niedziela, 21 czerwca 2015

Tajemnica Starrr_03 wyjawniona?

Cześć!
Dziś powracam do Was z tematem nijakiej starrr_03. Zapewne pamiętacie kiedy około pół roku temu się "usunęła", ale czy wiedzieliście co działo się wcześniej? Czytając różne blogi nie dowiedziałam się żadnych ciekawych faktów, jednak przeglądając różne foldery na swoim puplicie, znalazłam tą rozmowę.
Czyżby ktoś mnie oskarżał o kradzież konta Starrr? Co ciekawe, nie jestem jedyną. Do grupy hackerek według tej użytkowniczki wlączją się też Arli i Pamella.






Czyżby wyjawniła się osoba nękająca Klaudię? Nie. Jestem prawie pewna, że to kłamstwo, ale pomimo tego sposób zachowania się tej osoby jest rzeczywiście bardzo podobny do Moniki. No i to zdjęcie... Następnego dnia opublikowała obrazek profilu usuniętej już Dzini, noszące tytuł ,,Pamella [*]".


Autorka znanego blog kogoś nękała? Teorytycznie jest to nie możliwe. Zszokowało mnie, że w jednej z swoich wiadomości uwzględniła osobę która mi weszła na konto w 2012 roku, a przecież od lat trzymałam to w tajemnicy i dotąd nikt oprócz moich najbliższych przyjaciół o tym nie wie. 



Przyjrzyjmy się tej sprawie jednak od początku, odchodząc od tematu Pamelli.

Źródło- cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
Tak właśnie prezentował się jej profil jeszcze przed usunięciem. Wyraźnie coś było nie tak. Status wskazuje na to, że działo się to niedawno- około rok temu. Ubrania przetworzone, usta zmienione, ale dlaczego nie najlepsi przyjaciele...?

Źródło: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

Po chwili jej ubiór został ponownie zmieniony razem z statusem na: ,,Albo wszyscy popieracie Putina, albo usuwam Starrr!" Prawdopodobnie właśnie za ten czyn została usunięta, jednak czy to możliwe, żeby Arli, ja i Pamella się zmówiły i coś takiego zrobiły? Sama spytałam Klaudię na poczcie. Ona zaś powiedziała, żeby zwyczajnie to olać, jednak ja lubię poznawać tajemnice. Po prostu ciekawość mnie pożera.

Źródło: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

Obecnie jej profil jest szary, więć usunięty. Pojawia się tu jednak pewne pytanie. Dlaczego moderatorzy nie usunięli statusu? Opcja z tym, że Starr sama siebie usunęła jest nie możliwa, bo sama miała potem do innych pretensje. Na pewnej stronie zobaczyłam też fakt, że Monika nie grała po włamie, więc jeżeli już, musiałaby z nienacka powrócić, w co wątpię. A Wy? Jak myślicie?

Od razu na koniec dodam, że nie pisał do mnie użytkownik Anonymouse, ani ja nie wysyłałam pustych wiadomości. Zakryłam je za pomocą klonowania, gdyż poruszałam tam bardziej osobiste sprawy. Co do faktu, że udostępniam kogoś rozmowy, po pierwsze- zamazałam nick rozmówcy, a po drugie- sama powiedziała, że mogę spokojnie rozśiewać tę informację, zatem mam do tego całkowite prawo. W następnym poście zrobię też nowy konkurs, oraz ogłoszę ten na loga, toteż napewno będzie ciekawie!

~Kellow. :3


43 komentarze:

  1. No tak, może lepiej nie podawać jej nicku, ale to bardzo dziwne, że ma te wpisy w Księdze Gości. No i ta Twoja tajemnica. Może dowiedziała się od M (wiesz o co chodzi, ta osoba, która wtedy weszła na Ciebię). Nadal mnie Ciekawi kto jej to zrobił.

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Niestety ta "osoba" nie wchodzi już na MovieStarPlanet, ale jeżeli już- bardzo rzadko. Po za tym, mam z nią kontakt tylko poprzez grę.

