środa, 12 grudnia 2012

Yeah! ^^

 Hey! Wreszcie mogę sobie swobodnie chodzić po domu, a nie gnić w łóżku xDD. Nareszcie mogę sobie wcześnie wchodzić na kompa, itp. Same plusy ;D. Najgorsze jest to, ze mam dużo lekcji :(. Ehh.. muszę sobie jakoś poradzić ;c.
 Wczoraj miałam dzień PS3 :P. GRałam sobie w InFamous. :D Przeszłam chyba 3 misje, były trochę trudne, bo były takie bardziej z końca, ale przeszłam ;D. Oczywiście parę razy dedłam ;D.[umarłam, zginęłam].
 Mam również dla was jedną, wspaniałą (przynajmniej dla mnie) wiadomość! Otóż Emilka (Martynisia13) ma nowe konto! A to konto założyłam jej ja parę dni temu :P. To konto powstało na potrzeby zabawy w Hogwart, żeby mieć mniej problemów ze strojem, make-up'em. A oto ona:



 Git Malina ;D. Twarz ma już załatwioną, więc został jeszcze strój i animki :P. Nie do poznania, co nie? Sądzę, że nawet Emilce bardziej pasuję to konto niż jej poprzednie :).
 Dobra, więc jeszcze jedna wiadomość... Planuje stworzyć nowy blog o modzie na MSP, itp. Będą fajne kreacje, make-up gwiaz, np. ALAKINGI czy AnanaseQ. Tylko zajmie mi to trochę czasu, bo muszę ogarnąć trochę też ten blog. Muszę zmienić tło, muzę i chat. Trochę pracy będzie, ale mam nadzieję  ze będzie warto ;D. W następnym wpisie postaram się podać wam adres mojego nowego bloga :-). Pa /\/\I$|/I xD. [miśki].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!