sobota, 16 lipca 2016

WYNIKI KONKURSU


Prace, które otrzymałam:

__________________
Od Sharlyn
__________________



__________________
Od Milena111250
__________________







__________________
Od Misiucha<3
__________________





__________________
Od maja martyna zuza 2
__________________





__________________
Od Capusia 
__________________




__________________
Od Chili Tili
__________________


W Moviestarplanet jest wiele ciemnych zakamarków
I kilka chatroomów-np.parków.
Hackerów niby full,
Ale w większości dzieci które chcą być cool.
Na forum nie lepiej się dzieje
Często nudą wieje,
Vipy dość drogie,
A ceny ciuchów srogie.
Dużo oszustów i wymuszaczy,
Wielu na prezenty naciągaczy,
Nieuprzejme Ms,
Szczególnie takie trzy.
Tak do niedawna myślałam
I tak też innym opowiadałam,
Aż bloga znalazłam a na nim Laarie.
Ms to niby zwykła była,
Ale czymś się wyróżniła,
Pisała na blogu o moviestar-owych rzeczach
Nie o hokeja meczach.
Opisywała, zdjęcia wstawiała
I dla mnie na nowo msp pokolorowa.
Zaczęłam znowu grać
A nie jak kogut w pokoju piać
Całkiem nie powiem mnie zaciekawiła,
I mam nadzieję że jest miła,
Jej moviestar ma fajne ubrania
I myślę że ta stylizacja nie była tania,
I chciałam ci podziękować
I klawiatury na to nie żałować


KONIEC

Koniec? Nie! 
To chyba każdy kto mnie zna wie!

Jeszcze pozdrawiam,
Na bloga dobrze się wysławiam,

Aleksandra,
Nie salamandra.

__________________
Od Mysia675 
__________________







,,Niezwykła Laarie"


Niegdyś w pewnym mieście gdzie mieszkała Laarie, wyglądała na dziewczyne jak wszystkie inne ale to nie była prawda miała pewną tajemnice, o której nikt nie wiedział tylko ona, jej rodzina i najlepsza koleżanka Abieska… Jej tajemnica polegała na tym, że mogła zatrzymywać czas a nikt o tym nie wiedział gdy zatrzymywała czas czuć było jedynie jakby powiew świeżości. Mogła zatrzymywać czas tylko jeden raz na godzine. Opowiem wam dzisiaj jeden dzień z jej życia…

                To był piękny poranek gdy Laarie obudziła się i poszła do kuchni zrobić sobie śniadanie zobaczyła że już jest za 10 minut 8 00, więc zatrzymała czas i dokończyła robić sobie śniadanie, gdy już je zjadła ubrała się i poszła do szkoły. Gdy była już przed szkołą wznowiła czas i weszła do szkoły. Pierwsza lekcja to był W-F. Po W-F, był Polski (dwa razy…) potem Matematyka, plastyka i na końcu Informatyka… Po przepracowanym dniu Laarie umówiła się ze swoją koleżanką Abieską. Gdy już przyszła do jej domu poszły do jej pokoju żeby się pobawić.

-To co robimy?-spytała Abieska.

-Może popiszemy coś na blogu?

-Dobry pomysł!-Tylko zatrzymaj czas bo jest już 15 00 a twoi rodzice przychodzą o 15 30.
Więc Laarie złapała Abieską za rękę (ponieważ gdy zatrzymywała czas i ktoś ją dotykał też był w zatrzymanym świecie) i zatrzymała czas.

-Mam pomysł może ty napiszesz posta a ja zrobię loga dla nas? - zapytała Laarie.

-Okej!

Więc zabrały się za pisanie i tworzenie posta. Po około pół godziny (tak około bo nie wiadomo ile to było bo czas był zatrzymany) skończyły. Wyszło im naprawdę niesamowicie, loga były przepiękne i post bardzo ciekawy. Wszystko wyszło idealnie. Więc Laarie nie pozostało nic innego jak wznowić czas.

-Ja chyba już pójdę bo obiecałam mamie że przyjdę do domu o 15 15-powiedziała Abieska- to pa!

-Pa!

I do końca dnia nie działo się nic ciekawego.

                Laarie mi jeszcze powiedziała, że taka przypadłość zaczęła się jej gdy skończyła 8 lat. I od tamtej pory Laarie ma taką zdolność. Ale kilka dni po tym gdy mi to wszystko opowiadała jej młodszy brat skończył 8 lat i jemu wykształciła się zdolność  tego że mógł się stawać niewidzialny.

KONIEC.

__________________

Od Independent Girl
__________________



^^^
Filmik od niej 




^^^

Musiałam posłużyć się paintem, bo inaczej plik nie chciał się otworzyć. Stąd te tło. W każdym razie to niczego nie zmienia.

__________________

Od Upartazuza
__________________





__________________

Od Malagocha
__________________





__________________

Od Kocia Kulka
__________________




__________________

Od Ola442 <3
__________________





__________________

Od lejdi130
__________________




__________________
Od Beziunia456
__________________


__________________

Od oliweko2923
__________________









__________________

Od Cute Alpaca
__________________








__________________

Od Paulik2k
__________________







__________________

Od sweet emo050
__________________






__________________

Od szarakota

__________________












__________________





Pierwsze wyróżnienie (2 prezenty) otrzymuje...













