czwartek, 21 lipca 2016

Notka infromacyjna


Tutaj Linchess, Lin, Zuzanka. Dzisiaj piszę dla was tylko notkę informacyjną, więc niestety nie będzie to post o MSP.

Chciałabym to napisać jak najkrócej, więc tak. Jutro o 17 jadę do Chorwacji. Będę tam najprawdopodobniej do 30 czerwca, więc postów NA PEWNO nie będzie, no bo jak?
To w sumie było by na tyle. A u was jak wakacje? Jedziecie, gdzieś, byliście? Chętnie sobie poczytam. 

No to widzimy się w sierpniu!
Do następnego posta!


(z osobami, które były chętne zrobić mi logo niedługo się skontaktuję)

22 komentarze:

  1. Fajnie,ze jestes tam do moich urodzin 2017 roku xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli twoich postów nie będzie przez rok? 😢
    Smutno troche... 😰

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.... Fajnie masz... Rok na wakacjach.... Zazdroszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm.... Fajnie masz... Rok na wakacjach.... Zazdroszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabierz mnie ze sobą na roczne wakacje 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwca? xd Ekstra1 Też chcę jechać na rok do Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mozna grac na takim zjebanym gownie jakim jest ta gra? "KÓPILAM SOBJE WIPA NA ROG I JESZRZE BENJDE MEIC 99999999 DIAMENTUW I STARKOJNUW JESTEM LEPRZA A TY NIE TY NIE MARZ WIPA HACHSHCAHAACHA", "JA MAM 4 LEWEL A TY TSZECI CHCAHCAHACH", "SZUKAM HLOPAKA DAM MU PREZĘT JAK BENDZIE MUJ!!!!!!!1111111", "JA HODZE DO GIMNAZIUM A TY PODSTAWUHA HAHAHA", "OJEJ HAKER MNIE HAKNOŁ STRACILA M ARZ 3 UBRANKA NIEEEEEEEEEEE PSZECIERZ ONE SOM TAKIE ZAJ*BISTEEEEEEEE IDE SIE POCIONC NO JA NIEMOGE KUR** *zajada sie czyms* EŁEŁEE".
    Czekam na niemile komentarze o ile oczywiscie ktos opublikuje ten komentarz.
    EDIT: Zgubilam sie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazdy taki jest. Znam wiele osob, ktore sa normalne :)

      Usuń
    2. Takie sztuczne rozmowy (chociaz z brakiem bledow ortograficznych) to sobie podziekuje. Uwierz, ze jak w to gralam, tak dobrze czytasz.. Gralam miesiac w ta gre to nie znalazlam zadnych osob z ktorymi mozna sie przykladowo powyglupiac czy tez zajsc w jakas dobra konwersacje (nie mowie tu o "HEJ CO TAM NIC A TAM TEZ NIC JAKI JEST TWOJ ULUBIONY KOLOR [...]). Albo czekaj.. Przeciez tam graja sztuczne nastolatki! Co ja sie dziwie, jestes jednym z nich! A tak na marginesie - czekam na reszte negatywnych komentarzy.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Boże, rok na wakacjach. Dodasz jakieś fotki po powrocie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak możesz być w chorwacji cały rok? a szkoła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliła się chyba XDD

      Usuń
    2. Jej nauka to bedzie granie w MSP (czyt. Murzynowi Staje Pala), bo kogo obchodzi dalsze rozszerzanie wiedzy?

      Usuń
    3. "No to widzimy się w sierpniu!
      Do następnego posta!"
      Czy wszyscy sa tacy slepi..

      Usuń
  10. Zapraszam do mnie! PRZEPRASZAM ZA REKLAMĘ!!! :c http://telefonkowe-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >Zapraszam do mnie!
      >PRZEPRASZAM ZA REKLAMĘ
      Moja droga moze bys tak pomyslala co najmniej z 3 razy co piszesz? A poza tym ten blog za duzo nie osiagnie, bo jest pierdyliard blogow o tej zjebanej grze, wiec po chuj ci nastepny. Widac ta spedalona gra zryla ci mozg. Nie pozdrawiam.

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!