czwartek, 13 grudnia 2012

Lekarz i pixelowa-moda.blogspot.com

 Hey! Dzisiaj jadę do lekarza :P. To zadecyduje czy będę mogła pójść w poniedziałek do szkoły, czy nie... Szczerze to bym wolała nie, bo w poniedziałek piszę 3 klasówki *u*. Z informatyki, historii i przyrody :x. Może i nieźle się uczę, ale to i tak dla mnie za dużo... I w dodatku jestem jeszcze chora, więc trochę gorzej się uczę ;c.
 Dobra, koniec złych informacji xDee. Lepiej podam wam adres mojego nowego bloga: pixelowa-moda.blogspot.com. Blog na razie nie zawiera chatu, muzyki i zmienionego tła :|.Załatwię to później. A i ogłaszam uroczyście, że będę prowadzić ten blog z Kotka_Laseczka :). Ona dzisiaj pierwsza napisze wpis, tylko muszę ją jeszcze dodać do autorów, bo wczoraj nie miałam czasu :C.
 A wczoraj sobie ściągnęłam "Need For Speed World" na kompa. Darmowa gra, więc ściągnełam sobie ją, a ściągała się bardzo długo :D. Może nie aż tak, ale gdzieś tak 3 godz ;/. Okropność ;D. Musiałam to ściągać do 23 xD. Trudno się mówi, ale dzisiaj sobie przynajmniej pogram =).
 Dobra, na dzisiaj chyba zakończę ten wpis :). Nie zapomnijcie wchodzić na mojego drugiego bloga prowadzony przeze mnie i Kotkę_Laseczkę (pixelowa-moda.blogspot.com). Bye. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!