sobota, 23 lipca 2016

NOWY SZABLON + KONKURS.

Witajcie!
W końcu wróciłam z Hiszpanii - cała noc spędzona w autokarze, gorące temperatury - nie kontaktuję. Postanowiłam jednak co nieco napisać. Otóż zmieniłam wygląd bloga. Kojarzy się z gwieździstą nocą. Pasuje chyba do każdej pory roku, do każdego sezonu. Uwierzcie mi, że projektowanie tak owego stylu witryny jest bardzo pracochłonne - wymaga pomysłu, zamysłu ogólnego oraz dokładnego. Rozpoczęłam pracę już na początku wakacji, jednak pełne wykończenie zajęło mi wiele czasu. Nie będę zmieniać stylu strony zbyt często. Dlaczego? Po pierwsze - dopiero zaczynam uczyć się robienia poważniejszych szablonów. Po drugie - tak, tworzenie zajmuje dużo czasu. Mam nadzieję, że obecny wygląd jest bardziej dopracowany niż poprzedni (był z lekka mdły, zbyt cukierkowy, nie przyciągał uwagi) i przypadnie Wam do gustu. Chętnie odniosę się do uwag - mimo wszystko uprzedzam, iż nie dam rady wykonać go idealnie, tak, by dogodzić wszystkim.
Następną, myślę, że dobrą wiadomością jest informacja o konkursie. Zostałam zainspirowana tym, iż otrzymałam konto, które mogłoby się komuś przydać. Chętnie oddam je w ramach nagrody. Chcąc rozwikłać Wasze pytania, wszystko tutaj streszczę.



Na czym polega konkurs?
Będzie on polegał na tym, by przygotować look przedstawiający Wasz ulubiony utwór i go opisać. Przykład?:

Lana Del Rey - Video Games


Look, jaki stworzyłam odwzorowuje piosenkę Lany Del Rey - Video Games. MovieStar prezentuje się w biało-czarnej, klasycznej sukience. Ma na sobie buty ozdobione muszelkami - pseudonim artystyczny Lizzy miał kojarzyć się z czymś tropikalnym, a muszle pasuję w sam raz. Włosy rozwiane są w artystycznym nieładzie. Kwiat, który został w nie wpleciony zasłania twarz MS, co powoduje tajemniczy wyraz jej twarzy. Szyję ozdabia romantyczny naszyjnik w kształcie serca. Całość utrzymana jest w klimacie melancholii i tajemniczości. Ubrania, jakie wybrałam kojarzą mi się z bliską mojemu sercu piosenką, ponieważ są istnym powrotem do lat czterdziestych, a autorka utworu uwielbia styl vintage. Kompozycja przenosi mój umysł w środek nocy, w środek gwieździstego nieba.

Do kiedy i w jaki sposób się zgłaszać?
Na zgłoszenia macie czas do dnia 29.08.2016 roku. Prace wraz z tytułem, wykonawcą piosenki, opisem looka i naszym nickiem na MSP wysyłajcie na email marianesserogacz@gmail.com.

Co będę brała pod uwagę?
Najważniejsza będzie dla mnie kreatywność. Nie chodzi tu o bycie znawcą mody, stylu, tylko o wyrażenie siebie oraz oryginalność. Zostałam pomysłodawcą konkurencji, w której oceniany będzie look, gdyż chciałabym dać szansę wykazania się osobom z niewysokimi levelami, nieposiadającym wielu animacji ani gadżetów.

Jakie będą nagrody?
Główną nagrodą będzie konto diana spoko123.
Nagrodą za zajęcie drugiego miejsca będzie: obejrzenie 5 filmów, autograf, polubienie 10 looków, prezent.
Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca będzie: obejrzenie 3 filmów, autograf, polubienie 5 looków.
Przewiduję również wyróżnienia - nagroda za zdobycie wyróżnienia to obejrzenie 2 filmów i polubienie 5 looków.


Myślę, że warto wziąć udział w konkursie, gdyż zadanie pobudza wyobraźnię i nie wymaga wiele wysiłku, a nagrody są dość ciekawe.

Przepraszam za wszelkie błędy oraz długość notki, zmęczenie i twórczość Nabokova rujnują moją psychikę i styl literacki.
Pozdrawiam,


Z robienia logo też wyszłam z wprawy, następnym razem będzie lepiej.

13 komentarzy:

  1. Super konkurs biorę udział tylko muszę stworzyć looka. Tak ps. to uwielbiam czytać twoje posty kc<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się zgłaszam... ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na konkurs.. W sumie może się zgłoszę xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale świetny pomysł! Mam tylko pytanie - można wysłać dwie prace, czy raczej jedną? Mam kilka piosenek na myśli i ciężko będzie wybrać jedną, a dwie prace to tak nie za dużo i nie za mało. Z góry dzięki za odpowiedź. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z konkursem! Oczywiście się zgłaszam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się zgłoszę.. Zgłaszam się 😀😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na konkurs :) Myślę, że się zgłoszę, ale nie wiem czy wykonam xD Gdzieś tak na 50% :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli można dodać dwa looki, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzi o looka dla siebie, tak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!