sobota, 16 kwietnia 2016

Skandinavian Spring, czyli nowy motyw!


Cześć!

Z tej strony Tori. Tym razem, jak już obiecałam w poprzedniej notce, zajmę się nowym motywem. Jestem bardzo mile zaskoczona, więc też przyjemnie będzie to wszystko robić. Ocenię więc ubrania, zrobię jakąś stylizację oraz dodatkowo pokażę animacje. Wszystko mnie zauroczyło, więc będzie ciekawie.  Mam nadzieję, że notka Wam się spodoba i jednocześnie zapraszam Was do czytania!

x Ubrania x


Oto pierwsza strona. Znajduje się na niej jedna sukienka, a raczej bluzka ze spódnicą i kurtką. Dalej widzimy dwa podobne do siebie kombinezony, z różnymi wzorami. Następnie widzimy dwie spódniczki, również podobne. Pierwsza nie ma wzoru, a druga ma. Kolejnym elementem tej strony jest para butów, wyglądających na wiązane. W dolnym rzędzie znajdują się dwie bluzki - jedna krótka i podobna do swetra a druga również jest krótka, ale tym razem bez rękawów. Ostatnią rzeczą jest wianek z białych kwiatów z kremowymi środkami oraz zielonych liści. Ubrania znajdujące się an tej stronie bardzo mi się podobają, do tego stopnia, iż kupiłam kilka z nich. 


Kolejna strona, czyli nowe ubrania. Niestety tutaj nie wszystkie aż tak ładne. Pierwsza koszulka nie podoba mi się w ogóle, jest okropna. Krój używany do 'Safer Internet' oraz nadruk z sercem i napisem 'Wifi'. Nie pasuje to do motywu w ogóle. Druga rzecz w górnym rzędzie to jasne dżinsy z podwiniętymi nogawkami. Są ładne, ale mogłyby mieć wyższy stan. Ostatnia rzeczą w pierwszy rzędzie jest dżinsowa spódniczka z kieszonkami. Następna rzecz to pasiaste szorty, które kojarzą mi się z wakacjami i marynarzami. Kolejna rzecz to naszyjnik z wzorem geometrycznym w kolorze srebrnym. Trzecia rzecz w drugim rzędzie to tatuaż z kółek, strzałek oraz linii. Wygląda tak 'egzotycznie'. Pierwszy dodatek w trzeciej linii to okulary na głowę, czarne. Ostatnimi rzeczami na tej stronie są dwie fryzury. Jedna to dość krótkie włosy z pewnego rodzaju chustą, drugie to piękne, rozpuszczone włosy z błyszczącymi dodatkami.


Tak prezentuje się ostatnia strona. Pierwsza rzecz na niej to krótka koszulka w szarawym odcieniu niebieskiego z okularami przewieszonymi przez dekolt. Drugi element tej stronki to te same okulary co na poprzedniej, tylko że są nakładane na oczy i mają inny odcień. Ostatnia rzecz w tym rzędzie to blond włosy do ramion z koczkiem na czubku głowy. Czwarta rzecz to chusta w jednolitym kolorze. Następny element to jasna fryzura z ciemną czapką. Kojarzy mi się z luzakami tak samo jak białe buty, które są następne. Został nam ostatni rząd, zdecydowanie najlepszy według mnie. Pierwsza jest piękna, dziewczęca sukienka z paskiem. Jedynym jej minusem jest cena.

x Stylizacja x


Strój bardzo mi się podoba. Moja MovieStar nosi go teraz, tylko że u niej buty są inne. Stylizacja kosztuje 7 diamentów oraz 1900 złotych pieniążków, co jest średnią ceną na pięć rzeczy.
Włosy : Są jednymi z dwóch fryzur, które podobają mi się w tym motywie. Piękne, długie i pofalowane, ozdobione fioletowym piorunem (Czy tylko mi kojarzy się to z Mitologią Grecką?). Mimo ceny, bo kosztują aż 7 diamentów oraz drobnych błyskotek, kryształków, idealnie pasują do stylizacji i są piękne.
Komplecik (Bluzka+Spodenki) : Jak chyba wszyscy zauważyli, w tym motywie królują krótkie bluzki. Nie wiem, czy ma to oznaczać wiosnę/lato, ale mogliby dać jakąś ładną, normalnej długości bluzkę. Mimo to ta, która wybrałam jest według mnie śliczna. Jest cała we wzorki kojarzące mi się z krajami Skandynawskimi, takie same jak na spodenkach. Do tego w komplecie mamy naszyjnik, czarno-biały. Dół to jak już pisałam wyżej krótkie spodenki.
Buty : Postanowiłam postawić na zwykłe, dość popularne na MovieStarPlanet trampki. Są fioletowe, ale podeszwy i sznurówki mają oryginalnie białe. Podobają mi się, chociaż teraz z perspektywy czasu zauważyłam, że lepiej wyglądałyby, gdyby były całe białe.
Dodatki : Znalazł się tutaj tylko jeden. Zamierzałam dodać coś na głowę lalki, ale nic nie pasowało. Tatuaż który wybrałam jest na ręce, składa się (Tak jak już wyżej pisałam) z figur geometrycznych.

x Animacje x


Oto pierwsza animacja. Lalka jedzie na rowerze, pedałując. Rower jest uroczy, różowiutki, z koszyczkiem przed kierownicą i jasnymi elementami. MovieStar ma na głowie różowy kask, który niestety nie jest zbyt dobrze zrobiony, włosy z niego 'wystają'. Uważam jednak, że tę symulację warto kupić. Na pewno przyda się zarówno do filmów, artbooków jak i statusów. Oceniam ją na 8/10, ale tylko dlatego, że kask wywołuje błędy.