...szarakota!
Twoje rysunki zaciekawiły mnie (:









Drugie wyróżnienie otrzymuje...


















...Misiucha<3!
Logo od Ciebie oraz odwzorowanie mojej Ms w simsach wyszło Ci wspaniale.










Trzecie wyróżnienie otrzymuje...


















...Capusia!
Stworzyłaś zaledwie jedno logo, ale naprawdę mnie ono urzekło. W tle znajdują się loga mojego wykonania. To jakby urywek mojego blogowania tu.







Postanowiłam dać jeszcze dwa małe wyróżnienia - Cute Alpaca oraz Ola442  <3




Teraz czas na konkrety.






Trzecie miejsce (5 prezentów, look, autograf) należy się...










.











....oliweko2923
Świetne loga, cudowna przeróbka, look, rysunek. Oj, wiele czasu poświęciłaś. Dziękuję za udział.















Drugie miejsce (10 prezentów, autograf, look) należy się...






















...Chili Tili!
Były jakieś błędy i przyznam, że niektóre poprawiłam, ale nie wiem właściwie po co. Liczy się twórczość. Genialny wiersz.

















Pierwsze miejsce (15 prezentów, autograf, wywiad na bloga, look) należy się...






















....Independent Girl! 
Najbardziej spodobał mi się filmik. Niesamowite, że poświęciłaś czas, żeby zrobić coś takiego. Dzięki ; )






Nagrody wyślę w ciągu 7 dni. W razie czego - poinformuję Was.






/ L A A R I E

38 komentarzy:

  1. Dziekuje za wyróżnienie :)
    ~~Ola442 <3
    ~~Cathleyn/Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeez, bardzo dziękuję za wyróżnienie! Prace wszystkich bardzo mi się spodobały, szczególnie od lejdi130, oliweko2923 i sweet emo050. Serio, dziewczyny (i wszyscy inni), zrobiliście kawał dobrej roboty. Ja sama nie spodziewałam się wyróżnienia, bo jestem świadoma, że mój styl nie przypadnie każdemu do gustu. Do tego nie mam jakichś dobrych skilli (nie rozmawiajmy o rękach, ok?). Jeszcze raz dziękuję i gratuluję wszystkim, bez względu na miejsce czy jego brak. Zasłużyliście. (*˘︶˘*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, naprawdę spodobała Ci się moja praca?

      -Sweet emo050

      Usuń
    2. Jasne, i to jeszcze jak! Chyba wyląduje u mnie na pulpicie. ❤

      ~szarakota (zapomniałam dopisać)

      Usuń
  3. Serio, nie pytaj, co ja miałam nasrane w głowie, kiedy zaczęłam robić ten filmik. XD Zrobiłam screena początkowej postaci, żeby później zrobić porównanie, ale jakoś tak wyszło.

    Dziękuję za pierwsze miejsce! Strasznie się cieszę, że moje prace przypadły ci do gustu, choć jak pisałam - włosy w rysunku totalnie nie wyszły.
    Gratuluję pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy wyglądają normalnie trochę inaczej, ale to szczegół dla mnie. Ogólnie rysunek jest świetnie wycieniowany. Ja jestem pod wrażeniem ;D

      Usuń
  4. Dziękuję za 3 miejsce! ♥ Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, wszystkie prace są wspaniałe 😍. W zupełności zgadzam się z rozdaniem nagród (noo, Jezu, tzn. z tym przyznaniem miejsc XDDD).

    /MSPOCZAMIKATHEY.BLOGSPOT.COM - KONKURS NA REDAKTORA/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na bloga panna-z-wanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, ile tu utalentowanych osób. Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, ile tu utalentowanych osób. Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje 😀😘 ~Capusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kur*a?! 2 wyróżnienie?! Jeeej <3
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że nie zrobiłam pracy, ale wyjazd pokrzyżował mi plany. :/ Gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace *O* Gratuluję wszystkim ;) Nawet tym, którzy nie zajęli żadnego miejsca, prace piękne :D
    Moim zdaniem, Sharlyn powinna dostać chociaż wyróżnienie, urzekły mnie jej prace ;)


    ~Szynszylcia
    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramdiwjjw pamapamapam
    Każdy obofionskofo ma oglondnonc moje profilowe na profilu gugle +
    Albo zabijeeeeeee
    Fhpsbdjskwdbosne

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rysunki. Nie mam takiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za to dodatkowe małe wyróżnienie ♥
    Gratuluję wszystkim, każda praca była piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!! Moja praca, no cóż nie jest najlepsza... ;) Mi podobały się prace Sharlyn
    ~ Jagoda
    ~ Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!! Moja praca, no cóż nie jest najlepsza... ;) Mi podobały się prace Sharlyn
    ~ Jagoda
    ~ Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwona, muszę sie z toba skontaktować...

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Dziewczyny, macie talent! Ja to totalnie nie nadaję się do rysowania, och. Zgadzam się z Mileną, że Sharlyn powinna dostać choć wyróżnienie.

    ~ Mala Tyna Kolo Mlyna
    ~ martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, tak z innej beczki... Mamy wakacje, co nie, a posty od 8 lipca pisały wyłącznie Laarie i Lanelyee. To co sobie, kurczę piórko, dzieje z resztą? Przecież już nikt nie musi poprawiać ocen ani nic.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!