piątek, 15 kwietnia 2016

Tydzień Uni - look, opinie + post w przygotowaniu

Hejolo!
Jak już widzicie - dzisiaj zajmiemy się unikatami, a dokładniej opinią użytkowników. Na koniec posta przedstawię look'i, które zdążyłam już zrobić podczas Tygodnia Uni. Także, bez przedłużenia, możemy zacząć...

~ ZEBRANE OPINIE ~
Stworzyłam pewien chat, gdyż potrzebowałam odpowiedzi wielu osób, a nie miałam czasu na dopytywanie wszystkich po kolei. 



Tutaj zgadzam się z obiema dziewczynami, gdyż ich stanowiska to:
- Hmm. Dodali dość fajne rzeczy, choć mogli sobie odpuścić ten Jing-Jang, bo był jednym z niewielu rzadkich unikatów.
- Chyba zgodzę się z Tori. W tym roku nie znalazłam w sklepie serc na nogę. Z jednej strony to dobrze, bo nie każdy będzie je miał, chociaż są one często spotykane. Ja kupię sobie kilka drobnych rzeczy. Nie będę szaleć.
Czyli: Dziewczyny nie są aż takie złe z powodu unikatów, ale są trochę wkurzone, że pojawiły się rzadkie unikaty, jak np. Jing-Jang. Są za to również szczęśliwe, że nie ma serc na nogę. 

Tutaj akurat trochę się sprzeczamy, jeśli chodzi o "dochodzenie" unikatów. Sądzę, że serca na nogę dojdą, bądź też gwiazdki. Nie jestem pewna na sto procent, ale uważam, że coś dojdzie...

Tutaj Raven166 napisała, że zawiodła się na unikatach. Jeśli dobrze rozumiem, to chodziło jej o to, że.. jest wkurzona z powodu dodania rzadkich unikatów, ale jest szczęśliwa - bo podobają jej się ciuchy, które dodano.

A tutaj Emilka napisała o bardzo ważnej rzeczy - nikt już nie chce wymienić unikatów. Tori napisała, że teraz te 'unikaty' (a dla mnie po prostu ciuchy) wymieniają np. 10 unikatów, które są na tygodniu. Także.. muszę przyznać, że to słabo.. Nie wiem czy opłaca się teraz wymieniać na unikaty, których nie ma JESZCZE na tygodniu, gdyż.. mogą dojść.

Tutaj ja, Werka i Karolina rozmawiamy o bóldupczeniu. Na początku wszyscy robią artbook'i "Przywróćcie nam unikaty!", a potem.. co?! "BEZNADZIEJNIE Z TYM TYGODNIEM!" Przymyślcie to, zanim zaczniecie..

~ Ciekawostka ~
Wiecie, że unikaty zostały jeszcze wczoraj, c'nie? Dzisiaj moderacja wykasowała motyw, ale ciuchy są :') Jak je znaleźć? Są w TOP. Żaden z nimi problem. Mam nadzieję, że modzi tego jeszcze bardziej nie rozwalą. To bez sensu, zobaczcie..

~Losowy look~

Look nosi nazwę "7 years <3". Użyłam tutaj tylko dwóch unikatów, gdyż nie za bardzo pasowała mi tu tamta grafika. Komplet nie jest zły, być może stworzę do niego jeszcze kilka wersji kolorystycznych, ale chyba za względu na czapkę króliczka będę musiała to chyba czymś zastąpić. Postraram się ją jeszcze dzisiaj kupić, ze względu na to, że za siedem dni kończy mi się członkostwo vip. Jeśli chodzi o look - to słuchałam muzyki "7 years" podczas robienia tego kompletu. Stąd też nazwa look'a. Nie jestem fanką tych spodni, lecz nie dało się tutaj już nic wcisnąć. Tak trudno było mi dopasować skład tego look'a... Aż w ogóle nie wiedziałam czy opłaca się kupować nowe włosy. A, no tak.. do tego stroju nie są potrzebne włosy... Chyba nie muszę tłumaczyć.

Przepraszam za długość posta, i za to, że ostatnio nie piszę, ale mam w przygotowaniu TAG, a muszę się jeszcze do niego przygotować. Informuję, że w dni takie jak; poniedziałek, wtorek i środa nie będzie postów ze względu na mój wyjazd na zieloną szkołę. Przypominam o konkursie na blogu Mila-i-msp, związane z moim kanałem na YT; Julq. Nie jest to żadna reklama, tylko informuję, gdyby ktoś był chętny.
Do zobaczenia,
Julq.

11 komentarzy:

  1. Pierwsza? XD fajnie poczytać opinie innych pierożki-babci-dobrochny.blogspot.com zapraszam xd
    Sorry za to XD
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, czy w tej konfie bylo pozniej moje Eee"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna notka. Oho, pewnie nikt nie będzie wiedział o kogo chodzi, bo nazwałaś mnie po imieniu. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej B)
    *komentarz "XD" mial byc pod moim pierwszym, ale cos sie zrabalo.*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!