sobota, 26 stycznia 2013

KOD .__.

 Hey! Wczoraj tata kupił mi gazetkę MSP i od razu potem milion osób zaczęło mnie wypytywać o kod. .__. Masakra! Czasem pytali od razu wprost "Jaki jest ten kod", albo, np. "Ten kod składa się z liter czy cyfr ". OMG! Ja każdemu po kolei musiałam mówić, ze ten kod jest jednorazowy, bo go już użyłam i, że nawet jak  podam go komuś to i tak nie zadziała D:. Noo... to podałam jednej takiej osobie kod, choć mówiłam jej z trylion razy, że on i tak nie zadziała :C. Potem do mnie pisze, że ten kod nie działa -,-. OMG! Czasem ludzie mogą być naprawdę wkurzający >.<.
 Dobra kończę na dzisiaj wpis, bo nie mam pomysłu .__. Byee.. ;* 

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem chyba mozna poweidziec czy kod jest literowy czy cyfrowy?Skoro go i tak uzyłaś to nastepna osoba juz nie uzyje bo to jest jednorazowe -,-

    Samba xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ♥.♥ Zapraszam do mnie: nuska-msp.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. działa bo dałam taki jeden 1 razowy koleżance i działał

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post kawan. saya akan sering berkunjung kemari menggali ilmu. thanks banget.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!