sobota, 2 maja 2015

Proponowane zestawy na wiosnÄ™!

Hola!
Mądra Weronika wymyśliła nowe powitanie :^)
Posta piszę teraz, ponieważ przyjechała do mnie moja koleżanka z którą nie wiedziałam się prawie rok i nie miałam czasu c:
Nad tą notką myślałam dość długo, bo nie miałam żadnego pomysłu. Po zastanowieniu się trochę..
Wiosna nadchodzi, dlatego zrobię looki pasujące moim zdaniem właśnie do tej pory roku. Jest ich cztery.
Pierwszy z nich nazywa siÄ™ "Where the flowers grow"
 
Zestaw bardzo kojarzy mi się z wiosną. Te kwiatki na głowie, ten kolor. Wydaje mi się, że look naprawdę mi wyszedł, co się rzadko zdarza. Cena jego wynosi 2225 Sc. Nie jest on tani, lecz efekt podoba mi się :> ( Jest to dla VIP )

Drugi nosi nazwÄ™ "nots friend"
 
Zrobiłam to wczoraj. Kojarzy mi się z nim mała dziewczynka, nie mam pojęcia czemu ;c Lecz kolorystyka i dobranie ubrań podoba mi się. Tutaj znowu jestem pod wrażeniem, że look się udał.
Cena tego zestawu wynosi 2425 Sc. Tutaj wyszło trochę drożej niż na poprzednim. ( Jest to nie tylko dla VIP )

Trzeci look zwie siÄ™ "Polegaj zawsze na kocie" (nie pytajcie czemu taka nazwa ;-;)

















Zakochałam się w tych kolorach, te uszy. One są takie słodkie *-* Ogólnie z tego zestawu jestem również zadowolona, chociaż to nie mój, ale ćśii. Dostałam pozwolenie na jego kupienie, więc jest oky :'). Cena to 2375 Sc. ( Jest to dla VIP )

Ostatnia proponowana przeze mnie stylizacja nazywa siÄ™ "Na Å‚Ä…ce"


Jest ro look, który robiłam naprawdę już jakiś czas temu. Dokładnie 7 lutego 2014 roku, hoh dawno! Patrząc na ten look mogę napisać, że od razu moje pierwsze skojarzenie to wiosna ;w;
Niebieski i biały, ładnie to wygląda. Cena tego zestawu to 1575 Sc. Tutaj wyszło najmniej ze wszystkich. ( Jest to NIESTETY dla vip )

Jeżeli ktoś by chciał kupić któryś z tych looków to oczywiście może :') Chciałabym jeszcze napisać, że nadal pod moimi postami możecie pisać propozycję na drugą serię!
Jak pewnie zauważyliście na samym początku, wymyśliłam nowe przywitanie, a zaczęło się to od tego, że Weronika weszła na tłumacza google i napisała "cześć" i przetłumaczyło jej na różnie języki. Tak właśnie powstało powitanie "Hola!".
Na dzisiaj to już tyle z mojej strony.
Paa, Florka|Weroo|Florcia  ♥

7 komentarzy:

  1. 1!!!
    Ostatni look najlepszy <3
    'Szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! XD Wszystkie looki Å‚adne ^^

    ~lolkaaaXD

    www.dawidowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Puerwszy i trzeci look- me gustaa! <3
    ZakochaÅ‚am siÄ™ ❤
    Extraa post! 😘

    #Werqaa|Weraa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. NaprawdÄ™ Å‚adne looki.
    Pierwszy - świetny
    Drugi - spoko
    Trzeci nie dla mnie D:
    Czwarty - ładnie wyszedł.
    PiÄ…tego - nie ma xD
    No i popopozdro c:
    #chybawieszkto #iksde

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzy ktoÅ› do mnie? Zycieksiedzateofila.blogspot.com
    ^Jak wejdziesz skomentuj proszÄ™!

    OdpowiedzUsuń
  7. Look'i są świetne!
    Najbardziej podoba mi siÄ™ komplet pierwszy i czwarty. <33

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na TwojÄ… opiniÄ™!