niedziela, 21 czerwca 2015

Popularne blogi o MSP - czyli jakie blogi najchętniej czytacie.

Hejs!

Witam Was wszystkich,  z tej strony Martyna. Dziś post na temat blogów. Sądzę, że wiele komentujących tego bloga z pewnością posiada własne stronki na temat ów gry. Zanim jednak zacznę (jej, ten zwrot pojawia się chyba w każdym moim poście) chciałabym pogratulować (spóźnione,  ale przeżyjemy) Cind, Tenczy oraz Kellow. Wasze posty są wspaniałe. Może nie ma Abieskiej, ale blog wyszedł już z tego i zaczyna budzić/rozkręcać się na nowo - fajnie. Dobrze,  powiedziałam co w zasadzie chciałam z tego tematu, już zajmuję się głównym.

Zapytałam na forum użytkowników jakie blogi czytają. Podali mi kilka linków,  jednakże większość (jak by się tego spodziewać) została zakratkowana. Zostało mi więc mniej stron, ale lepsze to niż nic. 

Blog: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com. Jest to blog o MovieStarPlanet (każdy będzie,  więc tej wiadomości nie będę już pisała). Jego właścicielką jest Nat (na grze Annabellie). Na blogu pojawiają się różne posty, bywają często.  Podobają mi się. Przykładowy screen: 

Blog: zadnenudy.blogspot.com. Prowadzi go Laura, mieszkająca w Irlandi (na MSP $ulubiona$). Strona posiada paru redaktorów, posty są w miarę często. Znaleźć można tutaj posty na temat gry, jednak i nie tylko. Goszczą tutaj rysunki, tematy z życia. Screen strony głównej:


Blog: mspoczamikathey.blogspot.com. Jego autorką jest Zosia, podejrzewam, że nick znacie. Posty są ciekawe, długie oraz rozbudowane - czyli takie, jakie powinny (nie wiem jakie słowo powinno się tu znaleźć). Blog ma oryginalny wygląd, podobby do starego wyglądu jaki znajdował się tutaj. Zdjęcie:


I ostatni już blog (niestety). Nazwa: filmowe-msp.blogspot.com. Pisze na nim wiele redaktorek, ich posty są (powtarzam się, wybaczcie) - ciekawe, oryginalne i długie. Z chęcią się je czyta. Screen:


Jeśli chodzi o ów strony, najczęściej wchodzę na pierwszą. Muszę się przynać - ostatniego nie znałam, lecz bardzo mi się spodobał. 

***
Cóż, muszę kończyć tego posta. Przepraszam, że jest taki krótki, jednak piszę na telefonie (za błędy ortograficzne bądź interpunkcyjne również).  

Do następnego posta!
~ Tyna.

13 komentarzy:

  1. Ostatni blog jest blogiem Kellow :') Tak w ogóle - świetny post!
    Florka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oojć, nie wiedziałam (poprawię jak będę na kompie) :)
      Dzięki ♥

      Usuń
  2. Dziękuję, za gratulacje ble, ble, ble XD
    Moim ulubionym blogiem jest ten pierwszy.
    `C

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Szkoda, że na blogu Zosi (Kathey) tak rzadko pojawiają się posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie jeszcze taki post?
    Jeśli tak, to chciałabym zobaczyć w nim blog
    Marine-MSP.blogspot.com

    Z góry dzięki ^-^

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to jest błąd, ale strasznie mnie to wkurza jak zamiast "Abieski" piszesz "Abieskiej". To nie hejt, nie chce Ciebie tym urazić, więc jeszcze raz piszę: nie wiem, czy to błąd.
    -Klaudia
    -sara emo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina sama przyznala, ze to nie jest zaden blad, ale osobiscie woli wersje "Abieski". :)
      Tyna, fajny post! Osobiscie z blogow o msp czytam w tym momencie tylko teg bloga, okazjonalnie wejde na blog Kathey. xdd

      Usuń
  6. Fajny post. Ja czytam bloga Nat oraz Kathey. :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!