      Usuń
    2. Ey! Przecież ja mam całe Wasze rozmowy xDDD Ona jest nawiedzona ;-;

      Usuń
    3. Sam z nią pisałeś. :')

      Usuń
    4. No to też ;***

      Usuń
    5. starrr_03 była dobra napisałam do moderatorów żeby ja odblokowali

      Usuń
    6. starrr_03 była dobra napisałam do moderatorów żeby ja odblokowali

      Usuń
  2. Świetny post. Jak zwykle- dobrze dopracowany. Przypominasz mi Kathey. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kellow jak myślisz? Ktoś Monice się wdarł na konto, czy ona sama to zrobiła?
      Życze odzyskania konta
      ~piesek412 pozdrawia! (Tak wróciłam na to konto).

      Usuń
    2. No przecież, że ktoś się jej wkradł. Głupia ona nie była i nie chciała odchodzić z tego co wiem. A może to... Kellow zaraz Ci napiszę ;***

      Usuń
    3. Myślę, że Monika to zrobiła dla "fejmu", ale nie mogę potwierdzać czegoś, na co nie mam dowodów.

      Usuń
    4. Nie wiem... pewnie ktoś się jej wkradł, przecież głupia nie była. Sorki za taki krótki komentarz, ale jadę samochodem.

      Usuń
    5. Ludzie czasem robią takie rzeczy dla beki. Na Internecie jest mnóstwo tego typu żartów, co nie oznacza, że ona też tak robiła.

      Usuń
    6. Ona tego dla fejmu nie zrobiła, bo głupia ona nie była i wiedziała co za te rzeczy grozi. To nie była Monika.

      Usuń
  3. Ale to zdjęcie gdzie jest już usunięta to mi się wydaje ,że jeszcze nie kest usunięta bo by pisało deleted user a tak tam nie piszę chyba ,że to jakieś opóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy moderatorzy usuną/zawieszą użytkownika nie pisze Deleted User na profilu. ;')

      Usuń
    2. Ona ma bana na zawsze :) Chcesz zobaczyć jej profil? Jasiek11 ma ją w nay.

      Usuń
  4. Świetny post <3. Ja się raczej nigdy tą sprawą nie interesowałam.. xd
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale ogar dziecko. Jesteś na każdym sławnym blogu i co?

      Usuń
    2. I jeszcze pewnie pisze z konta mamusi...

      Usuń
    3. WOW! Darmowy wirus! Jak super ;-; Są programy do hackowania sc i wszystkiego, ale ban będzie na 100% ;-;

      Usuń
    4. Żal... U Porshi też nie brakuje jej komentarzy.

      Usuń
  6. Ciekawy post, fajnie sie czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post / może napiszesz coś o Nikuss..? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ja powiem prawdę o Nikuss? To dziewczyna, która świetnie umiała kłamać i przerabiać zdjęcia. Konta z jej konkursów nigdy nie trafiały do wygranych, bo ona także ich nie miała. Czy widzieliście kiedyś w statusie podczas włamania na kogoś słowo "Nikuss"? No nie. Ona tylko udawała, że umie hackować, a tak naprawdę nawet dobrze grać w MSP nie umie. To tyle na jej temat.

      Usuń
    2. ONA UKRADŁA KELLOW KONTO!

      Usuń
    3. Jakoś Ala tego nie potwierdza. ;) Na MSP można shackować komuś konta. I Kellow nikt nie shackował, jedynie wszedł. ;-; Bosh! Może wierzysz w noc hackerów?

      Usuń
    4. Na Kellow weszła osoba, która znała moje hasło, zaś e-mail który był do tego konta przypisany został usunięty i pojawił się problem.

      Usuń
    5. Kellow, i co zrobiłaś jak e-mail został usuniety ? Jak weszłaś na konto ?Mam podobny problem..

      Usuń
  8. Po co pisac posta, jezeli wiedza na dany temat jest zerowa? Nieznajomosc zainteresowanej jest zabawna, tak samo jak pisanie w negatywny sposob o nieobecnych.
    Pozdrawiam i zachecam do dokladnego researchu, zanim zabierzesz sie za notke.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ktos mógł zrobić to starrr_03 :(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!