piątek, 1 maja 2015

Wyniki konkursu!

No cześć,
wiem, że wyniki miały się pojawić wczoraj, ale niestety nie zdążyłam napisać posta. Dlatego właśnie w tej notce dowiecie się kto wygrał! Napiszę na razie tyle, że będzie dużo spacji *-* Huehueheuehue.
Zacznę może od końca, tak będzie fajniee.
'Nagrody postaram się rozdać do piątku ( 8.05.2015)'
Miejsce piąte zdobywa..


































Jeszcze chwile..



























Zdobywa Independent Girl! Gratuluję! Twoja pasja jest naprawdę niesamowita, a to jak o niej napisałaś jest wspaniałe ^^
Miejsce czwarte..




















Jeszcze trochę w dół..


































Zdobywa vajletboregard! Pisanie o czytaniu książek, niesamowite, podziwiam cię! Sama bym tyle nie przeczytała XD
Miejsce trzecie otrzymuje..
































Spacja jest kól.


























Zdobywa Alice917! Rozpisałaś się, duużo napisałaś o swoim zainteresowaniu. Bardzo miło się czytało - fotografia, pisanie. Gratuluję!

Miejsce drugie ma osoba o nazwie..





























#CHWILAAA
























Jest to Holiday 1! Brawo ^.^ Pisanie opowiadań, podziwiam. Sama jak byłam młodsza uwielbiałam to, ale mi przeszło. Jeżeli napiszesz jakieś to daj mi znać, jestem chętna je przeczytać!
Miejsce pierwsze otrzymuje osoba, która opowiadaniem o swojej pasji zaskoczyła mnie.



































Teraz spacji będzie więcej.



























Bla, bla, bla.




























Jest to Pauli2k! Powiem Ci, że pasja, którą masz, ech. Zwierzęta, szynszyle! Nie spodziewałam się, że ktoś akurat napisze o takich zwierzętach. Dla mnie to jest naprawdę "coś", aby takie małe osobniki były czyjąś pasją. Podziwiam cię, naprawdę, ale to bardzo! Gratuluję Ci zajęcia pierwszego miejsca.
Eee, no ok. Chciałabym jeszcze napisać, o hejtach, które pewnie się tutaj pojawią. Nie wybierałam tego sama, przyznam się, że robiłam to z moją mamą, ponieważ była to ciężka decyzja. Wszystkie Wasze prace były cudowne. Było to wybieranie najlepszych opisów z najlepszych. ( powtarzam się ;-;).
Jeszcze raz wszystkim gratuluję. Tak jak wspomniałam wyżej nagrody dla tych pięciu osób postaram się rozdać do piątku, natomiast prezenty pocieszenia mogą mi zająć trochę dłużej, więc się nie denerwujcie :')
To chyba koniec w tym poście, miałam Wam do przekazania wyniki. A nie, no, głupia ja ._.
Czy chcielibyście, aby takie konkursy robiła częściej? Możecie swoją opinię wyrazić w komentarzach.
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

15 komentarzy:

  1. 4 minuty po publikacji posta, to wyczucie :^)
    Oo, dziekuje za wybranie mnie i moich pasji! Gratuluje tez pozostalym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób więcej takich postów.
    Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, rób takich wiecej ^^

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje kochana, że mnie wybrałaś. Podziękuj też mamie :) Nie chcę aby to zabrzmiało tak jakoś "gburowsko" ale coraz bardziej podobają mi się Twoje posty bo są takie bardziej- dojrzalsze? Świetne. Brakuje mi na każdym blogu takich redaktorek!

    Gratuluję pozostałym bo również byli świetni, a czytałam prawie wszystkie zgłoszenia, i nie spodziewałam się, że jest aż tak duża konkurencja! Jeszcze raz dziękuje.
    Pozdrawiam cieplutko <3
    Alicja/Alice917/Aliceinwonderland

    OdpowiedzUsuń
  6. Pfff , szkoda ze się nie udało ;/ Nie ukrywam , że jestem zawiedziona :^(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, napisała w poście ze to było wybieranie najlepszych z najlepszych! Prezent pocieszenia niedługo trafi do ciebie ;)

      Usuń
  7. Wowowowowowowowowowowoow!!!










    Nie spodziewałam się!!!!11jedenjedenjeden









    Kiedy doszłam do drugiego miejsca, naprawdę moje nadzieje zanikły....









    A jednak!!















    #!!!wykrzyknikwykrzyknikwykrzyknikoneoneonejedenjedenjeden








    #jedenjedenjeden










    Gratuluję też wszystkim, którzy zajęli miejsca 2, 3, 4, 5.


















    #l









    #o














    #l



    Pozdrawiam, Pauli2k


    xD





    #szynszyllesomsuotkje
    (Błędy specjalne)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście rób więcej takich konkursów!
    Weroo, kiedy będziesz na MSP? Musimy być o tej samej godzinie, abyś mogła mi dać pozdro :) Ja chyba dzisiaj będę, ale tylko na 60%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od poniedziałku będę rozdawała, bo teraz muszę się zająć nauką XD

      Usuń
  9. Jeeeej! Mogłabyśmi podać nick MS :) ???
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nick to TheFlorence o ile się nie mylę :D
      I gratuluję czwartego miejsca :)

      Usuń
  10. O Jezus Maria, Józefie Święty...!
    Niespodziewałam się jakiegokolwiek miejsca na podium, a tu od razu DRUGIE MIEJSCE!
    Gratuluję serdecznie wszystkim, którzy mają miejsca 1,3,4,5!
    Oczywiście, gdy napiszę opowiadanie (myślę nad fantasy albo detektywistycznym) przyślę ci mailem :)
    Pozdrów ode mnie swoją mamę!
    ~Holiday 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, moja mama by tego ze mną nie robiła. Szacun.

    Pozdrów mamę

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!