Ta symulacja przypomina tę wyżej. Lalka jedzie na rowerze, ale tym razem złotym. Zamiast wiklinowego koszyczka mamy duży kosz z kwiatami, w którym siedzi pies. I on, i MovieStar mają kaski, tylko że on ma dopasowany, ona tak samo jak wcześniej - wywołujący drobne błędy. Oba są niebieskie. Ta animacja też przydaje się do wszystkiego, więc nie wiem jak ją ocenić. Nie pozostaje mi nic innego, jak zrobić to samo co wcześniej.. 8/10.


Animacja ogromnie mi się podoba, chociaż jeszcze jej nie zakupiłam. Lalka siedzi na drewnianej ławce, pisząc coś na laptopie oraz popijając kawę. Wszystko jest świetnie wykonane, oprócz jednego aspektu. Nie wiem jak Was, ale mnie od troszkę odrzuca. Otóż jak widać, jednak z rąk MovieStar jest dziwnie wykręcona. Dla mnie nie wygląda to zbyt naturalnie. Mimo tego drobnego błędu jestem zadowolona z tej symulacji i śmiało mogę postawić 10/10.


Oto czwarta symulacja tego motywu, jednocześnie przedostatnia. MovieStar zakłada na oczy czarne, przeciwsłoneczne okulary z ciemnymi szkłami. To jest na prawdę dobre! Wygląda fajnie i nie ma większych błędów. W sklepie te okularki mi się nie podobały, ale tutaj wyglądają zaskakująco ładnie i jakoś pasują. Bez problemu postawię 10/10 i z chęcią ją zakupię.


To już ostatnia animacja, która została dodana w tym motywie. Lalka trzyma w lewej ręce ciasteczko, a w prawej kawę. Do tego idzie i od czasu do czasu popija napój z kuka i gryzie wypiek. Symulacja ogromnie mi się podoba, a wam? Uniwersalna, bo przydaje się do wszystkiego - filmów, statusów i artbooków. I teraz robię to bardzo chętnie - trzeci raz 10/10!

x * x

I to już na tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobało, zapraszam do komentowania i wyrażania opinii. Nie pozostaje mi nic innego, jak już się pożegnać!

~ Tori

15 komentarzy:

  1. mi ten piorun kojarzy się z Thorem, który pochodzi z mitologi skandynawskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ten piorun kojarzy się z Thorem, który pochodzi z mitologi skandynawskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten motyw bardzo przypadł do gustu. Nareszcie przepiękne ubrania i przydatne, genialne animacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka. Motyw według mnie jest nawet ładny. Nie wiem czemu, ale pierwsza animacja kojarzy mi się z Barbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Boże Julq, blagam weź się już uspokoj. Telefony czasami takie robią że kom się kopiuje i wielu osobom tak się dzieje. Zaczyna mnie (i pewnie nie tylko mnie) że zwaracasz komuś uwagę w sposób po prostu niemiły. Czepiasz się najmniejszych rzeczy, a sama nie jesteś doskonała.

      Usuń
    3. Nie będę się może za bardzo wypowiadać w sprawie twojego koma, ale tutaj chodziło o takie zdanie: Heh, Ami, czemu twoje komy się zawsze kopiują? XD"
      Ale nie, ty jesteś idealna. Wiesz co, po prostu żałosna jesteś. Nie mogłam nic napisać? Jakiś problem? Aha.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Nie przerwałam ci, a ty od razu musisz. Nie wypowiedziałam się na te at tylko tego komentarza ale także innych.

      Usuń
    6. Jezusie, Julq, taka jest prawda, że zawsze się czepiasz nawet najmniejszych błahostek. Florka ci tylko zwróciła uwagę, a ty na nią z mordą. No troszkę nie halo.

      Usuń
    7. *wiem, mam świetny refleks ;-;*
      Julq, grabisz sobie i stajesz się wręcz nielubiana. Ja się w końcu ogarnęłam i tobie też radzę. Przypominam, iż adminki są przeciwko tobie. Rozumiem, Wera mogła źle zinterpretować to zdanie, no ale nie przesadzajmy, że niby jest żałosna.

      Usuń
  5. Świetna notka. Motyw według mnie jest nawet ładny. Nie wiem czemu, ale pierwsza animacja kojarzy mi się z Barbie.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!