niedziela, 21 czerwca 2015

Kim jestem, co tu robię

Niektórzy będą płakać, niektórzy MOŻE cieszyć.

Heii!
Kim jestem, że kradnę przywitanie dawnej redaktorce tego bloga?
Ano, powiem wam iż jestem autorką tego oto początku posta.
Zgaduję, że niektórzy domyślili się już, kim jestem.
Tak, to znowu ja.
Kathey.
Wróciłam. Czemu? Tęsknię. I to jak.
Za wami, za blogiem.
Żeby nie było - nie miałam zamiaru wracać, ale szybko zrozumiałam że nie umiem żyć bez tego bloga.
To cząstka mojego życia.
A że niedługo wakacje - posty będę pisać codziennie :) (No, może co dwa dni xd)
Dajcie znać, czy mam tu zostać, czy odejść na stałe.
Post kruciutki, ale śpieszę się, a musiałam coś napisać, także...

Do następnego posta!
Nawet nie wiecie, jak mi tego brakowało.

26 komentarzy:

  1. Kaaaaaaaaaathey!
    Jak ja Cię kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathey ♥♥♥♥♥♥ Boże, dziękuję ♥ Jezu, będę pisała z Tobą na jednym blogu ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, cieszę się, że wróciłaś, z resztą myślę, że każdy tak uważa. ♥ Pamiętam, jak czytałam Twoje posty. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Katheyyyy <3 Wiedziałam że wrócisz <3
    ~ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim sie podlizujesz idioto -.-

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Zakładam, że nie. C_C

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Błagam, nie odpisujcie na ^jego komentarze...

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  6. Jak zobaczyłam to autor: Kathey to skakałam i krzyczałam TAAAAAAAAAAAAAK!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę i widzę "Heiii." - Katheja! Chyba każdy się cieszy, że wróciłaś c;
    Emi, szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeest wruciłaś!!!!!!!!!! :):):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)):):):):):):):):):):):):):):):):):

    OdpowiedzUsuń
  9. (To są uśmiechnięte buźki)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że wróciłas Zosia ♥·♥
    ~Zosia
    xD
    MASZ TAKIE SAME IMIE CO JA xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczyłam to ,,Heii" i wiedziałam, że to Ty c: Cieszę się, że wróciłaś. Brakowało tutaj Ciebie i Twoich postów c:
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  12. KATHEY ZABIJE CIE ALE JEDNOCZESNIE NIE MOGE CIE ZABIC BO KOCHAM CIEBIE I TWOJE POSTY :(
    W kazdym razie strasznie sie ciesze, ze jestes znowu z nami!!! ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kathey, Kathey, Kathey ❤❤❤❤❤❤
    Dziękujemy, że do nas wracasz! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skomentowałam posta, w którym pisałaś, że odchodzisz. W sumie rozumiałam, daleczego tak postąpiłaś. Było mi jednak bardzo przykro, ponieważ uwielbiam Twoje posty.
    Cieszę się, że wróciłaś! ♡ Kiedy zobaczyłam 'Heii', nie wierzyłam własnym oczom. Myślałam, że to nie możesz być Ty, ale.. JESTEŚ!
    Z całego serca Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!