #iksde








    #iksdededeeee









    #xD











    #serce

    #♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest takie coś na górze, że można "skreślić" wyrazy. Poszukaj:)
      `m

      Usuń
    2. Ale chyba trzeba mieć bloga, bo w komentarzach nic tam ni3 ma. XD























      #iksde
      #iksdededeeee
      #xD
      #serce
      #♥
      #♡

      Usuń
  12. Zajrzy ktoś do mnie? Blog o zyciu-zycieksiedzateofila.blogspot.com
    O msp-szalonemspimy.blogspot.com



    Zaobserwujesz i skomentujesz? To dla mnie wazne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh, jak masz głupawkę, to zawsze jest śmiesznie! ^^
    Fajne dostałaś prezenty. c;
    Happy Brithday To You! Happy Brithday To You!
    ↑ Trochę spóźnione, ale zawsze. (:

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem nie do tematu ale Katy wróciła!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia:))) Kocham Was.;*
    `m

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz Malino ja bym z chenciom napisala zyczenia na efbe ale rzadko wchodze hihi wjenc napisze tu troche spoznione
    MALINAAAAAAAAAAAAA <333333333333333
    (hihi) Wszystkiego najlepszego, kurde nie umiem skladac zyczen, lolo
    ALE TY WIESZ ZE JA WIEM ZE TY WIESZ ZE ZYCZE CI WSZYSTKIEGO CZEGO SOBIE ZAPRAGNIESZ I WOGLE
    DŹFIK BENDZIE STOBO!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego!!!!11!!1jeden1!!!
    Kocham twoje posty. Lel.
    Zapraszam też na mojego bloga, na którym jest konkurs: kolor-owe-msp.blogspot.com
    -sara emo
    'Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego <3 Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i hajsu! (XDD) Żebyś miała dużo przyjaciół i tego, co sobie życzysz!

    olliwka1000, Olka

    OdpowiedzUsuń
  19. Droguśna Melino ♥ Z okazji Twoich 14 urorodzin (jaka stara.. haha) życzę fajnego chłopa (ale jeszcze no ten tego bez dzieci), miłości oraz zdrufka (bo nje morzesz byci horaa). Rzycze ruwnierz rz3bys miala duzo hajsu (na 3m3spe oraz 2 rzyciu kobito). Dopszem lec3m paaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu ja nie mam czegoś w nawiasie, a reszta ma :<
    Ja jestem super, kiedy wyjeżdżam (a dzieje się to rzadko) - ZAWSZE coś ważnego się dzieje. No jolo XDDD

    Życzenia ci skladam na szybko na fejsie w piątek więc eh nie czytałam posta XDDDD

    Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  21. #SpóźnioneUrodzinoweChybaJeszczeSpoko

    Więc Malinko...

    Życzę Ci dużo zdrówka oczywiście
    żebyś się czuła wręcz za**biście.
    Bo jesteś laska niesamowita,
    aurą przebojowości wiecznie okryta.


    Hah, życzenia oryginalne.
    Ciekawe, hyhy.

    STO LAT!

    ~Kartofel

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!