środa, 20 lipca 2016

Wywiad z Independent Girl


W Y W I A D 
Z Independent Girl


Twój filmik stworzony na konkurs bardzo mi się spodobał. Jak na ten pomysł wpadłaś? Taki był Twój zamysł od początku, czy dopiero potem postanowiłaś coś takiego zrobić?

Najpierw myślałam, żeby zrobić takie zestawienie - początkowa simka i simka po mojej przeróbce. Potem, żeby upamiętnić każdą osobną zmianę i to opisać, właśnie wtedy wpadłam na pomysł, żeby zrobić to w formie filmu. Szybko mi się to spodobało, bo film robiło się przyjemnie i łatwo.

Zdradzisz jakiego programu użyłaś?

Nie wiem, czy jest się czym chwalić... Movie Maker XD

Zauważyłam, że sporo rysujesz. Na msp wrzucasz swoje prace. Od kiedy się tym interesujesz?

Rysować zaczęłam dzięki dawnej przyjaciółce, która teraz chodziła do gimnazjum plastycznego. Było to jeszcze w podstawówce, bodajże piąta lub szósta klasa. To właśnie ona pokazała mi szkicowniki Top Model, od których wszystko się zaczęło. Jakiś czas później i ja kupiłam taki szkicownik i w wolnych chwilach rysowałam, jednak nie były to zbyt dobre prace. Poprawiłam się pod koniec 2014 roku, kiedy zaczęłam interesować się rysunkiem jeszcze bardziej. Zapewne do dziś rysowałabym tylko jakieś bazgroły, gdyby nie blog Ilojleen, która jeszcze bardziej zmotywowała mnie do bycia lepszym. Teraz rozwijam się głównie w stronę fotorealizmu, jednak od czasu do czasu sięgam jeszcze po szkicownik i projektuję stylizacje.

A korzystałaś może kiedyś z tutoriali, które można znaleźć na YouTubie?

Nie, wszystko, co potrafię narysować zawdzięczam Ilojleen oraz oficjalnemu blogowi szkicowników Top Model. No, i oczywiście własnemu samozaparciu... : D

Wiem, że zajmowałaś się blogowaniem. Skonczyłaś z tym całkowicie?

Co prawda mam jeszcze bloga o życiu, ale od pewnego czasu nic już tam nie wrzucam. Próbowałam do tego wrócić, ale brakuje mi systematyczności, poza tym ostatnio skupiam się na pisaniu na Wattpada oraz rysowaniu, oczywiście. Być może jeszcze wrócę do tamtego bloga, ale chyba chęć do blogowania się we mnie wypaliła, kosztem pisania i rysowania. Od jakiegoś czasu to właśnie te dwie rzeczy przynoszą mi większą radość i satysfakcję, dlatego postanowiłam się skupić właśnie na nich.

Piszesz na Wattpadzie? Sądzę, że jest tam wiele utalentowanych ludzi i  książki stamtąd bywają lepsze od tych, które są w bibliotekach. Bardziej odpowiada mi czytanie czegoś od mniej doświadczonych osób. Tak jakoś. Mogłabyś podać swoją nazwę?

Uważam, że niektóre książki stamtąd są naprawdę świetne i niczym nie ustępują książkom z biblioteki, na przykład prace użytkowniczek yenneferslut czy neverwinternight. Sama próbuję swoich sił pod nickiem Yorunn.

Chciałbyś pójść w tym kierunku?

Jasne, pisanie jest świetnym zajęciem, ale obawiam się, że samo nie wystarczy. Mogę traktować je bardziej hobbystycznie, ale nie nastawiam się na życie z książek i bycie wielkim autorem, jak Agatha Christie lub J.K. Rowling.

Co lubisz robić na MSP, i czy w ogóle wchodzisz tam z jakiegoś konkretnego powodu?

Już był czas, kiedy praktycznie w ogóle tam nie zaglądałam, ale teraz, w wakacje, znowu to wróciło. Na moim głównym koncie raczej już nic nie robię, ale z jakiś tydzień temu otrzymałam nowe konto o nicku Hiril (notabene: dzięki wygraniu konkursu na opowiadanie) i robię na nim filmy. Pierwszy można już ujrzeć w top, z czego jestem dumna! ^ ^ Ogólnie na msp najbardziej lubię robić looki, dopasowywanie ubrań i kolorystyki jest miłym zajęciem, choć na głównym koncie raczej dobieram ubrania kierując się nową na msp, czyli ubieraniem się jak w prawdziwym życiu. Oprócz tego lubię robić filmy, ale zawsze strasznie dołowałam się tym, że nikt nie chce ich oglądać, więc nie robiłam tego często.

Dawno nie zaglądałam w top filmy, ale z pewnością potem obejrzę. O czym jest?

O bogatym, rozpuszczonym chłopaku, który niespodziewanie ma wypadek i umiera, po czym otrzymuje nowe życie, ale przez błąd, który wynikł podczas procesu reinkarnacji, nie wszystko poszło dobrze...

Brzmi interesująco. To wszystko z pytań. Dziękuję za wywiad.

Ja również dziękuję ^ ^ 



__________


Z powodu, że jestem na telefonie, wyjątkowo wrzucam logo, które dostałam na konkurs od Capusi.



/ L A A R I E

13 komentarzy:

  1. Juhu, dzięki za wywiad raz jeszcze! Czuję się taka super. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad. Julka jest świetną osobą! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. oh... Dzieki ze udostepnilas logo <3! :D Swietny wywiad !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ten blog tak mi się spodobał, że dodałam go do ulubionych. <3 Życzę dalszych sukcesów, bo jest cudowny. Jakbyś była zainteresowana, tu masz link do mego. http://wika-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mi się wydaję, że piszesz to na każdym sławnym blogu? :')
      Widziałam na blogu sspectry, na żelkowym, na emily, na wannach, a teraz tu.

      Usuń
    2. Próbuje na siłę zachęcić do wejścia. Wydaje jej się, że nikt nie zagląda na inne blogi. Trochę głupia sytuacja.

      Usuń
  5. Nawet fajny wywiad. Fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajny wywiad. Fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!