piątek, 14 grudnia 2012

Mruganie *o*

 Hey! Wczoraj zauważyłam, ze nasz postacie mrugają ♥. Niestety trudno mi było uchwycić ten moment na screenie, więc musicie wierzyć mi na słowo ;D. Jest jeszcze nowa bielizna:




 Bielizna nie jest tak nieznośna jak mruganie i nie uciekła Ciotce z kadru :D. Nooo.... oto nowa bielizna po 2 latach? Nwm. dokładnie po ilu, ale wiem, że od powstania MSP ;/. Hehe ;D. Pewnie dla niektórych to kolejna "klęska" starego MSP :|.
 Również pojawił ię nowy wygląd YT:


 Dla mnie szczerze nie wygląda najgorzej, w końcu Duńczycy się starali, poniekąd to oni stworzyli MSP ^^.
 A teraz jak zwykle odchodzę od tematu :D. Wczoraj jak wracałam od lekarza (z tatą) kupiłam grę: "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2" :P. Gra fajna, niestety dla mnie zbyt krótka :|. Chyba w ok. 1 godz. doszłam do przedostatniego poziomu ;<. Grafika jest fajna, ale głósy bohaterów to poważnie schrzanili. Chyba jedynie Snape gada najnormalniej ^,^. Harry ma taki potężny głos jak jakiś czterdziestolatek! Hermiona podobnie, a Ron to już lepiej. Jeszcze Neville ma głos na 2 miejscu tuż po profesorze Snape.
 Dzisiaj zrobię taki dłuższy wpis na moim blogu o modzie na MSP. Będzie poniekąd o nowej bieliźnie i o paru zmian na MSP, częściowo te rzeczy zaliczają się do mody + możliwe, że wstawię na bloga moją pierwszą kreacją xD. Dobra, ale na razie się z wami pożegnam <33. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!